Wat je even kwijt wil #16

Ben met mn broers en nog een aantal vrienden van mn ene broer op wintersport en ik postte gisteren al dat ik snowboarden dus niet meer leuk vind.

Maar nu voel ik me ook nog eens niet echt bij de groep horen. Deels omdat ik nu zelf mn eigen programma maar uit kies en niemand met me mee gaat (wat ik ook niet per se zou verwachten, maar niemand die het überhaupt ook aangeboden of besproken heeft) en we hadden gisteren een feest en degenen die ik dan wel ken, deden ook niet moeite om te praten met mij, terwijl ik ze wel gezellig met elkaar zag en ik wel probeerde erbij te komen staan.

Voelt nu echt een beetje als ik dan maar met mn broer en zn vrienden op vakantie mee mocht, in plaats van dat we echt als groep zijn gegaan. Vind het eigenlijk helemaal niet leuk en was net zo lief gewoon thuis gebleven.

Ik las net ergens ‘it can happen to…’ en nu heb ik dit nummer in mijn hoofd

15 likes

En nu ik ook

2 likes

Wil je een foto delen? Ik zoek nog inspiratie voor mijn balkon maar ik vind alles wat ik op Pinterest zie zo onhaalbaar op de een of andere manier.

Nu heb ik dit:

Ik wil graag zoiets:

3 likes

Ik moet even mijn blijdschap delen trouwens. Ik ben een paar weken terug met een nieuwe pil begonnen omdat ik heftige menstruatieklachten had (had gemiddeld over de laatste paar maanden 13 dagen van m’n cyclus pijnklachten). Heb echt al vrij veel dingen geprobeerd in m’n leven, twee soorten pil, nuvaring, hormoonspiraal en ook een tijd niks. Maar nu ben ik dus voor het eerst in m’n stopweek en heb maar één pijnstiller geslikt en nauwelijks pijn gehad!!! Ben zo opgelucht! Merk wel dat ik veel neerslachtiger was dan tijdnes een normale menstruatie, maar dat neem ik voor nu voor lief.

15 likes

Dat onderste is heel makkelijk na te maken. Die vloer kun je bij de ikea halen. Is geloof ik een klik systeem. Die pallets kun misschien ergens gratis ophalen grote kussen erop en dat bistro setje erbij klaar.

1 like

Thanks!
Die pallets heb ik al, die liggen onder de handdoek en de kussentjes

2 likes

Deze Ikea vloer, een groot kussen kopen of schuimmatras snijden en bekleden, is redelijk simpel. Dan wat kussens erop en lampjes opgangen. Zo’n simpel tafeltje en stoeltjes heeft de Ikea/praxis/Casa ook.

3 likes

En Hema heeft geloof ik die ligt slingers haha. Vgm is dat bistro setje ook van ikea! Succes met het oppimpen

1 like

De lampjes ook? :grin:
Dan ben ik in 1x klaar

2 likes

Ik ga dadelijk wokken met mijn collega’s en ik weet dat jullie een mening hebben over wokken maar ik hou wel van een dirty wok met frietjes en bitterballen

36 likes

Lekker man, ook onbeperkt gare wijn slobberen? Love dat soort restaurants.

2 likes

Love it!!! Ik las dit in de supermarkt en nu ga ik bami eten heb ik besloten, lekker op zn Hollands, met van die neppe saus.

Geniet van je wok!

2 likes

Haaaa, ik lach mezelf even uit. Heb zojuist besloten dat ik wil leren koffie te drinken. Ik drink normaal alleen maar thee, maar ik vind thee alleen maar lekker als er suiker in zit, en ik wil suiker voorlopig even verbannen, maar nu zit ik dus echt als een puber op de bank met koffie in de hoop dat mijn vriend niet vroeg thuis komt.

10 likes

Ik zoek meestel routes op op internet, groene wissel en ns wandelingen zijn aanraders! En dan ga ik daarheen met de trein :slight_smile:

1 like

Ik zit over een dikke week in Engeland om schapen te gaan verlossen :smile:
Zie net dat het al 3 weken geleden is dat ik hier gepost heb.
Beetje zweverig misschien maar ik vind het gek om te zien hoe je als persoon doorheen de tijd/jaren verandert. Zo vaak denk ik ‘ik ken mezelf’ om dan een tijdje later nieuwe dingen over mezelf te ontdekken en weer anders naar mezelf te kijken. Klinkt heel vaag maar vind het bijzonder dat je eigenlijk altijd blijft groeien.

Ik vind het ook heel mooi om te zien hoe dichte vriend(inn)en groeien en nieuwe dingen meemaken en hen zo vormen tot wie ze zijn als persoon.

Zo, even een random post :sweat_smile:

34 likes

Tof! Waar in Engeland ga je heen?

Wauw mijn vrienden. :heart: Ik geef aan dat ik de hele dag depressief in bed lig en niks meer te eten heb enz maar niet de motivatie kan vinden om de deur uit te gaan en nu komt er straks iemand mij eten en wat wiet brengen. Nu moet ik nog harder huilen. :sob::heart:

En de dag dat mijn moeder was overleden waren hier ook 2 vrienden 's nachts waarvan 1 moest werken de volgende dag maar die heeft gewoon zich ziek gemeld zodat hij de hele nacht bij mij kon zijn. Echt waar verdien ik zulke lieve mensen aan.

57 likes

Ja het werd tijd voor iets nieuws. :sweat_smile:

1 like

In Bromyard (Herefordshire), echt tussen de velden in het middle of nowhere :sweat_smile:

2 likes