I know, heb net een stadswandeling gemaakt en een kop koffie gedronken aan een leestafel en daar de weekendkrant gelezen wat gebeurt er met me
In de categorie we-worden-oud: ik ben aan het studeren met rustgevende klassieke muziek op de achtergrond terwijl ik een kopje koffie drink en in mijn zondagsoutfit zit.
Perfecte zondag though.
Zo, ik lig op de bank na:
- opruimen
- poetsen
- stofzuigen
- afwassen
- prullenbakken vervangen
- keukenkastjes opgeruimd
- kledingkast opgeruimd
- boodschappen gedaan en EINDELIJK lege flessen ingeleverd
- gebruncht met een broodje
Such a succesful adult atm
Wauw lekker bezig!!
Ik lig weer in bed na:
- ontbijten om 12:00u
…
Ah wat lief, bedankt iedereen!
Werk jij bij bw kappers trouwens? In w…e…t? Haha
Ik lig op de bank na:
- Net opgestaan te zijn omdat ik om acht uur 's ochtends thuis was
Nee! T. Kappers een keten van ongeveer 25 salons en vooral in zuid-oost Brabant. Ik werk nu zelf in B.del en heb tot december ook in W…rt gewerkt. Als dit duidelijk is hahah. Als iemand de keten wil weten wil ik het best pben hoor. Is geen geheim. Maar om de naam voluit hier neer te zetten.
Ah haha, ik kom zelf niet uit Wrt maar ik werk er, en ik ga dus in mijn woonplaats naar Bw maar wilde morgen misschien in Wrt gaan haha. Dacht dat jij daar werkte!
Moet nodig weer geknipt en alle highlights en ingekleurd en argh haat het, duurt zoooo lang
Goed werk heeft tijd nodig he haha. Succes! Als het klaar is ben je vast blij dat je weer geweest bent.
Helemaal goed gekomen
Echt zo’n fantastisch weekend
Mijn kat heeft echt overduidelijk uit de wc gedronken toen ik de klep open had gelaten. Overal paarse spetters van het wcblokje. Potverdoriedubbeltjes. En beter gaat ze niet dood aan het wcblokje.
Hier is een goede stemming
Nao veure Fortuna, Fortuna olee
Nao veure Fortuna, Fortuna olee
Ich bin van zitterd
Heerlijk. Ik ben boos op mijn vriend en nu staat Ajax ook nog achter, die heeft een kutdag. Lekker voor ‘m!
Ik heb vier paar Dr. Martens en nog nooit last gehad.
Woehoeee
Like voor de herkenning!
Hahaha mooi dat je die foto hebt gestuurd
Dan doe je het zonder kokosmelk maar met een blikje tomatenpuree er door heen! Maar dat voor een volgende keer