Wat je even kwijt wil #15

Super lief. Als iemand iets weet op gebied van food quality, dan hoor ik het graag
@Sjern? :grin:

2 likes

Pff wat ontzettend heftig! Veel sterkte, heb je mss wat afleiding vandaag? Komt vast en zeker weer wat moois op je pad, maar dat maakt het voor nu natuurlijk niet minder kut.

1 like

Afgelopen herfst was ik helemaal af van mijn snaaidrang, had ik nooit meer trek in ‘lekkers’ etc. Maar na de feestdagen is het er toch weer ingeslopen en had ik weer elke avond trek in iets lekkers; chocolade, chips, koekjes. Nu probeer ik sinds vandaag een soort reset te creëren met het drinken van slowjuice en door veel groenten te eten. Ik hoop maar dat het helpt want ik voel me soms net een verslaafde die krampachtig probeert alle verleidingen te weerstaan :sweat_smile:.

Na 3 dagen een peuter met koorts ( griep) nu een iets meer levendige peuter, maar nou heb ik zelf griep :neutral_face:

Wow wat rot @Evi-lena, je werkt daar ook nog maar net toch? Wat super naar.

1 like

@Evi-lena wauw, wat abrupt en onverwacht! Rot zeg, zeker nu je er nog zo kort zat.

1 like

@Evi-lena jeetje wat rot! Zo abrupt ook! Sterkte!!

1 like

Het was al duidelijk sinds dag 1 maar om je dan zo te exposen.

1 like

Volgende keer beter meid :joy: zie het als een compliment

1 like

Maar dat mensen je herkennen zegt toch niks over een reputatie of wat mensen van je vinden. En of je hier wel of niet mag zijn , het valt gewoon op wie iemand is door de manier van praten (posten dan)

1 like

Dit mag toch ook niet volgens de huisregels? Vind het dan sowieso een beetje kinderachtig. En ja ik heb het ook wel eens gedaan op het vorige forum maar ben er toen ook op aangesproken en sindsdien besef ik dat het kinderachtig en onnodig is. Leuk als je zoiets snel doorhebt, maar dat hoef je niet te delen verder.

@Luzarl Van harte welkom. Ik hoop dat je je snel weer fijn voelt op het forum.

3 likes

‘Gedoe’ weg :unamused:

3 likes

59 likes

Haha ik vind het heel chill dat dit + de kat van @Karl_Lagerfeld dan ‘de orde van de dag’ is hier haha. Gek forumpje. <3

O en ik hoop dat het ‘lekken’ snel stopt.

8 likes

@Evi-lena Jezus wat superkut zeg. Kan me voorstellen dat je er helemaal ondersteboven van bent. Misschien vanavond maar wat afleiding zoeken. En voor wat het waard is, je komt hier voor mij over alsof je echt goed bent in je werk en je professioneel bent. Dus hopelijk vind je gauw een andere werkgever! Misschien overwegen om je oude werkgever te contacten.

ik heb de s9 plus en heb het originele flipover hoesje. Ik laat hem eigenlijk bijna nooit vallen. Hij is met dit hoesje 1x gevallen en alleen barstje in het hoesje.

1 like

Ik ben 1,5 week over tijd :-1:

Voel me echt niet lekker, al twee uurtjes geslapen maar nog altijd echt hoofdpijn, heet, moe.
Ik heb nu echt geen zin om te koken maar ik weet dat dat beter voor me is dan iets kant en klaars halen bij de supermarkt. Maar pff duurt me te lang.

Ik heb een soskild hoesje. Best wel een flink ding, maar vertrouw er wel 100% op. Meeste hoesjes zijn vooral om te beschermen tegen krassen en zijn niet sterk genoeg om de echte klappen op te vangen, deze wel. Ik heb geen beschermplaatje, werd me afgeraden omdat de combi lastig is door het gebogen scherm. Ik heb hem helaas al 20+ keer laten vallen maar niks aan de hand verder.

1 like