Wat je even kwijt wil #15

Oh ja, ik las het helemaal verkeerd, ik dacht dat het de bruid was voor wie die tafel was gemaakt, maar het was degene van de locatie die die tafel had gemaakt. Dan nog een beetje overdreven reactie, maar al iets begrijpelijker, aangezien datgene waar ze haar geld mee verdient dus bekritiseerd wordt.

1 like

Hij heeft ook een product voor me gestolen omdat het zo uitliep hehehe

Ik heb vanavond een verjaardag maar ik ben echt slecht wakker geworden na een dutje. Ben echt chagrijnig

Maaann ik ben zo verkouden dat mn kaken/tanden ervan pijn doen.

wat leuk dat je vader gaat trouwen! maar dit klinkt wel als ā€˜less is more’.

1 like

Mijn vriend kijkt een serie, the punisher, en ik vind het een gore serie. Kijk dat ff lekker als ik niet thuis ben.

Nou jongens het is GELUKT ik heb een trouwjurk!! Hij is echt supermooi, ik ben er ZO blij mee! Was ook al de vierde winkel waar ik heen ging. En mijn moeder, tante en goede vriendin van m’n moeder betalen een heel groot deel omdat het boven m’n budget was. Zo enorm lief en gul en ik had het oprecht niet verwacht, moest er gewoon van huilen.

77 likes

Ik! Ik ben door eerdere ervaringen doodsbang voor de tandarts/kaakchirurg, maar dit viel me reuze mee. Ik heb wel aangegeven dat ik het enorm spannend vond. Als je achteraf goed doet koelen, je pijnstillers neemt en niet helemaal plat gaat liggen valt het reuze mee vond ik. Wel is eten even lastiger dus daar moet je rekening mee houden.

1 like

ik was echt brak vandaag maar ik heb wel m’n bed afgehaald en verschoond en een was gedaan. nu kan ik vanavond lekker vroeg naar bed in een schoon bed :heart:

4 likes

Ohh ik snap je angst. Ik weet nog toen ik in de wachtkamer zat en ik was zoo mega nerveus. Maar het viel mij alles mee. Van de verdovingsprikken voelde ik nauwelijks iets! Daar was ik ook heel bang voor. Mijn kies rechts onder moest eruit. Die zat nog helemaal onder mijn tandvlees en lag horizontaal. En echt, het viel mij zo ontzettend mee! Ik heb denk ik 2 of 3 dagen de pijnstillers geslikt en heb absoluut geen pijn gehad. Het enige wat bij mij moeizaam was is dat ik mijn mond niet ver open kon doen.

1 like

Ik heb een Vitamini en ik ben er blijer mee dan dat ik zou moeten zijn.

14 likes

Leuk hoor thuiskomen. Ik liet zien aan mn zus wat ik had en liet de chocolade zien, dan konden we die vanavond opeten. Pakt ze hem af en rent ermee weg. Broer lachen. Nou ik zeg, geef ff terug we eten die vanavond samen.
Nou wil ze niet. Wordt ze boos, zo boos dat ze met dingen gaat gooien en ik tegen de deur val met mn hoofd. En broer lachen. Dus ik boos dat zij niets teruggeeft en hij me uitlacht. Begint hij te schelden met je bent een kankerhoer, rot op. Blabla.
Nou ik nog bozer nu op mn kamer. En ik moet nog eten.
Ik haat het echt. Heb ik weer eens een fijne dag na een kei heftige week en dan dit weer.
Als dat appartement nu maar door gaat dan kan ik hier gewoon weg

1 like

Ik heb ook bijna een kaart vol, ik wil de prei!

@Lentex Nah wat lullig, flauw van je zusje en grof van je broer? Dat appartement leek door te gaan toch? Ik hoop het voor je. En hopelijk kun je nog wel een beetje van je zaterdagavond genieten!

1 like

Ja het lijkt er op idd, maar er stonden een paar fouten in het huurcontract. Hev woensdagavond gemaild, wilde gisteren bellen. Maar om 5 uur waren ze al dicht, dus was te laat :frowning:

Dankje, ik ga vanavond gewoon de hele avond in bed serie kijken en alleen chocolade eten

2 likes

@Morganfreeman Wauw, zoveel herkenning! Ik heb precies hetzelfde gehad bij de tandarts toen ik 7 jaar was. Ik kon ECHT geen pijn hebben want de tandzenuw was afgestorven en er was verdoofd. Nouja niet dus.
Ik moet eigenlijk ook weer naar de tandarts, maar mijne is met pensioen. Vind het uitkiezen van een nieuwe heel erg spannend dus ben nu al 2 jaar niet geweest :flushed:

1 like

Jeej het mag!! :blush::blush:

1 like

Ik voel me soms zo alleen he

5 likes

Is er misschien in je omgeving iemand met een hond? Dan kun je misschien eens op die hond passen, zodat je een beetje ziet wat er bij komt kijken?

1 like

Knuffel :heart: Je mag me altijd een berichtje sturen.

1 like

Lief! <3
Ik ga vanavond afleiding zoeken en er niet meer aan proberen te denken.

1 like