Wat je even kwijt wil #16

Ik heb er een van ikea met twee ‘verdiepingen’ en een los bakje voor sausjes of andere kleine dingen! Die vind ik super handig. Ze hebben ze ook met losse bakjes die naast elkaar erin gaan geloof ik. Van het merk ecolunchbox heb je ook bakjes met meerdere lagen die je op elkaar kan doen.

Oja, over je eerdere roeivraag. Ik zou gewoon eens gaan kijken bij een vereniging! De boot zinkt eeeeecht niet en ze leggen goed uit hoe het moet. Het is anders dan op de ergo, maar ook veel leuker en je bent lekker buiten! Als je bij een studentenvereniging gaat kan je het beste de instroommomenten even in de gaten houden, bij een ‘normale’ vereniging kan je altijd een afspraak maken om te gaan kijken. Daar zitten vaak wat oudere mensen dus ik zou me niet druk maken of je het bijhoudt. Sowieso moet iedereen ergens beginnen en de meeste mensen vinden het wel wat lastig in het begin, dus dat is compleet normaal.

1 like

Ulg 1 collega van uitzendbureau heeft 1x niks aangevuld daar moest ik van een andere collega iets van zeggen. Nu gaat ze steeds zeureb als ik een ding niet heb aangevuld. Van jaa zij stuurde dat berichtjeee en ze doet het zelf ook nieeeet. Meid word volwassen.

En nu ik er zo over denk weet ik zeker dat ik het heb aangevuld… dus die meid verzint wat

2 likes

Wat lief. :heart: :heart:

Nee helaas. :frowning:

Lekker met de meiden hard gaan.

:ok_hand:t2:

Waarom is dit liedje zo aanstekelijk.

1 like

Don’t question it, maar ga ervoor haha, zulke unieke momenten moet je omarmen.

Oooh leuk!! Ik kan je echt de Circle Line Harbor Lights cruise aanraden, die is tijdens zonsondergang/als het donker is. Echt ik wist niet wat ik zag zo mooi <3

Samenvatting



Echt dat beeld met die lichtjes is nog 1000000x zo mooi in het echt

10 likes

Ahh tof! Thanks voor de tip!

1 like

Ik voel me zo slecht en ik kan er niet echt over praten met iemand. Als het kon, zou ik me ziek melden en naar huis gaan, maar dat kan ik écht niet maken. Ik moet zometeen de hele middag sociaal en actief doen. Maar het liefst wil ik onder de dekens liggen en huilen.

1 like

Het is zo rustig op werk (door de voorjaarsvakantie), ik was voor werktijd al klaar met alles wat ik moest doen. En nu merk ik zo tegen mails loop aan te hikken die binnen komen. Terwijl ik daar normaal altijd binnen een paar minuten op reageer.

Helpt het om je verhaal hier te vertellen? Sterkte :rose:

1 like

Ik ben dus ergens in een atelier en een mevrouw heeft net tegen de docent gezegd dat ik haar tekening lelijk vind. Dat vind ik echt allesbehalve en daarnaast zou ik zoiets noooooit zeggen maar ik schaam me nu een beetje?? Terwijl ik het niet eens heb gedaan :broken_heart: wil ook eigenlijk wel echt weg nu

1 like

Ik ben zo zat van mijn huidige zakjes thee en ik baal ervan want ik drink dagelijks wel meer dan een liter thee.
Wat is jullie favoriet?

Ik moet steeds lachen als ik naar een bepaalde foto van eten kijk. Iemand had een of ander authentiek vietnamees gerecht gemaakt waar veel werk in zat. Kijkt een vriend van mij naar dat bord zegt hij “oh lekker diarree in bladerdeeg” en nam vervolgens een enorme hap. Zo lomp.

4 likes

Lipton Marocco mint, Clipper zen again, Clipper rise and shine, Clipper green raspberry mint, AH jasmijn, Clipper calmer chameleon, Twinnings earl grey, Lipton sencha

1 like

Lief, dankjewel. Er is niet echt een verhaal, mijn werk is gewoon enorm zwaar op dit moment. Ik heb een vakantie nodig, maar die is nog lang niet in zicht :smile:


Mijn absolute favoriet!

11 likes

Pickwick kokos thee en die ginger lemon boven mij.

1 like

Caramalized pear en autumn storm van Pickwick! En m’n allerfavorietste (goed woord) is Notendroom van de Teabar

4 likes

Heeft de tea bar een fysieke winkel in Amsterdam?

Hahahahahaah joyw vriend eet kiwi’s met schil en jij eet losse thee. Leuk koppel

27 likes