Wat je even kwijt wil #16

Nachtmerries zijn zo kut. En deze angst is nog vervelender.
Knuffel, hoop dat je het snel een beetje vsn je af kunt zetten :heart:

1 like

Pff kantoordag valt nu al waar en ik ben er pas 35 minuten. Zo onwijs toe aan weekend.

Ja het is in mn koelkast! Maar ik weet niet wat ik er nu mee moet, ik kan het mee naar school nemen… of bewaren voor vanavond? Wil voorlopig nog niet eten namelijk hahaha

Ja gewoon heel de nacht in de koelkast. T zal wel goed zijn. Zin in!!

1 like

Oh nee, wat heb je?

Is er toevallig nog iemand opzoek naar een parfumado kortingscode? Dan stuur maar even een pb! Is voor de eerste maand 50% korting.

Ik heb zooo’n hekel aan een bepaalde wijk. Ga uiteraard niet zeggen welke maar allejezus wie heeft dat verzonnen. Zit zo weinig logica in qua huisnummers. Het is 1 doolhof en voor onbekenden gewoon de hel. Had navigatie aangezet en zat op de goede straat maar die nummers dat snapt zelfs de navigatie niet. Ene kant nummer 104 andere kant 35 bijvoorbeeld. Nou dat kan natuurlijk als je gewoon flatgebouwen enzo er tegenover hebt. Maar nee die straat draait net als veel andere straten allerlei dode bochten in. Ik vroeg een man in die straat die daar woonde en hij wist het zelf ook niet. Hij zei “het is hier 1 groot zoekplaatje”. Uiteindelijk gevonden waar ik moest zijn en ik dacht onderweg, gooi aub een bom op deze kutwijk.:upside_down_face: En ook dat als ik daar gratis een huis zou krijgen ik het nog zou afslaan, staan namelijk best nog wat behoorlijke huizen tussen. Maar BAH.

2 likes

Ik ben aan het oppassen en een van mijn kindjes (6) zei net poep Chinees tegen me. Dus ik legde uit dat dat niet leuk is en dat het ook niet leuk is als iemand poep Nederlander tegen je zegt. Maar hun reactie was dat ze dat niet erg vinden dus nu roepen ze poep Nederlander. 🤷 It’s something.

26 likes

Ik ken ook zo’n wijk. Dan ga je naar de volgende straat en heb je het gevoel dat je weer in dezelfde straat komt. Net als in Zelda ofzo.

3 likes

Ik ga zo meteen denk ik naar de boekenwinkel hier in t dorp, heb daar nog een boekenbon van bedacht ik me net. :heart_eyes:
Oh en ik ga maar eens op ontdekkingstocht naar alle winkels dir hier nog meer zitten. Mevrouw woont al 3 weken hier en heeft nog geen idee :sweat_smile:

10 likes

Ahh fuck, ben beetje brak na gisteren iets teveel drank. Zag de fles 7up staan waar we gisteren wodka mee hadden gemixt, dus nam een grote slok, heeft mn vriend blijkbaar de rest van de wodka IN de fles 7up gedaan :sob:

37 likes

Hahahaha. Ik had een keer een feestje gegeven en wodka met sinaasappelsap gemixt, paar dagen wil mn moeder een glas sinaasappelsap bij haar ontbijt hahaha heb nog nooit zo gelachen

23 likes

Je bent net jarig geweest, jammer.

1 like

Hahahaha, echt lekker wakker worden is t niet :joy:

1 like

Dit zijn echt van die schoenen waarbij ik het niet weet. Zou er heel lang twijfelend mee in mijn handen kunnen staan.

1 like

Het slaat vooral gewoon echt helemaal nergens op? Ik begrijp het niet eens?
Maar hoe dan ook ben ik het eens met de kritiek hierop (op Postnl), doe normaal.

5 likes

Ik denk dat de mensen die dit grappig vinden elke vorm van bodyshaming grappig vinden, en dat mensen die iets tegen bodyshaming hebben dit niet ineens wel leuk vinden. Of is dat niet wat je bedoelde?

Vind het ook echt belachelijk. Snap het grapje niet eens. :") Je zou toch juist supersnel moeten zijn met minder boobs? Minder luchtweerstand.

1 like

Ik zou ze zelf niet dragen, maar H💿L💿 is altijd mooi!

2 likes

Ik wacht op een afspraak en er speelt zenuwachtige jazz, er stoort een koffie/waterapparaat en er piept iets. Ik word gek :sob:

ohhhh
tenor

9 likes