Wat je even kwijt wil #15

Ik weet dus weer waarom ik het niet relaxed vind om op zaterdagnacht alleen naar huis te fietsen. Eerst kwam ik gisteren een dronken(?) man tegen die mij helemaal ging nafluiten en schreeuwen en even leek hij ook om te keren. Een stukje verder kwam ik ineens een scooter tegen zonder licht die weer keerde toen ik voorbij fietste… Echt mijn hart zat in mijn keel. :sweat_smile: Volgende keer maar even regelen dat ik met iemand samen kan fietsen.

Even na aanleiding van jouw verhaal. Volgens mij woon jij niet in rotterdam of wel? Maar voor de meiden die in Rotterdam wonen er is een app ( ik weet even niet hoe die app heet maar Bonnie heeft er erover in haar vlog. Mocht je geintereseerd zijn zoek ik het even voor je op) maar met die app kan je ter plekke een melding maken van (Dronken) mannen die naar je fluiten/roepen of iets anders doen waarbij jij je onveilig voelt. Zo krijgt de politie een melding en is er een speciaal team die kijkt waar de melding vandaan komt en er dan iets mee kan doen.

12 likes

Dat is de Stopapp, ik hoop echt dat meer gemeenten dit gaan doen.

5 likes

Ik weiger dit nog steeds, omdat ik anders voor niks mijn champignonborstel heb gekocht.

5 likes

Die van mij nog steeds niet :worried:

Nope ik woon in Drenthe.

1 like

Sterkte nog haha.

1 like

ik heb super veel buikkrampen want moet ongesteld worden, maar nu lig ik in bed op mn elektrische deken en is het gelijk een heel stuk minder.

Zo blij met deze aankoop niet normaal

6 likes

Hopelijk komt het daar ook snel!

1 like

Ik heb een half jaar geleden een nieuw nummer genomen ivm stalking en het is echt minder moeite dan dat je denkt. Ik had al mn contacten nog dus stuurde belangrijke mensen een appje en de rest heeft mn nummer helemaal niet nodig

1 like

Ik vind mijn werk zo leuk. Ik moet deze week 7 dagen werken en bij mijn oude baan had ik dit gewoon echt niet gedaan en ook niet vol gehouden.

26 likes

Ik heb mega angst voor de tandarts en ben voor het eerst in 4 jaar gegaan. Super dom natuurlijk om zo lang niet te gaan maar ja…
Heb gister een wortelkanaalbehandeling gehad en is me oprecht meegevallen! Tandarts had aangeven dat het gevoelig gaat worden en dat de piek op dag 4 is. Vind het nu al kak qua gevoeligheid en pijn . Voelt een beetje als gekneusd ofzo. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ik vind dit zo’n top antwoord! Zo fijn @Denna!
Echt belachelijk die gozertjes @PeachGoddes, goed van je dat je het antwoord van Denna in de praktijk brengt! :blush:

2 likes

Hoop het zo. Lijkt me idd een reactie van stoere boys die ineens bang zijn.

6 likes

Jeetje ik heb niet alles meegekregen maar sterkte hiermee zeg😮. Wat een losers!!

1 like

Ik had vroeger een vriendinnetje van niet Nederlandse afkomst, en ik speelde echt super vaak met haar, en het was écht een schatje. Maar sinds een tijdje post ze echt van die “white people haat” dingen op facebook en zit ik soms echt vol verbazing te lezen. Kan daar echt van schrikken ofzo, denk dan echt van girl what happend :astonished: Ze post ook echt foto’s dat ze er super aggresief uitziet en damn. Soms kunnen mensen zo veranderen

Chill, geslapen van 22-1, turnwedstrijd gekeken waarbij mijn team won, nu weer snel proberen te slapen van 3-6.
Maak me meer zorgen over hoe m’n Fitbit deze slaap meet dan het feit dat een gebroken nacht opzich niet heel chill is als je gewoon een volle dag hebt morgen.

Mijn slaapritme is door stress en vrije tijd zo enorm slecht. Zit nu klaarwakker, en weet nu al dat ik morgen om 2 uur half 3 weer naast mn nest sta. Wil eigenlijk dit weekend weer aan het werk, dus moet echt even mijn ritme weer op orde zien te krijgen.

Bah, vanaf 2.30 wakker gelegen… :slightly_frowning_face:

Ik join the club ook. Heb elk uur van de wekker gezien vannacht. Mijn vriend sliep bij mij en heeft natuurlijk heerlijk geslapen…
Gelukkig heb ik dit weekend heel veel geslapen dus ik kan het wel hebben. Vanavond vroeg naar bed