Wat je even kwijt wil #15

Mijn schoonmoeder geeft weer eens ongevraagd advies en ik negeer haar nu compleet.

Ja mega jammer! Ik ga je ff dm’en om je mening hihi

1 like

Ik heb zo’n ruzie met mijn ouders :no_mouth: echt met vechten met mijn vader erbij en alles. Nu heb ik lekker een hotel geboekt en ik lig in bad. Dadelijk roomservice bestellen.

Voordeel van ruzie hebben met je ouders als je volwassen bent.

2 likes

Vechten? Jij en je vader? Gaat het weer? Sterkte!

Oeh, knap dat je voor jezelf gekozen hebt oo dit moment. Knuffel :heart:
Ruzie is zo kut

1 like

Ik herken het helaas momenteel!
Je mag altijd Pm’en XXX

1 like

Oh wat naar. Hoop dat je nu lekker kan genieten

1 like

Geen like omdat ik het leuk vind maar meer als succes!

Ah nee wie is de mol gemist en ik vind het altijd zo leuk om met jullie Niels af te zeiken.

2 likes

Neeee Niels is leuk!!!

1 like

Ik ben vrij last minute een weekendje in Rotterdam met mn vriend voor IFFR en het is zooo leuk :heart_eyes: alleen heeft hij vrij impulsief een cityhub geboekt en baalt nu omdat het zo klein is. Ik vind het wel knus, hoop dat ie er een beetje snel overheen is zodat we wijn kunnen drinken en vozen in deze mini pod

8 likes

Ja vind het ook heel leuk! Ik ben ceremoniemeester en dat vind ik ook heel leuk en bijzonder :smiley:

@Grey ah wil je een foto delen? Ben benieuwd!

6 likes

Tis maar goed dat ik in een gangstuk zit in de trein. Heb net een pizza op van de dominos en de jongen was nogal scheutig met de knoflooksaus. Durf amper te ademenen :no_mouth:

3 likes

Ik zoek een naam van een rapper. Rond 2006/2007 mochten fans een clip verzinnen voor z’n liedje.
Deze rapper heeft een grote tribal in z’n gezicht. Weet niet of hij Nederlands is. Ik zit met het woord boom in mijn hoofd, verder kom ik niet :woman_shrugging:t3:

Iemand?

Jep, mn vader zei wel dat ze normaal moesten doen, maar that’s it. En mn broer is al lang volwassen he (nja niet echt dus, blijkt maar oke)
Maar goed is al meer dan vroeger. Mn moeder gaf mij vroeger direct de schuld bij alles, ongeacht wat er was. Dus dit is al een vooruitgang.

1 like

Sjors

3 likes

Hahaha boeien!

Ik kom thuis van boodschappen, enthousiast want ik heb shoarma gekocht met veeeeeel knoflooksaus

Mijn man moest nog naar een verjaardag… oeps

3 likes

Heb teveel gegeten. Nu ben ik misselijk en kan ik me niet meer concentreren.

Ja, dit heb ik dus een keer gehad toen ik een puber was en ik vriendinnen had op de middelbare school die achteraf gezien niet echt mijn type mensen waren door bepaald ā€˜stoer’ gedrag, ik als onzekere hups was allang blij ā€˜populaire’ vriendinnen te hebben. Ik spuien over hen met mijn naĆÆeve hoofd op een forum, überhaupt nooit over nagedacht dat iemand van hen dat zou lezen. Boy was I wrong. Ze hadden alles uitgeprint en geconfronteerd, en nooit meer goed gekomen.

6 likes

Frans bauer spreekt Bruce lee uit als of het een meer granen reep is. Brùslie

21 likes