Heeft iemand hier ervaring met zowel gewone als met platform old skool Vans? Ik heb bij de gewone niet genoeg ruimte bij m’n tenen aan de bovenkant, kan het zijn dat de platform versie beter is?
Ik zou tegen ze zeggen dat als je nog wat van ze ontvangt, je er melding van gaat maken bij de politie. Achterlijke eikels.
Wtf!?
Ik had dat eerst ook, maar ik heb nu -vanwege mijn steunzolen ook- een maat groter dan mijn normale maat en dat scheelt voor mij ook.
Misschien kun je dat proberen? Maat groter met een half zooltje? Alleen onder je hiel en wreef zeg maar?
Ik heb alleen de normale oldskool, niet de platform.
Ja mijn eerste reactie was ook dat de politie hier ws niet zoveel mee doet maar dat ik de berichten zelf zou doorsturen naar hun omgeving (werkgever, familie, vriendin) want dat kan toch niet dat die idioten hiermee doorgaan en neem aan dat je ze al hebt aangesproken @anon44204370?
Dit is echt niet normaal. Echt ronduit pesten. Ik heb geen idee wat een juiste reactie is. Of negeren, of juist van je af bijten (eisti k vroeger ook nooit en ik eindigde dan in het laatste waar je vooral nog meer door werd uitgelachen).
Echt onvoorstelbaar dat dit komt van mensen van 20+ (toch?). Ik zou ze ook misschien outen maar misschien wordt het dan alleen maar erger?
Ik zou hier echt aangifte tegen doen. Fuck ermee dreigen of iets maar gewoon stappen zetten. Dit soort boys hebben nooit echt straf gehad voor hum domme gedrag en zijn te dom om door te hebben wat hun gedrag met iemand doet. Al laat de politie ze alleen maar even schrikken dan is dat genoeg. En wie weet ben jij dan wel een voorbeeld voor een ander wie dit overkomt. Hoe meer cyberpesten gestraft word hoe minder het in mensen opkomt om x op x iemand neer te halen op social media. Cyber pesten komt veel voor en het is totaal niet laf om naar te politie te stappen. Mocht je aangifte eng vinden of een stap te ver zou je er misschien met een wijkagent of iets over kunnen praten van wat je zou kunnen doen. Laat niemand en al helemaal geen stelletje boeren knullen je vertellen dat je het niet waard bent
Ja dit. Ik heb werkelijk geen woorden voor hóé triest ik deze jongens vind. Echt hoe kun je zo laag zijn. Ik hoop heel erg dat het je niet te erg raakt en dat je niet gaat geloven wat ze zeggen @PrincessPeach . Heel veel sterkte en ik hoop dat je een manier vindt om die etters te pakken.
was je al op de hoogte dat je champignons mag wassen tegenwoordig?
Misschien dat de politie er niet direct iets mee doen door de genoemde redenen maar het is altijd goed een melding te maken. Dan staat het op papier, met namen erbij. Mocht er dan nog een keer iets gebeuren, met jou of een ander iemand, dan hebben ze die informatie al en kan er misschien wel direct iets gedaan worden. En hier zijn ze voor hé, wie weet wat ze gaan zeggen of doen.
Precies dit inderdaad. Al meld je elke scheet mocht er echt iets gebeuren hebben ze wel een dossier opgebouwt waardoor ze diegene sneller en harder kunnen straffen.
Ik vind dit zó erg om te horen, waar heb je dit aam verdiend? Alles verzamelen en een keer aangifte doen.
Ik dacht dat je op Linkedin kon stalken zonder dat mensen het zagen, krijg ik een berichtje, “Was m’n linkedin nog goed?”
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die geluk had met een ns wc
Haat het als mensen huizen verhuren en dan ‘geen huisdieren’ erbij zetten.
Nou, dan geef je die mensen die je nummer echt nodig hebben toch gewoon je nieuwe nummer. Waarschijnlijk en hopelijk ben je dan gelijk van die gasten af? Want die kunnen toch niet aan je nieuwe nummer komen?
Structureel is wel echt genoeg om aangifte te doen. Ik schrik er echt van… hoe kunnen ze last hebben iemand die niks verkeerd doet? Doe even normaal hoor.
Dat kan je volgens mij ergens in je instellingen uitzetten.
Mn kater is eindelijk voorbij. Man wat een ellende, waarom doe ik mezelf dit aaan
Maar kijk uit, je kan whatsapp migreren naar je nieuwe nummer maar dan krijgen al je contacten in het gesprek te zien dat je nummer veranderd is.