Ben ik de enige die al sinds gisteren niet meer op de A.bout Y.ou site kan komen? Goed voor mijn rekening hoor, maar ik wil even lekker rondkijken haha.
Edit: het ligt aan mijn Safari blijkbaar.
Ben ik de enige die al sinds gisteren niet meer op de A.bout Y.ou site kan komen? Goed voor mijn rekening hoor, maar ik wil even lekker rondkijken haha.
Edit: het ligt aan mijn Safari blijkbaar.
ik wil wel helpen! wat is je onderwerp?
Ik stuur je even een pm!
Wtf⊠de kraan van mijn bad is net gewoon afgebroken doordat ie van binnen helemaal is doorgeroest. De kraan is van grohe en 3 jaar oud. Hier baal ik echt van, kunnen we weer gaan leuren en een klacht mailen.
Misschien een beetje zoetsappig, maar: ik lig op een kamertje bij mân ouders en mijn dochter (3) ligt op twee meter afstand. Ze is maar de helft van de week bij mij en ik ben zo zo zo intens blij dat ze nu zo dichtbij me is dat ik eigenlijk niet wil slapen en alleen maar wil blijven luisteren naar haar ademhaling.
Ik heb een parkeerboete gehad omdat mijn auto net in een zone stond waar mijn vergunning niet geldig is, maar er was dus nergens anders plek. Zoooo stom dit. Ja ik had gewoon moeten betalen, maar ik was dus vergeten dat ik gisteravond mijn auto daar had gezet.
Zet ff een blij nummer op je telefoon met oordopjes in, drink een drankje, het is opgelost! Go you!
Pfff wat fijn dat het gelukt is. Zo zaten mijn man en ik vorig jaar vast op de badkamer. Dat blokje wat naar binnen gaat als je de klink naar beneden doet was afgebroken. Uiteindelijk heeft hij de deur moeten intrappen Ik kan me precies voorstellen welke paniek je voelde. En gelukkig was je inderdaad aan de goede kant met telefoon!
Mijn zusje is vandaag jarig (27ste) en ik vind het zo lastig. Omdat het me confronteert met het feit dat we totaal geen band hebben. Een aantal jaar geleden ging het niet goed met haar. Als in dat ze echt naar me toe is gekomen met: âVloeistof, ik wil niet meer leven.â En ik heb haar toen voor mijn gevoel gesteund waar ik kon terwijl ik zelf hulp moest zoeken omdat ik de thuissituatie door haar niet meer aan kon en bang was dat ze zichzelf wat aan zou doen.
En nu sinds afgelopen jaar praat ze amper tegen me, als ik wat vertel tijden het avondeten bijv. rolt ze met haar ogen omdat ze mijn verhalen blijkbaar irritant vindt, ze zegt geen goedemorgen tegen me, ze deelt niks etc,
Dus ik heb ook geen cadeau gekocht en ik heb nu al buikpijn omdati k haar moet feliciteren maar het gewoon niet echt voelt. Ik denk echt dat als ik het huis uit ga en geen initiatief toon dat we totaal geen contact hebben.
En ik was net op een verjaardag van een vriendin en als ik dan zie wat voor een band zij met haar zusje heeft, dan steekt dat toch wel. Maar ik heb zo veel moeite gedaan voor haar. Ik heb zoveel dingen voorgesteld om te doen maar het is altijd afgeketst. Dan houdt het toch ook een keer op?
Ik heb zoooo veel trek in noodles. Maar ik ben laatste maanden zo veel aangekomen, dat ik het eigenlijk niet moet doen. Maar oooooohhh zo veel trek in
Ik herken dit zo! Ik wil je een hele dikke knuffel geven
Ik heb deze nu 2 jaar en ben er heel tevreden over! Ik vind ze lekker zitten en ze zijn ook nog allemaal stevig.
@Vloeistof <3 voor jullie allebei! Wat naar dat die band niet goed (meer) is, want het blijft familie. Dat die band niet goed zit ligt niet aan jullie, maar aan heel veel factoren. Hopelijk kunnen jullie de steun/ leuke momenten met iemand anders meemaken die jullie aandacht en liefde verdienen!
Waar kan ik leuke, niet al te dure, dekbedovertrekken kopen? H&M, Zara Home en IKEA heb ik al gehad, maar is het allemaal net niet.
Hema misschien?
Kwantum, zeeman
Knuffel en sterkte. Wat stom dat ze de regels aanpassen voor het thuiswerken. Heb je dit gewoon gehoord of ook al besproken? Misschien kunnen ze voor jou een uitzondering maken of een vaste telefoon vanuĂŻt werk geven ofzo.
Ik ga donderdag een dagje weg met mn vriend als verrassing voor hem. Ik wilde naar een leuke stad, beetje wandelen daar en dan een massage regelen. In de avond lekker uit eten. Maar nu gaat het de hele dag regenenâŠ
Heeft iemand leuke ideeen om die dag te doen? Een leuke stad? Leuke (binnen)activiteit? Liefst binnen 2 uur rijden vanaf Utrecht.
Wat rot allemaal. Balen van het thuiswerken zeg, je leek daar net zo blij mee te zijn. Ik zou, wat @Lentex ook al zegt, dit wel aankaarten. Wie weet snappen ze je argumenten en kan er toch wat geregeld worden.
En gecondoleerd, veel sterkte voor jou en je familie
Ik las dit net over de vermiste voetballer en ik vind het dus bijzonder dat Maradona en Messi zich wel hebben uitgelaten over het stoppen van de zoektocht, maar dat er âŹ300.000 moet worden ingezameld, dat is voor heb toch een schijntje. Als zij het in 1x doneren dan kunnen ze verder met zoeken⊠lekker kort door de bocht misschien hoor