Wat je even kwijt wil #16

Heb je erna nog wel eens met haar afgesproken eigenlijk?

Ik kom dus net bij de tandarts, meld ik me bij de balie, staat mijn afspraak niet in het systeem. Ik pak mijn kaartje erbij, laat het zien, staat er echt niet in. Is er blijkbaar wat misgegaan toen ik mijn andere afspraak verzette, en ben ik daar niet van op de hoogte gebracht. Nu kan ik pas 5 maart.

Ben ik vorige week voor niets langer op mijn werk gebleven, zodat ik geen verlof hoef op te nemen. Heb al met mijn baas gebeld, en aangezien het een uur reizen is hoef ik niet terug te komen.

Cali, hotel credible of mn nieuwe fave Wunderkamer

2 likes

Ik weet niet meer in welk topic werd besproken dat als je met een groep mensen bent, de kans groter is dan je denkt dat er iemand op dezelfde dag jarig is als jij. Ik kon daar echt niet bij met mijn hoofd (want ja er zijn 365 mogelijke data dus hoe dan?!), maar ik word weer met m’n neus op de feiten gedrukt: in mijn patiëntengroep van veertig personen zijn er twee tegelijk met mij jarig. En natuurlijk snap ik die verklarende theorie erachter nog steeds niet haha.

5 likes

Haha volgens mij kwam dit nog van het EGF af! Ik snap ook nog steeds niet hoe dit werkt.

1 like

A post was merged into an existing topic: Forum: meld problemen hier

Heb je wel een hoofdletter, een kleine letter, een cijfer en niet twee dezelfde letters achter elkaar in de titel?

Gewoon doen! Je hebt niets te verliezen :blush:

8 likes

en @George

6 likes

Misschien heb je wel de vaardigheden die bij de gevraagde werkervaring horen? Want vaak is daar een aantal jaar werkervaring voor bedoeld. Dus als je daarin wel overeenkomsten ziet kan je misschien toch solliciteren?

2 likes

Gewoon doen.

1 like

Huh, maar ‘‘Vraag degene onder je’’ heeft ook geen cijfer en wel twee dezelfde letters achter elkaar. Hoe kan dat topic dan wel bestaan?

Gewoon solliciteren! Niet geschoten is altijd mis!

1 like

Had ff een dipje vandaag maar ben even de stad ingegaan en dat deed me goed, en zit nu spontaan bij de kapper om er een flink stuk af te laten knippen :upside_down_face:

25 likes

Hema! Deze ruiken heel erg lekker: https://www.hema.nl/wonen-slapen/wonen/geurkaarsen-geurstokjes/18-pak-geur-sfeerlichten-linen-13502318.html

2 likes

Die heb ik dus wel eens maar vind ik niet zo sterk ruiken! Wel lekker ja

1 like

Oh hmm ik vind ze wel ruiken (maar hou ook niet van supersterk) dus dan weet ik het niet sorry.

Edit: oh ja wacht ik heb wel ooit waxinelichtjes met vanillegeur bij de Action gehaald die ik zo vies sterk vond ruiken dat ik ze heb weggegooid. Dus daar zou je nog kunnen kijken haha

1 like

Ja dit! Ik had op de middelbare school wiskunde A1, vooral kansberekening dus, en dat was eigenlijk mijn favoriete vak… Maar nu zoveel jaar later kan ik hier dus helemaal niets meer mee :woman_shrugging:t2:

@Booklover Gewoon doen!

1 like

Gewoon doen!! Nee heb je, ja kun je krijgen. :wink:

2 likes

@Booklover

Zoals anderen ook al zeggen: gewoon proberen hoor!

1 like