Wat je even kwijt wil #15

Dit vind ik best wel bullshit dan hè. Ik heb al 24 jaar niks, ga ongeveer 1x per jaar maar “moet altijd wel echt over een half jaar langskomen hoor!!”. Ja, voor jouw portemonnee zeker.

2 likes

Sterkte @Evi-lena echt zo klote dat dit zo wordt aangepakt. En extra bizar dat er zo mee omgegaan is (met dat gesprek steeds uitstellen etc.).

Ik voel me echt verrot, het gaat heel slecht met mn (schoon)oma. En ineens slaat dat in als een bom want het gaat al een tijd slecht maar nu komt het ook niet meer goed.

Verhuizen is gelukt hoor, in m’n eentje, inclusief hagelbui op m’n kop en achteruit een smalle straat in rijden om een bestelbus heen. Waar kan ik mijn strong-independent-woman-punten inwisselen?!

44 likes

Wat fijn dat het al weer zo veel langer licht is :heart:

5 likes

Wow nu je het zegt inderdaad, heeeerlijk (jammer van het weer wel)

Ik heb een nieuwe laptop en ik ben zoooo blij. Mijn vorige laptop was kapot en ik baalde toen omdat het weer geld kost natuurlijk om een nieuwe laptop te kopen, maar deze laptop is zoveel fijner. Mijn vorige laptop was al bijna 8 jaar oud, super zwaar en dik en nu heb ik een notebook dus wel een verschil. + ik heb toetsenbord verlichting en dat vind ik echt fantastisch :joy:.

4 likes

Ik lach helaas bijna altijd als ik met mensen praat. Gaat automatisch. Dus ik vertelde net lachend over een stomme situatie (niets ernstigs). En toen zei ze: “ja, je lacht nu wel, maar dat is toch helemaal niet om te lachen?”. En toen voelde ik me zo betrapt en ongemakkelijk waardoor ik nog meer moest lachen :disappointed:

5 likes

Ik zit in de trein en de jongen en het meisje in de vierzits aan de andere kant van het gangpad kijken constant mijn kant op en ik word er zenuwachtig van.

1 like

Daar stond ik niet bij stil :stuck_out_tongue: maar ik kijk alleen vanuit mn ooghoeken als ik zie dat ze mijn kant op kijken en zij draaien helemaal met hun hoofd :stuck_out_tongue:

0 om precies te zijn :joy:

heb net wel eentje gekocht bij het kruidvat maar ik kan eigenlijk niet zwanger zijn omdat ik al iedere maand een zwangerschapstest moet doen in het ziekenhuis ivm medicatie en dat is 2 weken geleden nu.

1 like

Hahaha ik kijk de docu van Ted Bundy. En ik de laatste aflevering staat hij voor de jury en er is een vrouw aan het notuleren op een toetsenbord. Maar volgens mij doet die vrouw maar wat. De edelachtbare maakt een hele lange zin en zij tikt 2x ( alsof iemand elegant trommelt ) op haar typmachine en thats it.

4 likes

Mooi kan ik ergens die baby declareren iig

4 likes

Mn vriend is gezond bezig en kheb zo geen zin in gezond eten. Wilde bijna een vriendin vragen om pizza te eten maar toen had mn vriend al boodschappen gedaan onder het mom ‘ik ga lekker voor je koken’. Super lief natuurlijk en ik wil hem steunen daarin, maar ik heb zoveel zin in ongezond. Hij is nu heel ff weg en kheb snel (stiekem HAHA) boterhammen getoast met chocopasta. Helaas heeft het mn lekkere trek niet weggenomen :sweat_smile::joy:

7 likes

Nu nog ff een youtubefilmpje maken om de monnies binnen te harken.

DSM made me pregnant…

2 likes

Everything You Ever Wanted to Know About How Dsm Made Me Pregnant

7 likes

Ik twijfel steeds om het flow paper book te kopen. Maar om nou 21 euro uit te geven aan papier haha…

Ik moest nog mijn studie boeken bestellen en het was voor bijna 900 euro :-1: Alle isb nummer ingevuld bij bol en toen was ik 295,- kwijt

7 likes

Ja bij mij ook!

Ik coördineer een afdeling in de gehandicaptenzorg, misschien kan ik je helpen?

Ik heb een dilemma. Ik volg nu een leer werk traject bij een zorginstelling; ik werk nu in de geriatrie terwijl ik 100% zeker weet dat ik in het ziekenhuis wil werken. Ik heb nu gesolliciteerd voor eenzelfde soort traject in het ziekenhuis. Ik moet/kan referenties opgeven, echter wil ik niet dat mijn huidige werkgever weet dat ik solliciteer. Ik vertrouw geen enkele collega deze informatie toe dus weet eigenlijk niet wat ik bij referenties moet invullen?

Wat zouden jullie doen? Ik heb hiervoor wel ook eens met een kennis die werkt als verpleegkundige meegelopen voor een paar uur; ik zou haar kunnen opgeven maar eigenlijk heeft zij nooit echt intensief met mij samengewerkt.

Ik dacht er zelf aan om morgen de hr afdeling te bellen en de situatie uit te leggen maar weet niet of dit misschien raar is… én ik moet mijn sollicitatie voor de 30e ingeleverd hebben