Wat je even kwijt wil #15

Sterkte nog haha.

1 like

ik heb super veel buikkrampen want moet ongesteld worden, maar nu lig ik in bed op mn elektrische deken en is het gelijk een heel stuk minder.

Zo blij met deze aankoop niet normaal

6 likes

Hopelijk komt het daar ook snel!

1 like

Ik heb een half jaar geleden een nieuw nummer genomen ivm stalking en het is echt minder moeite dan dat je denkt. Ik had al mn contacten nog dus stuurde belangrijke mensen een appje en de rest heeft mn nummer helemaal niet nodig

1 like

Ik vind mijn werk zo leuk. Ik moet deze week 7 dagen werken en bij mijn oude baan had ik dit gewoon echt niet gedaan en ook niet vol gehouden.

26 likes

Ik heb mega angst voor de tandarts en ben voor het eerst in 4 jaar gegaan. Super dom natuurlijk om zo lang niet te gaan maar ja…
Heb gister een wortelkanaalbehandeling gehad en is me oprecht meegevallen! Tandarts had aangeven dat het gevoelig gaat worden en dat de piek op dag 4 is. Vind het nu al kak qua gevoeligheid en pijn . Voelt een beetje als gekneusd ofzo. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ik vind dit zo’n top antwoord! Zo fijn @Denna!
Echt belachelijk die gozertjes @PeachGoddes, goed van je dat je het antwoord van Denna in de praktijk brengt! :blush:

2 likes

Hoop het zo. Lijkt me idd een reactie van stoere boys die ineens bang zijn.

6 likes

Jeetje ik heb niet alles meegekregen maar sterkte hiermee zeg😮. Wat een losers!!

1 like

Ik had vroeger een vriendinnetje van niet Nederlandse afkomst, en ik speelde echt super vaak met haar, en het was Ć©cht een schatje. Maar sinds een tijdje post ze echt van die ā€œwhite people haatā€ dingen op facebook en zit ik soms echt vol verbazing te lezen. Kan daar echt van schrikken ofzo, denk dan echt van girl what happend :astonished: Ze post ook echt foto’s dat ze er super aggresief uitziet en damn. Soms kunnen mensen zo veranderen

Chill, geslapen van 22-1, turnwedstrijd gekeken waarbij mijn team won, nu weer snel proberen te slapen van 3-6.
Maak me meer zorgen over hoe m’n Fitbit deze slaap meet dan het feit dat een gebroken nacht opzich niet heel chill is als je gewoon een volle dag hebt morgen.

Mijn slaapritme is door stress en vrije tijd zo enorm slecht. Zit nu klaarwakker, en weet nu al dat ik morgen om 2 uur half 3 weer naast mn nest sta. Wil eigenlijk dit weekend weer aan het werk, dus moet echt even mijn ritme weer op orde zien te krijgen.

Bah, vanaf 2.30 wakker gelegen… :slightly_frowning_face:

Ik join the club ook. Heb elk uur van de wekker gezien vannacht. Mijn vriend sliep bij mij en heeft natuurlijk heerlijk geslapen…
Gelukkig heb ik dit weekend heel veel geslapen dus ik kan het wel hebben. Vanavond vroeg naar bed

Ik ook vanaf half 3 wekker en heb me kapot gezweet. Was bijna blij dat mn wekker om 6 uur ging :roll_eyes:

Muhhahaha dit stond op mijn bureau toen ik net op werk aankwam :ok_hand:t2:

4 likes

Ik kom te laat. En ipv dat ik nu ga opschieten sta ik heel uitgebreid en langzaam koffie te drinken

2 likes

ik heb onrustig geslapen en naar gedroomd maar ik kan het me niet meer herinneren. alleen dat het vervelend was. en nu zit dat onrustige gevoel de hele tijd in mn achterhoofd, zo irritant

Heb je al op internet gekeken of er een geschikte kat voor jullie tussen zit? Bij mijn asiel is het op dit moment vrij leeg en hebben we alleen n moeilijke katten, dus ik hoop niet dat je straks teleurgesteld wordt!

Wat leuk, heel veel plezier alvast! :blush:

1 like