Ahhhhh oké! Vandaar, want ‘vroeger’ had ik dit probleem dus nooit. Dan weet ik nu in ieder geval dat ik erop moet letten haha. Bedankt!
Zimmo.be en anders kan je misschien ook de bekende makelaarswebsites afgaan?
PS: Gastblogger zal er dit jaar niet inzitten voor mij, loopt 38u/week stage en ook nog thesis dus ik heb het was te druk
Logic-immo, immovlan, era
Hier is ook een website die wat sites oplijst:
https://www.surfplaza.be/webgids/immobilien/
Ik ben zo blij dat de Albert Heijn hier morgen weer open gaat. Hij werd verbouwd vanaf 16 januari en ik moest de hele tijd naar de Coop en dat was echt zwaar kut
Wejo we hebben vanaf vandaag een schoonmaakster. Voornamelijk om mij te ontlasten, aangezien ik het meeste huishoudelijk doe, nu zwanger ben… en fulltime werk… ben wel blij!
Wij hebben geurstokjes gekregen van Rituals en die dingen ruiken echt super lekker maar op het flesje staat dat de stokjes maar 2 tot 3 weken geur afgeven. Echt super weinig! En ook heel jammer want om het nu een standaard te maken in huis is ook weer zo prijzig.
Nee, geen topic maar je mag je België-vragen wel aan mij stellen
Groetjes,
Je België-expert
Ik ging, zoals een volwassen persoon die haar leven op orde heeft betaamt, de douchekop ontkalken, breekt vervolgens de douchekop doormidden oke dan
Woooo! Ik ben 19e geloot voor een appartementje. Hopelijk willen de anderen hem niet
Ik vind het zo jammer dat mijn ouders soms zo ongeïnteresseerd doen over dingen die ik vertel waar ik plezier aan heb, doet me een beetje pijn.
Verder heb ik vandaag mijn wimpers laten liften, maar deze keer bij iemand anders en waaauuuw wat een verschil, echt prachtig resultaat!!
Ik moest ook medisch onderzoek ondergaan vandaag en de arts was echt zo grappig, echt iemand die je doet lachen. Zo leuk als mensen op die manier hun job doen!!
Mehhh ik word zo moe van mezelf. Heb nu echt geen puf meer om te studeren na werk en heb ook nog gesport, maar voel me dan gelijk zo schuldig dat ik nu niet aan het studeren ben terwijl ik best een avond niks kan doen?? Waarom word ik daar zo onrustig van
je hoeft ze er niet alle 5 in te zetten! ik doe er meestal 2 in en die draai ik iedere week 1x om, dan blijft het net zo lekker ruiken maar kan je er veel langer mee doen!
Het gaat morgen dus blijkbaar sneeuwen en ik moet naar mn werk maar ik twijfel of ik met de auto of met de trein zal gaan… auto is wel meeega chill maar file maar treinen rijden waarschijnlijk niet/minder. Volgens mij is allebei gewoon rot morgen
" Waarom sturen we niet Davina Michelle naar ESF" - iedere dove kwartel.
Ben je al langs gegaan om te vragen of ie ermee wil stoppen om binnen te roken omdat je er last van hebt?
Heeee je was toch goed bezig met studeren de laatste tijd? En hartstikke goed dat je gesport hebt! Lekker chillen en morgen maar weer studeren (maar snap je heel goed hoor).
Ik ben zo moe dat ik wel kan janken jezus. Ga maar tandenpoetsen en slapen, hopelijk houdt die schijtmuis me niet weer wakker vannacht. Heb morgen echt een drukke dag.
…
haalt er meteen 3 stokjes uit en verstopt ze in een plastic zakje in een la
Aaah lief van je. Je hebt ook wel gelijk, maar ik ben soms zo streng voor mezelf haha. Ik word daar dan echt onrustig van terwijl ik elke dag al wat gedaan heb? Stomme eigenschap.
En wat rot dat je je zo voelt hoop dat je een beetje kan slapen en dat je je morgen weer beter voelt.
Zeker een jaar geleden dat ik me zo kut heb gevoeld als nu.
Knuffel😐 Hoop dat jij je ook snel weer oké voelt.