Mijn haar zit zo mooi vandaag, ik kan zo meedoen aan een andrelon zomerblond reclame. Alleen jammer dat vandaag niemand het gaat zien.
Lief! Dankje voor je berichtje.
Ja ik ben al een tijd hard op zoek en heb vorige week iets goeds gevonden en ik hoop nu zo dat het doorgaat. Ik wacht nog op het aangepaste huurcontract.
Hoop het zo.
Hoezo niemand? En wij dan?
Wellicht dat vochtig haar vlechten makkelijker gaat
Als ik het geld had van Messi en me wel meng in de discussie zou ik wel een flinke bijdrage leveren ja. Als je het zo belangrijk vindt om je erover uit te laten en je kan het geld missen, zou ik niet weten waarom niet eigenlijk.
Ik neem an dat ook niet alleen die voetballer in het vliegtuig zat. Dus met dan geld zou je eventueel nog levens kunnen redden of overleden mensen bij hen nabestaanden kunnen brengen. Als ik miljoenen zou verdienen met balletje trappen dan zou ik het er wel voor over hebben.
Ik ga vanavond voor iemand koken, ben ziek geweest dus wil wel echt iets gezonds maar een stamppot vind ik ook zo wat om dat bezoek voor te schotelen. Nu dacht ik aan een groentelasagne maar toen ik die laatst maakte vond ik de aubergine als lasagnebladen echt niet lekker. Verder hou ik van zoete aardappelfrietjes en dat is nog wel leuk, gezond en verrassend om te eten met bezoek maar wat doe je daarbij?
Of heeft iemand een goeie gezonde maar ook bezoek-geschikte tip?
Dat is qua afstand niet echt een optieā¦
Het maakt me iig steeds zekerder van mm zaak om uit huis te gaan, dat is tenminste iets.
Altijd als ik afspreek met vriendinnen dan vraagt mijn moeder 500 vragen.
Waar ga je eten, hoelaat ga je, wat ga je eten, wie zijn daar nog meer, waar zit dat tentje. Bla bla blaa. En vaak spreek ik last minut de tijd af dus vraagt ze 100 x weet je al hoe laat.
Laat mij gewoon met rust mens. Ik ga lunchen met vriendinnen thats it.
Ik ben aanwezig op een open dag voor het MBO en voel me echt zo mega oud. Al die kinderen hier zijn 15/16 haha. Ben zelf ook pas 23 daar niet van maar toch voelt het oud (+voel me ook een beetje extra gefaald omdat het me niet lukt om een opleiding te volgenā¦)
Je hebt niet gefaald. Juist knap dat je tovh doorzet om iets te zoeken dat bij je past.
En tja aan dat oud voelen
Is het niet een klein beetje beter geworden sinds donderdag? Dan zou ik wel naar de dokter gaan
Groetjes een eigenwijze ff-er die te lang heeft gewacht met naar de dokter gaan en nu al dagen het huis niet meer uit kan en zit te wachten op een plekje bij de orthopeed (zeg niet dat dit lot jou ook staat te wachten trouwens hoor!!)
Curry! Ik bak eerst altijd de groenten even aan (bijv bloemkool, zoete aardappel, pompoenā¦) dan groentebouillon erbij + curry kruiden en evt kikkererwten als je dat lekker vindt. Halfuurtje laten sudderen, kokosmelk erbij⦠klaar! Echt easy en lekker
Haha ok ik haal dit zo weer weg maar ik ben zo trots op mān vlechtje
weg
Wauw, zulk mooi en lang haar!
Wauw heel mooi haar heb je! En je vlecht is ook supergoed gelukt zeg!
Oh ja ik was zelf niet op de open dag voor mezelf haha, mijn vriend wil zich misschien richten op het leraarschap dus had daar een afspraak.
Hele lieve tips allemaal. Er is alleen 1 ding op de wereld dat ik niet lekker vind en dat is kokosmelk
Ik heb inmiddels bedacht dat ik een ovenschotel met bloemkool, paprika, gehakt, kookroom en aardappelschijfjes ga maken. Met een beetje hulp van Maggi. Ik ga hem zo al maken zodat ik niet tijdens mijn bezoek in de keuken hoef te staan
Dat vlechtje is letterlijk al mijn haar, maar bij jou hangt er nog een enorme bos onder
Ik heb echt super zin om te klaverjassen wat is dit