Ik heb zo veel lieve berichtjes gekregen via hier, insta en pb’s. Dank jullie wel allemaal. Het besef is er nog niet helemaal, maar de eerste sollicitatiebrief is de deur uit. Mijn collega kent daar de recruiter en ze hebben nog mensen nodig daar dus ik hoop dat het snel kan gaan.
Wat goed dat je dat meteen hebt gedaan! Veel succes nog <3
Super lief, dank je wel
Mijn zus is binnenkort jarig en ze wil graag een bon. Prima maar niet heel leuk.om te geven zeker omdat het een kroonjaar is. Daarom wil ik eensoort pakketje maken met leuke/lekkerr dingen erin. Ik zat te denken aan een flesje wijn, pak koekjes, kaarsen, tijdschrift… maar veel verder kom ik niet. Jullie nog ideeën?
Ik probeer geen dutjes meer te doen na werk zodat ik 's avonds normaal kan slapen maar ik wil eigenlijk dus nu al gewoon naar bed? Ik was om 19:00 thuis dus voor mijn gevoel zou ik dan amper een avond hebben gehad als ik nu al zou gaan slapen
Een flesje nagellak, een ring/ketting, iets van lekkere huidverzorging? Verder vind ik wat je nu opnoemt trouwens ook al leuk!
@Evi-lena wow wat heftig man!! Wat erg, ik snap dat je er door heen ziet. Ja de bekende bureaus ken je al denk ik. Verder zie ik heel regelmatig QA vacatures voorbijkomen. Ik ga mijn ogen open houden! Als je op de LinkedIn neerzet dat je zoeknede bent wordt je denk ik ook veel benaderd, want ik wordt nu al veel benaderd
Super lief, dank je wel!
Ik moet voor 12 uur een schoolopdracht inleveren, en echt bezig met de laatste loodjes maar in plaats van even door te werken zit ik alleen maar te tinderen en te forummen…
Mother Goose! Looooove dat hotel, echt hemels.
Vrijdag 2 feestjes: tegen de ene gezegd dat ik naar de andere ga en tegen de andere dat ik naar de ene ga. En ondertussen lekker thuis op de bank. ZIN AN
Ik vind het wel schattig eigenlijk dat hij het kijkt hahahaah.
Ik heb woensdag de deadline voor m’n stageverslag en ik moest al twee weken alleen het laatste hoofdstuk nog schrijven, alles MLA maken en de bijlagen uitzoeken. Begon er telkens aan, schreef dan twee woorden en hield het weer voor gezien. Ik zag het al helemaal aankomen dat ik woensdagavond nog aan het schrijven zou zijn maar ik heb net op 1 alinea na het volledige laatste hoofdstuk geschreven! Morgen ben ik de hele dag vrij dus ik denk dat ik het gewoon een dag voor de deadline af ga hebben en ik ben echt buitensporig trots op mezelf nu.
Ik kom van een opleiding en heb cornflakes gegeten als avondeten. En twee minuten erna heb ik een geoot glas rode wijn ingeschonken. Zo blij.
Chocola
Masker voor gezicht / haar / hand
Nagellak
Nootjes
Ik keek net even in mijn Spotify instellingen. En daar staat een balkje met hoeveel geheugen Spotify gebruikt. Nou blijkbaar op mijn telefoon 12 gb aan cache ? Gelijk verwijderd maar had echt geen idee dat dat zo kon oplopen joh.
Ik snap dit nooit zo goed eigenlijk… het gaat toch om waar de ontvanger blij van wordt en niet wat de gever leuk vind om te geven? Ik vraag ook vaak bonnen omdat ik precies weet wat ik wil en vaak ook spaar voor iets duurders. Maar ik zeg er dan altijd wel bij voor wat en ik laat meestal ook even weten als ik het heb gekocht. Wordt ik veel blijer van dan het zoveelste boek, douchschuim of geurkaars. Want hoe lief ook bedoeld, ik gebruik liever mn eigen producten. Vind het altijd zo zonde van de moeite die diegene heeft gedaan om iets leuks uit te zoeken, terwijl ik denk geef gewoon wat ik vraag
Gelukkig heb ik niet gewacht, want hij is nog niet thuis.
Over een half uur begin ik aan zijn portie.
Dat kun je je uberhaupt wel bij ten huwelijk vragen afvragen toch? Je moet dan blij en vereerd en vooral verrast zijn dat de ander jou vraagt, terwijl het imo gezonder is als je zo’n ingrijpende beslissing met zijn tweeën bespreekt en besluit.
Toch word ik liever gevraagd hoor, op één knie. Ik wil toch een prinses zijn.