Ik ben echt heel bang voor spinnen, maar dan écht heel bang. Gelukkig hebben we er hier in huis nooit zoveel, of ik zie ze in ieder geval niet. En gelukkig is daar mijn vriend die altijd alles voor mij weghaalt. Maar toen…
Hij is nu een weekje op wintersport dus ik ben alleen thuis. Meteen de eerste paar uur nadat hij vertrokken was, liep er een spin over de vloer! Paniek!! Nou goed, iemand heeft hem voor mij weggehaald hahaha. Toen wilde ik gisterenavond naar bed, sla ik mijn deken op en zie ik tot mijn verbazing dat er een dode platgedrukte (!!!) spin in mijn bed ligt 

echt wtf?! Heb echt staan janken als een baby, helemaal verstijfd. Maar toch de ballen gehad om het weg te halen met 600 tissues. Hoe kan dit?! Nooit spinnen in huis en dan in 2 dagen tijd ineens 2 spinnen waarvan een in mijn bed, gewoon de allerergste plek om er een te vinden. Zou het liefst mijn huis platbranden en mijn vriend terughalen. 

Februari voelde nog ver weg…
. Ik vraag me nu echt af of dat de manier is waarop hij meisjes mee naar huis krijgt, als cliché “fotograaf”.