Ik wil ontslag nemen bij mijn bijbaan dus ik had mijn baas geappt of hij deze week tijd had voor een gesprek. Dat kon niet maar hij zei ja app maar gewoon. Dus nu heb ik een soort van via de app mijn ontslag ingediend??
Ik heb een avocado nodig maar die van de appie is vanavond niet rijp. Maar bij de appie is wel een salsa die ik wil uitproberen⦠ik wil niet stad en land af voor nachos hahah. Oke alles zit wel dicht bij elkaar maar het regent. Ik ga alle avocados bij de appie maar even goed rijp knijpen dan
Zitten hier toevallig meiden die een zorgmanagement/ leidinggevende functie in de zorg- achtergrond hebben die ik een pb mag sturen?
Ik loop wel ff naar Limburg
Ik had 2 weken vakantie, en die zijn nu voorbij. Afgelopen weken is er iets wat me is overkomen, en mijn baas weet daarvan, en ze heeft mij de tijd gegeven om alles even goed voor mezelf op een rijtje te zetten. Maargoed ik zit nu dus thuis, en weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen? Voel me enorm raar en vol stress en heb geen idee wat ik deze dagen moet doen. Deze vrije dagen voelen zo nep ofzo. Heel gek. Maak me zo enorm druk om eigenlijk niks en ugh
(en @Mhysa) thanks!! ik heb het overleefd gelukkig. viel wel bijna flauw van de verdoving maar daarna ging alles wel goed :ā)
Mijn functie is per direct komen te vervallen. Ik zat in mijn proeftijd en ben per direct uit dienst, hoef niet meer terug te komen. Ik ben in duizend stukjes
Reorganisatie
Waaat?! Wat heftig! Dikke knuffel
Je bent thuis om iets te verwerken dus ten eerste; je moet helemaal niks. Misschien ben je dat niet gewend en voel je je een beetje verloren daardoor. Maar probeer de dag een beetje te nemen zoals 'ie komt? Spreek met iemand af, wandel een rondje door de stad, ga heel lang in bad, kijk een slechte film; alles wat jou helpt om je een klein beetje beter te voelen. Veel sterkte!
2 maanden. Stond zo in het cao en er is binnen de reorganisatie geen ruimte om zoiets aan te vechten ook al mag het officieel niet, het geeft mij mijn baan niet terug
OMG, wat verschrikkelijk. Mocht je willen praten mag je altijd PMāen of DMāen op instagram.
Super lief, dank jullie wel
Bedankt voor jullie vans tips @Rozevarken @Hippe_kikker @Prikkelbaar! Helaas zie ik ze niet in een maat groter dus dat gaat niet. Ik ga nog even nadenken of ik het aandurf ze te kopen met het idee dat ze nog wel inlopen of dat een natte prop voldoende extra ruimte geeft. Ik wil ze gewoon:( haha
@Evi-lena vind het echt een naaistreek. Vooral omdat ze je zo lang hebben latern wachten voor dat gesprek. Hopelijk vind je snel iets leuks
Wat shit joh!
Ik vraag me dan wel af of die reorganisatie niet allang op de planning stond, als je er pas een paar weken werkt. Of komen zulke dingen altijd zo onverwachts? Krijg je nu enkel betaald voor deze paar gewerkte weken of betalen ze je wat langer uit?
@Evi-lena wat ontzettend klote! Als je even je hart wil luchten mag je me een PM sturen:)
Anders, een hele dikke knuffelš
Nee voor mij stopt alles per direct dus geen extra salaris meer.
Toen ik aangenomen werd was de overname nog niet rond, toen was er ook nog niks over een eventuele reorganisatie bekend. Nu wel en is hoogover gewoon bepaald: die en die afdelingen moeten krimpen, iedereen daar in een proefperiode ligt er sowieso uit.
Super lief, maar dat ga ik nu in ieder geval nog niet doen. Zij zitten in Brabant en ik woon nu in NH, ik had tijdens mijn contract daar een consultantfunctie bij een bedrijf in NH maar dat bedrijf wil geen consultants meer en verder hebben ze geen opdrachten in NH