Wat je even kwijt wil #15

Op aanvraag!

Of heb je iemand van je studies of eerder werk die je kunt invullen?

Nee eigenlijk niet echt :no_mouth: mijn studiegenoten zijn eigenlijk ook mijn collega’s dus die kan ik er ook niet bij betrekken. Echt een hele lastige situatie want ik ben echt goed in mijn werk, dus dat zou een goede referentie zijn… maar als ik word aangenomen begin ik pas in september en moet ik dus tot die tijd werken bij mijn huidige werkgever.

Ik zou ze idd bellen en het uitleggen!

Waddup?

1 like

Oh ik stuur je een pb! Fijn :slight_smile:

Bij mij loopt het via mijn salaris (bepaald percentage wordt ingehouden als verzekeringspremie, dus ook hoe meer je verdient, hoe meer je betaalt, heel eerlijk imho), als je een uitkering hebt gaat het via de Duitse versie van het UWV, en als je zelfstandig bent heb je wat vroeger in NL particulier was. Volgens mij heb je ook verzekeringsplicht, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Dus in principe is iedereen verzekerd. Ook vergoedt de verzekering volgens mij gewoon alles wel bij een noodopname, en heb je geen eigen risico. Dus denk dat het toch ergens anders aan lag.

Knap! Dikke knuffel!! :heart:

1 like

Good job! Weg met sukkels

1 like

Dit is ook mijn slogan vd week. Weg. Met. SUKKELS. Die leuke collega van dit weekend reageert gewoon niet op een appje? Waarom niet! Wat denkt hij nou, dat ik meteen zijn baby’s wil. Rot op. Ik ben zo zo zo geïrriteerd.

En @Prikkelbaar, goed besluit! Ik heb het ook gedaan met mijn broer, scheelt zo veel zorgen.

6 likes

Ahh vreselijk. Van die mannen die dan denken dat je gelijk helemaal obsessed met hun bent en daarom niet reageren. Eh… je kan toch wel even normaal praten kill.

4 likes

Als je een hotspot aanzet kan je dan zien welke apps anderen gebruiken?:face_with_monocle:

Ik dacht ik ga lekker sociaal wachten tot meneer Slippers terug is van werk, zodat we gezellig samen kunnen eten. Vroeg om een ETA, en hij zegt 23:00 uur… Ik dacht 22:00… Ik sterf nu een beetje van binnen en ben benieuwd of mijn sociale kant of mijn maag wint.

2 likes

Gisteren een serie afgekeken, nu weer een nieuwe zoeken. Heb er zoveel om uit te kiezen dat ik het niet kan haha. Ben al een half uur aan het zoeken welkeik ga doen :sweat_smile:

1 like

Ik kan echt genieten dat er bij Radar nu mensen zijn die janken omdat er een laadpaal voor een elektrische auto voor hun deur is geplaatst.

Wat een probleem.

19 likes

En hij versierde mij nota bene! Als hier iemand fucking baby’s wil is hij het wel. Ik heb zo’n zin om allemaal kinderachtige dingen te sturen. Must resist.

1 like

Ga gewoon eten en straks weer

4 likes

Beetje gevalletje:

Wil wel voor 25 euro retour naar Barcelona kunnen vliegen maar LELYSTAD AIRPORT KOMT ER NIET

4 likes

Weet iemand een leuk hotel in het centrum van Utrecht? Is om te slapen na een bruiloft.

Wie kijkt dit? Je vriend?

Televisie is zo grappig . " Ben jij al heel lang verliefd op iemand maar durf je dat niet te zeggen. Neem dan contact op met ons want dan gaan wij met jou naar je crush met al onze camera’s. Want dat is een stuk minder eng"

16 likes