Wat je even kwijt wil #15

Ja, dat zou oprecht wel een dream come true zijn!

1 like

Aha, ik mag meedoen. Tenzij mijn badmuts met pailetten mij diskwalificeert. Ik houd van een beetje glam tijdens mijn badkamerconcerten.

7 likes

Ik moest vanochtend naar het ziekenhuis voor een uitslag en mijn vader was mee, daarna even uitwaaien en gaan lunchen.
Dat was zo fijn en zo leuk om te doen met mijn pa. Normaal toch altijd mijn moeder erbij
Echt even quality time met pap. :heart:

14 likes

@EleanorRigby @Chesirecat bij deze wat inspiratie voor de duo act

4 likes

ik geloof oprecht dat elke ff’er een beter nummer dan ‘shalali shalala’ kan schrijven, een betere choreo dan de toppers met shine (die lampjes die het niet deden, wat een arremoei) kan opvoeren, er beter uitziet dan Trijntje in dat broekpak. Wat maken onze zangstemmen dan nog uit?

13 likes

Ik ben nog steeds niet af mag ik nu meedoen.

@Jauregui zingen ?? Schreeuwen 2.43 te lang! Nee grapje soms doet ze het best wel oke

1 like

@Zemraluani ah shit ik heb op het zelfde roc gezeten ( wel maar voor een blauwe maandag) als sjallalie sjallala heb haar nooit gezien. Maar ik ben af nu he?

1 like

Gerard had gewoon mee moeten gaan en als revanche toch nog even die hoge noot van Shangri la erin gooien.

2 likes

Jaaaaa dit is een van m’n lievelingsen!
Ik zing ‘m vaak tweestemmig met een collega, dus ben al geoefend :ok_hand:t2:

1 like

Hahaha zij zongen hem ook tweestemmig
 onbedoeld.

3 likes

Vorige week 3,5 uur gedaan over naar huis rijden met de sneeuw (ok ok Mac pitstop incluis) en ik zie zoooooo op tegen morgen!!!

Jaaa samen met mij! Trots op ons :joy:

2 likes

Dikke knuffel, lekker slapen straks. Ik hoop dat je je morgen beter voelt :heart:

1 like

Arme meiden

LOL

14 likes

Wel een vet pak. Ik ben op soĂčuuk naar zon goed paaaak

Fiejenna en Slofeeeniejaaahaaaaa

3 likes

wist niet dat darude best een knappe man was

8 likes

Oh wacht dit is m niet. Is de zanger die ook in het nummer zit. Helemaal content.

5 likes

@Zemraluani nog zo’n pareltje

6 likes