Wat je even kwijt wil #15

Ik ook vanaf half 3 wekker en heb me kapot gezweet. Was bijna blij dat mn wekker om 6 uur ging :roll_eyes:

Muhhahaha dit stond op mijn bureau toen ik net op werk aankwam :ok_hand:t2:

4 likes

Ik kom te laat. En ipv dat ik nu ga opschieten sta ik heel uitgebreid en langzaam koffie te drinken

2 likes

ik heb onrustig geslapen en naar gedroomd maar ik kan het me niet meer herinneren. alleen dat het vervelend was. en nu zit dat onrustige gevoel de hele tijd in mn achterhoofd, zo irritant

Heb je al op internet gekeken of er een geschikte kat voor jullie tussen zit? Bij mijn asiel is het op dit moment vrij leeg en hebben we alleen n moeilijke katten, dus ik hoop niet dat je straks teleurgesteld wordt!

Wat leuk, heel veel plezier alvast! :blush:

1 like

Leuk zeg, hopelijk klikt het en komt ie vanmiddag met jullie mee naar huis!

Ik had vannacht koorts, bah wat kut was dat. Ik ben bijna nooit ziek, laatste keer koorts is denk ik wel 5 jaar geleden. Voel me al niet zo lekker sinds woensdag, hopelijk is het dan nu klaar. En nu heb ik een flinke bult was te doen, alles is zeiknat.

1 like

Ik haat het als het buiten zo donker/grauw is en er daardoor zo weinig daglicht naar binnen komt.

Ik krijg straks mijn wortelkanaalbehandeling ): wil niet

Is er iemand die mij kan vertellen wat er meestal in zo een medische vragenlijst van een (anw-hiaat)verzekering wordt gevraagd? Twijfel of ik die nu wil afsluiten of pas later.

Ik droom echt steeds over een ex waar ik al heel lang geen contact meer mee heb en het is zo rot gewoon. Dan droom ik echt super reĆ«el dat we leuke dingen doen. Terug bij elkaar zijn en weet ik het. Om dan vervolgens gedesoriĆ«nteerd wakker te worden en na een minuut ofzo te beseffen dat het helemaal niet goed is en ik alleen ben. Voelt zo kut. Nu vannacht had ik het zelfs over een oude scharrel die ik al jaren niet meer heb gesproken of gezien. Ik wil gewoon slapen niet steeds dit. Pure mindfuck dit… :pensive:

Ik zit nu aan m’n laatste kopje koffie en dan ga ik Ć©cht verder met inpakken om te verhuizen. Alle motivatie mijn kant op graag!

(deze post is een stuk achter de deur - excuses dat ik jullie daarvoor misbruik)

8 likes

Oh god nu voel ik me echt onvoorbereid want ik verhuis woensdag/deels vandaag al hahahaha. Maar goed ik ga mn kamer ook onderhuren dus hoef mn meubels niet te verhuizen, dat scheelt een hoop.

1 like

Omg ik heb echt een nachtmerriedroom gehad

Ik moet vandaag echt aan iets gaan werken wat ik al veel te lang heb uitgesteld. Gisteren wou ik ermee aan de slag, maar toen had ik hoofdpijn. Nu vandaag denk ik: ah rustig aan, het is nog vroeg. Maar ik weet dat als ik over 2 uur nog niks heb gedaan, ik helemaal in paniek raak en dat werkt ook niet bevorderend. Waarom lijkt het vaak dat ik of alleen maar kan uitstellen of alleen maar keihard kan werken? Waarom niks er tussen in? Vooral met zaken waarbij ik enorm veel vrijheid heb en die ik eigenlijk niet leuk vind.

Gister zo’n leuke dag gehad met allemaal impulsieve dingen. Vriendin geholpen in haar atelier, toen appte een andere vriendin dat ze wilde afspreken dus hebben we de hele middag in een cafeetje gekletst en zijn we daarna nog samen uit eten geweest :blush:

6 likes

Wedstrijden op pac-12 international YouTube kanaal, als het op andere zenders is dan zoek ik vaak zo’n vage livestream met 38 pop-ups haha

1 like

@kali is het nog goedgekomen met die ESTA?

Bah wat een stomme maandagochtend. Hopelijk viel het mee!

1 like

Collega is nu een dag op vakantie en er gaan al vijf dingen mis :sob: