Lief van je maar nee. Ik ben heel erg bang voor het gat waar ik nu in zit. Dit is altijd mijn grootste angst geweest en nu is het er. Aan de ene kant denk ik: nou dit is het en je leeft nog en je komt hier ook weer uit, ooit. Wat is nou een half jaar? Aan de andere kant denk ik: ik voel me compleet nutteloos en buiten de maatschappij staan en dat maakt me heel erg down en paniekerig.
Je kan ze volgens mij regelmatig kopen bij Kruidvat! Wel andere doosjes. Ik houd het wel bij Ferrero of Raffaelo.
Wat heerlijk!!!
@Lentex Yeaaah!! Wat leuk. Als je nog wat leuke hoe maak ik van dit oerlelijke maar goedkope (kringloop) meubel een Vogue meubel tips nodig hebt im your girl!
Niet om te bagetaliseren maar je bent toch pas een dag zonder werk? Hoeft niet meteen een half jaar te duren. Als dit je gat is klauter je er zo weer uit hoor!
Meer dan afwachten, kun je nu niet doen. Maar ik snap je heel goed hoor. Ik moest ook anderhalve maand wachten omdat degene die erover ging nog een paar weken op vakantie ging. Wat mij hielp was toch alvast verder kijken, vacatures zoeken etc. Want bij de pakken neer gaan zitten, heb je niks aan. En als je mag blijven, heb je geluk en anders heb je alvast een paar brieven verstuurd en hoef je hopelijk niet veel tijd te overbruggen.
Ja klopt. Mijn moeder zei exact hetzelfde maar het lukt mij echt niet om dit in perspectief te zien.
Omg De Luizenmoeder komt terug, is dit een grap? Ik kijk nu al op tegen de momenten dat collega’s denken dat het leuk is als ze de aflevering nog even herhalen op de werkvloer. Wellicht heb ik het geluk nog wat maandagen vrij te zijn.
Oh god dat je dan een winkel inloopt waar huismutsen werken en die dan heel leuk " HALLO ALLEMAAAL WAT LEUK DAT JE ER BENT". skreeuwen.
Ohja ik was vsndaag geinfluenced door het forum. Meiden waren aan het simsen en ik dacht dat wil ik ook! Maar playstore had geen sims maar wel roller coaster tycoon. Maar ik word er akressief van. Ze staan voor een eettent en roepen dan dat er geen eten is… voor je skele
Nee roller coaster tycoon touch for the telefono
Een achtbaan van emoties
Ik ben vorige maand gaan shoppen met mijn ex want hij vroeg dat. Was gewoon puur platonisch en hij heeft liever iemand dan met zich mee. Ik ben totaal gewn stylist maar nu vraagt een andere man of ik mee wil gaan shoppen. Daar ben ik al een keer eerder mee gaan shoppen maar heb een half trauma eraan over gehouden. Hij liep een hele dure zaak in en wilde een 3 delig pak kopen. Wtf? Dat doe je toch niet zomaar ff? Voelde me daar ook heel ongemakkelijk en die vrouw vroeg aan mij of hij ook polo’s nodig had. Weetikveel? Ik weet wel wat ik heel lelijk vind bij mannen en dat zijn dus polo’s, blouses met korte mouwen, witte broeken, bodywarmers, en van die rare tasjes. Gewoon altijd. Zij vroeg ook bepaalde dingen als wat ik als ongemakkelijk heb ervaren en hij is 2.06m dus het is niet zo dat we elke winkel gewoon maar in kunnen lopen. Ik heb toen aan hem gevraagd of hij ook polo’s () nodig had. En ja hij dacht van wel en toen heeft hij ook 2 polo’s daar gekocht en ik voelde me daarna echt gefaald hebben
. Toch heb ik wel ja gezegd om te gaan winkelen want het was verder gezellig maar ik moet echt ver uit de buurt blijven van dat soort zaken. Echt niks voor mij.
Waar bestellen jullie als jullie een fotoboek samen stellen? Ik vrees altijd een beetje voor de kwaliteit als ik aan de fotoservice van het Kruidvat of de Hema denk. Hebben jullie aanraders?
@Evi-lena geef jezelf even de tijd om je rot te voelen joh! Je hoeft niet morgen al een nieuwe baan te hebben. Volgens mij vond je je werk heel leuk/was je er goed in (voor zover ik dat kan beoordelen) en heb je specifieke ervaring, en er is genoeg werk, dus je hebt vast zo weer een baan. En tot die tijd is er niks aan de hand.
Pff wat een dag, ik ben gesloopt.
Albelli! Vond toen dat programma van de hema kut en deze wel fijn en zijn vaak codes.
Pfff deze dag… ga geloof ik gewoon maar naar bed
Shit ik heb net bij Primark allerlei pyjama’s en kleding gekocht in maat M (heb ik altijd) en één ding in maat S want ze hadden geen M meer. Nu zie ik net dat alle Medium kledingstukken maat 40-42 zijn?! En de S is 38-40. Ik heb dus altijd 38-40.
Normaal is de M die ik koop altijd 38-40 volgens mij?? Vind deze maten echt verwarrend of ligt dit aan mij? Ugh nu moet ik vanalles gaan ruilen
Ja heb ik niet gedeeld! Ben niet zo tevreden. Was zooo moe en had weinig tijd om me voor te bereiden aangezien ik gistermiddag pas werd uitgenodigd voor het gesprek. Als ik meer tijd had gehad was het sowieso beter gegaan. Maar aan de andere kant: het had erger kunnen gaan haha. Alleen ze vroegen wat ik de grootste uitdaging vond in de functie en dat heb ik eerlijk aangegeven, maar dat is wel iets wat belangrijk is in deze functie. Dus ik verwacht niet dat ze verder met me willen, maar dat is oke! Het was ook maar voor 24 uur en tijdelijk, maar het lijkt me wel heel leuk.
Volgens mij hebben ze dit laatst veranderd! Ik was in de Primark en zag een poster hangen met iets als ‘now better sizing’ erop.