Lekker Feyenoord!
ik ben voor PSV tho
Lekker Feyenoord!
ik ben voor PSV tho
Mocht je last krijgen, ik kreeg laatst de beste blarentip ooit: sporttape. Een lange strook pakken, het midden achter bij je hiel plakken en de twee losse delen om je voet heen tapen. Dat verdeelt de druk een beetje. Had open blaren (met pleisters erop) en merkte gewoon niks meer toen ik sporttape gebruikte. En je kan het schijnbaar goedkoop scoren bij Action!
Ik wilde vandaag graag een verslag afmaken maar kan me er zo niet toe zetten
Aiii dat klinkt wel echt naar! Maar misschien is dat tape van de Action precies kwalitatief slecht genoeg om niet je huid te slopen!
Edit: ik vond het een beetje vergelijkbaar met een goed plakkende pleister.
Hulde aan mezelf. Ik heb mezelf uit bed gesleept en loop nu naar de winkel.
En mn zusje reageert weer normaal op me.
So far so good.
(Willen jullie toch duimen dat mn appartement doorgaat?)
Ik ben ooit na 10 dagen werken ergens tijdens mijn proeftijd weggegaan. Ze hebben toen 2 maanden uitbetaald. Ik heb nooits iets gemeld, en er ook nooit wat van gehoord. Is nu zeker 10jaar geleden
Er waren hier net 2 kinderen van 4 en 6 over de vloer en ik ben al kapot na 2 uurtjes.
Heb soms zon behoefte om allemaal dingentjes te kopen voor mn droomhuis. Die ik niet heb
Er is in Den Haag een grote gasexplosie geweest, waardoor de gevel van meerdere woningen is ingestort. Als ik daar dan video’s van zie kan ik wel janken. Vind dat zo erg
Echt gezellig altijd om als feyenoorder met een ajaxied te hebben, ik kan het iedereen aanraden
Ik ben een weekend aan het werk op een festival en mijn collega vroeg net hoeveel mensen er dit weekend waren. Ik zei ‘Eh ja wel echt 800 ofzo?’
Bleken er 3500 te zijn, lol
Pff mijn wasmachine lekt een beetje maar ik heb geen geld voor een nieuwe. Ik denk dat hij dus vervangen moet worden want heb hem gratis gekregen en ik had al meteen het idee dat hij het niet lang ging volhouden.
Gelukkig is het wel zo weinig dat ik de wasmachine op dit moment nog wel kan gebruiken maar ja ik ga hem wel zo min mogelijk gebruiken totdat ik ooit een keer geld heb.
Ik heb vannacht in een hotel geslapen en er waren zo’n luidruchtige gasten. Werd echt 3 x wakker van geluiden boven me of naast me. Moest ook nog om 5:30 opstaan dus was echt irritant
Heb je de filter al nagekeken?
Dat moet ik nog doen maar dat ding klinkt sowieso niet helemaal lekker.
volgens mij is dat inmiddels achterhaald. althans daar ga ik vanuit want ik heb een left-over lasagne met spinazie in de oven zitten
Ik hoor waarschijnlijk komende week of ik een vast contract krijg, of dat ik eruit moet. Ik ben zooooo nerveus. Ze zijn bezig met bezuinigingen op mijn werk en er moeten fte’s uit. Maar er is wel beloofd dat er individueel gekeken wordt.Tegelijk met mij moeten nog zo’n 5 mensen. Ik weet zeker dat mijn chef tevreden is, en dat mijn collega’s ook blij met me zijn…
Maar de bestuurslaag boven mijn chef moet dus beslissen en ik ben zooooo bang.
Ik ga zo naar Patti Smith en ik heb er zo veel zin in! Eerste keer dat ik alleen naar een concert ga want niemand anders die ik ken was zo gek er dik 50 euro voor neer te leggen, goede voorbereiding op m’n eerste keer alleen op ‘vakantie’/stedentrip volgende week
Nee, zitten op andere plekken verder. Ik ben trouwens wel de enige vrouw in mijn functie, dus op de diversiteitsmeter doe ik het best goed. Mijn chef wordt meegenomen in de beslissing, maar ik vind het echt doodeng allemaal.
Heb de afgelopen maanden wel veel aan PR gedaan. Verschillende collega’s die goede woordjes voor mij hebben gedaan. Ben gewoon bang dat het een beslissing wordt van “nee sorry, past niet in deze bezuinigingen. BAAI”.
Ik ben ook niet zo zeer bang om straks zonder baan te zitten. Ik vind wel weer wat, maar ik wil gewoon niet kwijt wat ik nu heb. Het is zo fantastisch wat ik nu doe.