Wat je even kwijt wil #15

@Zemraluani ah shit ik heb op het zelfde roc gezeten ( wel maar voor een blauwe maandag) als sjallalie sjallala heb haar nooit gezien. Maar ik ben af nu he?

1 like

Gerard had gewoon mee moeten gaan en als revanche toch nog even die hoge noot van Shangri la erin gooien.

2 likes

Jaaaaa dit is een van m’n lievelingsen!
Ik zing ‘m vaak tweestemmig met een collega, dus ben al geoefend :ok_hand:t2:

1 like

Hahaha zij zongen hem ook tweestemmig… onbedoeld.

3 likes

Vorige week 3,5 uur gedaan over naar huis rijden met de sneeuw (ok ok Mac pitstop incluis) en ik zie zoooooo op tegen morgen!!!

Jaaa samen met mij! Trots op ons :joy:

2 likes

Dikke knuffel, lekker slapen straks. Ik hoop dat je je morgen beter voelt :heart:

1 like

Arme meiden

LOL

14 likes

Wel een vet pak. Ik ben op soùuuk naar zon goed paaaak

Fiejenna en Slofeeeniejaaahaaaaa

3 likes

wist niet dat darude best een knappe man was

8 likes

Oh wacht dit is m niet. Is de zanger die ook in het nummer zit. Helemaal content.

5 likes

@Zemraluani nog zo’n pareltje

6 likes

zolang je Trijntje niet in beide ogen hebt aangekeken, zie ik het door de vingers.

13 likes

Gaat ook moeilijk

7 likes

Volgens mij heb ik te weinig vakantiegeld van mijn oude werk uitbetaald gekregen. Is er een manier om hier achter te komen? Ik heb al gegoogled maar kom dan uit op 42% belasting. Maar heb veel minder uitbetaald gekregen.

Via je loonstroken zou je moeten zien wat je opgebouwd hebt in de gewerkte periode. Dus die misschien checken? Kun je inderdaad het percentage belasting wat daar nog vanaf moet dan mee berekenen.

Oké misschien spuit 11. Maar bel de hap nu meteen en ga langs!

2 likes

Nou het is je oog. Daar heb je niet zoveel reserve van. Als het irriteert e.d. gaan ze onderzoeken of er nog wat zit.
Het kan kan alles beschadigen daar.