Oh god dat je dan een winkel inloopt waar huismutsen werken en die dan heel leuk " HALLO ALLEMAAAL WAT LEUK DAT JE ER BENT". skreeuwen.
Ohja ik was vsndaag geinfluenced door het forum. Meiden waren aan het simsen en ik dacht dat wil ik ook! Maar playstore had geen sims maar wel roller coaster tycoon. Maar ik word er akressief van. Ze staan voor een eettent en roepen dan dat er geen eten is… voor je skele
Nee roller coaster tycoon touch for the telefono
Een achtbaan van emoties
Ik ben vorige maand gaan shoppen met mijn ex want hij vroeg dat. Was gewoon puur platonisch en hij heeft liever iemand dan met zich mee. Ik ben totaal gewn stylist maar nu vraagt een andere man of ik mee wil gaan shoppen. Daar ben ik al een keer eerder mee gaan shoppen maar heb een half trauma eraan over gehouden. Hij liep een hele dure zaak in en wilde een 3 delig pak kopen. Wtf? Dat doe je toch niet zomaar ff? Voelde me daar ook heel ongemakkelijk en die vrouw vroeg aan mij of hij ook polo’s nodig had. Weetikveel? Ik weet wel wat ik heel lelijk vind bij mannen en dat zijn dus polo’s, blouses met korte mouwen, witte broeken, bodywarmers, en van die rare tasjes. Gewoon altijd. Zij vroeg ook bepaalde dingen als wat ik als ongemakkelijk heb ervaren en hij is 2.06m dus het is niet zo dat we elke winkel gewoon maar in kunnen lopen. Ik heb toen aan hem gevraagd of hij ook polo’s () nodig had. En ja hij dacht van wel en toen heeft hij ook 2 polo’s daar gekocht en ik voelde me daarna echt gefaald hebben
. Toch heb ik wel ja gezegd om te gaan winkelen want het was verder gezellig maar ik moet echt ver uit de buurt blijven van dat soort zaken. Echt niks voor mij.
Waar bestellen jullie als jullie een fotoboek samen stellen? Ik vrees altijd een beetje voor de kwaliteit als ik aan de fotoservice van het Kruidvat of de Hema denk. Hebben jullie aanraders?
Albelli! Vond toen dat programma van de hema kut en deze wel fijn en zijn vaak codes.
Pfff deze dag… ga geloof ik gewoon maar naar bed
Shit ik heb net bij Primark allerlei pyjama’s en kleding gekocht in maat M (heb ik altijd) en één ding in maat S want ze hadden geen M meer. Nu zie ik net dat alle Medium kledingstukken maat 40-42 zijn?! En de S is 38-40. Ik heb dus altijd 38-40.
Normaal is de M die ik koop altijd 38-40 volgens mij?? Vind deze maten echt verwarrend of ligt dit aan mij? Ugh nu moet ik vanalles gaan ruilen
Volgens mij hebben ze dit laatst veranderd! Ik was in de Primark en zag een poster hangen met iets als ‘now better sizing’ erop.
Ahhhhh oké! Vandaar, want ‘vroeger’ had ik dit probleem dus nooit. Dan weet ik nu in ieder geval dat ik erop moet letten haha. Bedankt!
Zimmo.be en anders kan je misschien ook de bekende makelaarswebsites afgaan?
PS: Gastblogger zal er dit jaar niet inzitten voor mij, loopt 38u/week stage en ook nog thesis dus ik heb het was te druk
Logic-immo, immovlan, era
Hier is ook een website die wat sites oplijst:
https://www.surfplaza.be/webgids/immobilien/
Ik ben zo blij dat de Albert Heijn hier morgen weer open gaat. Hij werd verbouwd vanaf 16 januari en ik moest de hele tijd naar de Coop en dat was echt zwaar kut
Wejo we hebben vanaf vandaag een schoonmaakster. Voornamelijk om mij te ontlasten, aangezien ik het meeste huishoudelijk doe, nu zwanger ben… en fulltime werk… ben wel blij!
Wij hebben geurstokjes gekregen van Rituals en die dingen ruiken echt super lekker maar op het flesje staat dat de stokjes maar 2 tot 3 weken geur afgeven. Echt super weinig! En ook heel jammer want om het nu een standaard te maken in huis is ook weer zo prijzig.
Nee, geen topic maar je mag je België-vragen wel aan mij stellen
Groetjes,
Je België-expert
Ik ging, zoals een volwassen persoon die haar leven op orde heeft betaamt, de douchekop ontkalken, breekt vervolgens de douchekop doormidden oke dan
Woooo! Ik ben 19e geloot voor een appartementje. Hopelijk willen de anderen hem niet
Ik vind het zo jammer dat mijn ouders soms zo ongeïnteresseerd doen over dingen die ik vertel waar ik plezier aan heb, doet me een beetje pijn.
Verder heb ik vandaag mijn wimpers laten liften, maar deze keer bij iemand anders en waaauuuw wat een verschil, echt prachtig resultaat!!
Ik moest ook medisch onderzoek ondergaan vandaag en de arts was echt zo grappig, echt iemand die je doet lachen. Zo leuk als mensen op die manier hun job doen!!