Wat je even kwijt wil #15

Ah, nee hoe komt dat? Kunnen wij wat doen?

“Is gevaarlijk, want lijkt op voedsel.” :woman_shrugging:t2:

5 likes

Ja sorry, ik vind dit nu echt een gevalletje ‘natuurlijke selectie’.

29 likes

Falen in studie, niet happy op m’n werk en heel erg veel behoefte aan liefde (v/e man).
Gewoon ff breaking point vanavond maar pff mijn hoofd knalt echt uit elkaar nu.

Ik zie zo tegen de sneeuw op morgen. Heb een super drukke dag en moet op meerdere plekken zijn waar ik met de auto naartoe moet en vorige week ben ik ook achter op een andere auto gebotst omdat ik niet meer kon remmen door de sneeuw…

Haha, ook echt dat ‘er is geconstateerd dat’, alsof dat tijdens het maken ervan niet was opgevallen en dit een totále verrassing is.

Ik zat sinds lange tijd weer eens te zappen en ik zit nu al een uur lang naar Dallas Cowboys Cheerleaders kijken :face_with_raised_eyebrow: Echt bizar hoe streng dat allemaal is achter de schermen, en nog enger is dat al die meiden er precies hetzelfde uitzien qua lengte en lichaamsbouw en daardoor alleen te onderscheiden zijn door hun haarkleur.

1 like

Ook echt alleen maar liefde voor de bad-macarons die deze week in de folder staan.

3 likes

Ik ga morgen verhuizen en heb alles ingepakt incl bank en tv en nu zit ik zielig in de enige stoel die nog in m’n lege huis staat. Heb in twee jaar nooit in deze stoel gezeten en nu heb ik spijt, want hij zit heel lekker.

11 likes

we moeten een test hebben en pas als je alle stadia langskomt mag je meedoen

Heb je ooit op enige wijze voor de TROS gewerkt danwel opgetreden op het grote pleinfestival of piratenfeest > Indien ja, bent u af.

Heb je ooit (onsuccesvol) meegedaan aan een talentenjacht op tv? Indien ja, bent u af.

Ben je je carrière begonnen op youtube/musically? Indien ja, bent u af.

Kom je uit Volendam? Indien ja, bent u af.

Heeft u een bekend familielid? Indien ja, bent u af.

Draag je wel eens pailetten overdag? Indien ja, bent u af.

Ben je van plan een countrynummer op te voeren? Indien ja, bent u af.

Heb je op enige wijze contact met Trijntje Oosterhuis? Indien ja, bent u af.

Heb je ooit samengewerkt met Marco Borsato (Warchildren uitgezonderd)? Indien ja, bent u af.

Heb je ooit meegedaan aan de Toppers of met hen opgetreden danwel de vrienden van Amstel Live? Indien ja, bent u af.

Even het kaf van het koren scheiden.

34 likes

Klinkt ook echt even teveel allemaal. Probeer niet te hard te zijn voor jezelf, alles komt met pieken en dalen. Voel je vooral even heel kut, want dat mag gewoon en hopelijk daarna een keiharde stijgende lijn! Voel je ook niet bezwaard om hulp te vragen bij studie of werk he.

1 like

Wat leuk, volgens deze criteria mag ik ook meedoen!

3 likes

ik ook! zullen we samen gaan?

1 like

Sinds wanneer is talent een vereiste tijdens het ESF? nooit!!

8 likes

Maakt niet uit. Is juist goed! Is een officiële voorwaarde die is vastgesteld door de European Broadcasting Union.

4 likes

Ja, dat zou oprecht wel een dream come true zijn!

1 like

Aha, ik mag meedoen. Tenzij mijn badmuts met pailetten mij diskwalificeert. Ik houd van een beetje glam tijdens mijn badkamerconcerten.

7 likes

Ik moest vanochtend naar het ziekenhuis voor een uitslag en mijn vader was mee, daarna even uitwaaien en gaan lunchen.
Dat was zo fijn en zo leuk om te doen met mijn pa. Normaal toch altijd mijn moeder erbij
Echt even quality time met pap. :heart:

14 likes

@EleanorRigby @Chesirecat bij deze wat inspiratie voor de duo act

4 likes

ik geloof oprecht dat elke ff’er een beter nummer dan ‘shalali shalala’ kan schrijven, een betere choreo dan de toppers met shine (die lampjes die het niet deden, wat een arremoei) kan opvoeren, er beter uitziet dan Trijntje in dat broekpak. Wat maken onze zangstemmen dan nog uit?

13 likes

Ik ben nog steeds niet af mag ik nu meedoen.

@Jauregui zingen ?? Schreeuwen 2.43 te lang! Nee grapje soms doet ze het best wel oke

1 like