Wat je even kwijt wil #15

I know, heb net een stadswandeling gemaakt en een kop koffie gedronken aan een leestafel en daar de weekendkrant gelezen wat gebeurt er met me

16 likes

In de categorie we-worden-oud: ik ben aan het studeren met rustgevende klassieke muziek op de achtergrond terwijl ik een kopje koffie drink en in mijn zondagsoutfit zit.
Perfecte zondag though.

6 likes

Zo, ik lig op de bank na:

• opruimen
  • poetsen
  • stofzuigen
  • afwassen
  • prullenbakken vervangen
  • keukenkastjes opgeruimd
  • kledingkast opgeruimd
  • boodschappen gedaan en EINDELIJK lege flessen ingeleverd
  • gebruncht met een broodje

Such a succesful adult atm :heart_eyes:

31 likes

Wauw lekker bezig!!

Ik lig weer in bed na:

• ontbijten om 12:00u

58 likes

Ah wat lief, bedankt iedereen! :smiling_face_with_three_hearts:

:joy::joy:

Werk jij bij bw kappers trouwens? In w…e…t? Haha

1 like

Ik lig op de bank na:

• Net opgestaan te zijn omdat ik om acht uur 's ochtends thuis was :weary:
4 likes

Nee! T. Kappers een keten van ongeveer 25 salons en vooral in zuid-oost Brabant. Ik werk nu zelf in B.del en heb tot december ook in W…rt gewerkt. Als dit duidelijk is hahah. Als iemand de keten wil weten wil ik het best pben hoor. Is geen geheim. Maar om de naam voluit hier neer te zetten.

3 likes

Ah haha, ik kom zelf niet uit Wrt maar ik werk er, en ik ga dus in mijn woonplaats naar Bw maar wilde morgen misschien in Wrt gaan haha. Dacht dat jij daar werkte!

Moet nodig weer geknipt en alle highlights en ingekleurd en argh haat het, duurt zoooo lang

1 like

Goed werk heeft tijd nodig he haha. Succes! Als het klaar is ben je vast blij dat je weer geweest bent.

Helemaal goed gekomen :smirk:
Echt zo’n fantastisch weekend :heart:

5 likes

Mijn kat heeft echt overduidelijk uit de wc gedronken toen ik de klep open had gelaten. Overal paarse spetters van het wcblokje. Potverdoriedubbeltjes. En beter gaat ze niet dood aan het wcblokje.

Hier is een goede stemming :metal:t3:

2 likes

Nao veure Fortuna, Fortuna olee
Nao veure Fortuna, Fortuna olee

Ich bin van zitterd

4 likes

Heerlijk. Ik ben boos op mijn vriend en nu staat Ajax ook nog achter, die heeft een kutdag. Lekker voor ‘m!

7 likes

Ik heb vier paar Dr. Martens en nog nooit last gehad.

1 like

Woehoeee :metal:t3::metal:t3::metal:t3:

2 likes

Like voor de herkenning!

Hahaha mooi dat je die foto hebt gestuurd

Dan doe je het zonder kokosmelk maar met een blikje tomatenpuree er door heen! Maar dat voor een volgende keer :wink:

1 like