Begrijpelijk, lijkt me heftig Wel goed gehandeld in ieder geval! Hopelijk kun je vanavond een beetje rustig aan doen
Wauw, daar heb ik zeker wat aan. Heel erg bedankt! Ik ga even rustig alles opzoeken in maps.
Haha ja ik. Maar ik ga elke dag naar m’n werk op hetzelfde traject dus ik ken alle treintijden (en ook de alternatieven) uit m’n hoofd. Maar de trein die ik normaal neem rijdt dus niet, dus wel fijn om te weten
Wandelen, knutselen, lezen?
Ik ga dit jaar naar de huishoudbeurs met 2 vrienden en heb er echt zin in (kan mezelf wel verplaatsen naar het biecht topic). Heeft iemand ervaring met Tripper? Is volgens mij een soort groupon / social deal, de kaartjes zijn daar goedkoper dus ben benieuwd.
Whoooo ik heb getekend voor het appartement
Gaat opeens vlug, want ik zou er 1 februari al in kunnen
WOAH wat goed!! Gefeliciteerd!!!
Als ik een rotdag heb gehad vind ik het altijd fijn/leuk om hele flauwe filmpjes te kijken op YouTube, of bloopers. Dan kan ik echt hardop lachen in Mn eentje. Maarja dat is heel persoonlijk.
Dacht ik eerst ook. Tot ik dus zelf als recruiter ergens ging werken. Er zijn tegenwoordig echt veel bedrijven die zelf geen tijd meer willen / kunnen investeren in de hele sollicitatieprocedure en soms zelfs nog andere zaken als administratie, waardoor ze dus in zee gaan met een uitzendbureau bv. en die bedrijven nemen dus daarom zelf echt niks meer in behandeling. Dus ja, dan kun je solliciteren tot je een ons weegt als kandidaat bij het bedrijf zelf, maar je komt er dan via die manier niet meer binnen.
Ik word helemaal gek. Mijn chef is ziek en de stress is echt niet te verdragen. Ik maak mezelf zo bang de hele tijd. Iemand tips? Want ik weet even echt niet wat met al deze gevoelens moet.
can joe make compjoeter plies
Wanneer eindigt je contract? Je moet het 1 maand ervoor weten officieel.
1 mei, maar ze hebben beloofd dat ik het eind januari, begin februari weet. Is de standaard bij ons wel. Ze baalden laatst al dat ze iemand die nog “maar” twee maanden had, moesten vertellen dat zijn contract niet werd verlengd. Dus ja, deze week of volgende week weet ik het hoop ik.
En ik word net gebeld dat ik morgenavond de sleutel krijg van mn appartement
Jaa, nou. Mijn woensdagmiddag gaat bestaan uit meubels zoeken denk ik
Ah beterschap!!
Kan iemand mij vertellen of het echt superslecht is voor je spieropbouw om op de dag dat je krachttraining hebt gedaan ‘s avonds een wijntje te drinken?
Ik denk dat ik net een mini-paniekaanval heb doorgemaakt. Ik kon gelukkig nog mijn moeder bellen en zij had door dat ik aan het hyperventileren was. Pff ik ben zo bang
Heb echt goeie bami klaar gemaakt net. Ook echt het enige lichtpunt van deze dag maar goed.