Wat je even kwijt wil #15

Mn moeder vraagt nu aan mijn zus of havermelk beter is dan amandelmelk :angry:

6 likes

Hahahaha nee wat erg

1 like

Dat is in de spits natuurlijk lang niet altijd mogelijk, tenzij je het geluk hebt aan het begin of op een rustig deel van het traject op te stappen.

1 like

ik ga er naar school, dus weet er m’n weg wel. Wat wil je weten?

Ik vind erwtensoep vet lekker maar mijn vriend lust het niet dus ik maak het eigenlijk nooit, maa ik heb gister een bakje van m’n moeder meegekregen :heart: Daar ga ik dus nu mee lunchen terwijl ik geniet van het feit dat m’n stageverslag af is, topdag dit.

10 likes

@Luna111 Hierom :wink:

Ik zit in een kerkje in Oisterwijk aan mijn dossier te werken en ik ga volgende week naar een open podium om een reportage te maken. Zo leuk!!

4 likes

@Evi-lena lijkt me prima! En als het er uiteindelijk leuk is maakt die reis tijd niks uit. Wat ik wel zou doen als het een mogelijkheid is om een oude fiets of iets dicht bij het station te zetten en die ook daar te laten. In de spits met een fiets is denk ik nog erger dan branden in de hell.

2 likes

Jaaa die ga ik niet meenemen in de trein hoor, ik haat die mensen, sorry

5 likes

Ja de letters lijken groter, of verder uit elkaar te staan, ik weet het ook niet precies

1 like

Ja en op mobiel zijn de animaties anders als je op het menu klikt of een poll invult… misschien een update van discourse?

1 like

Ja en de tags staan onder de titels, ipv ernaast. Dacht ik te zien.

Ik zat de Ted Bundy documentaire op Netflix te kijken, en besefte me ineens dat hij best wel veel op Ted mosby van how I met your mother lijkt?

download

21 likes

Wauw inderdaad! Wel een heel verschil met Zac Efron die hem gaat spelen in de film die binnenkort uitkomt

1 like

En! Soms als ik als laatste gereageerd heb staat mijn avater rechts en soms links. What is that all about

1 like

Ahhh gelukkig zeg!!! Kon me al niet voorstellen dat het zo lang zou duren, ging bij mij ook heel snel. Goed dat je het nog eens hebt gecheckt iig! Heel veel plezier :grin::grin:

1 like

Ja ik dacht al, het duurt idd allemaal evenlang.
Maar maakt niet meer uit, je bent er dus gelukkig is het helemaal goedgekomen!
Enjoy en have fun!! Ik weet niet waar je bent maar een hangmat klinkt erg goed! :sun_with_face::palm_tree::ocean:

1 like

Ja! Ik dacht nog hadden ze beter hem voor kunnen casten :joy:

1 like

Uitslag van m’n thuistest gekregen en geen hpv gevonden :man_dancing::man_dancing:

49 likes

Ik had zojuist de meest irritante verkoopster aan de deur. Ik wilde uiteindelijk niet overstappen en daar reageerde ze enorm bot op. Meteen spijt dat ik niet meteen de deur dicht gedaan heb.