Ik ben vandaag toegevoegd aan de managers app van mijn werk. En nu begrijp ik ineens iedereen die ongewild in groepen zitten waar ze niet uit kunnen. Jezus wat een dom geouwehoer de hele dag in die app. Laat me met rust man. Ik zit er drie uur in en ga nu de notificaties uitzetten. Bye. Ik spreek jullie wel als ik jullie nodig heb.
Doen.
Oh zo lief, mn oma stuurt me net een smsje dat Noorwegen op 2 is.
Is het een aflevering van rail away haha zo schattig ik ga gelijk kijken
Ga je als Arthur Dent?
Ja nee zo ver gaat het allemaal niet. Heb maar een nul uren contractje dus geen recht of kans op een telefoon. Vind het gewoon irritant dat zoān ap dan meteen voor zoveel bullshit gebruikt moet en iedereen denkt dat ie grappig is.
Oh, werk jij daar? Ik helaas niet meer, anders had ik wel koffiepauze met je willen houden.
Ben ook benieuwd hoe het er nu na de verbouwing uitziet!
Eens in de 2 maanden ongeveer ben ik 1 dag vrij door de week. Bovenop die 3 maanden vakantie he mensen
En die is morgen en dus heb ik weekend.
Moet eigenlijk nog veel doen op werk, maar ik mag van mn collegaās morgen niet komen. Dus ik ga dat niet doen
En ik heb zin op pannenkoeken te bakken⦠heb alleen nog wel soep staan van gisterenā¦
Gebrekkige zinsbouw dit
Maar dan heb je alsnog wel veel vrij toch, ook al kan je niet perse kiezen wanneer het is.
Ja dat klopt. Ik bedoel er ook niks vervelends mee en wil niemand jaloers maken ofzo. Hoop niet dat dat zo overkwam.
Ik wilde alleen kwijt dat ik nu al weekend heb en nja, dat dus.
Kak, ik wilde pannenkoeken bakken, maar de eieren zijn op
Toch maar soep met brood dab
Wat is de crosstrainer toch een verschrikkelijk apparaat
Oh nee absoluut niet vervelend of wat dan ook! Maar ik zat echt te tellen hoeveel vrije dagen je hebt omdat ik dacht dat je het weinig vond haha! Alleen maar fijn toch, vooral als je eens een lang weekend hebt!
Oh nee, vind t helemaal niet weinig.
Maar zo tussendoor een dagje is wel lekker
Zoveelste verstoring met de trein deze week. Trein die vier stellen korter is dan normaal. Super druk. Gelukkig zag ik dit op tijd en heb ik vooraf maar burger king en fruittela gegeten. Love mn leven nu wel hierdoor, ook al kan ik nog geen eens normaal staan in deze trein en gaat ademen ook niet soepel door de verkoudheid dus top combi.
Ik moet schoonmaken want mān ouders komen morgen op bezoek maar ik lig zo lekker op de bank
Maar dit is toch juist allemaal met diamantjes?
Ik zit de hele tijd met een haarspeld tegen de randjes van mijn pijnlijke verstandskies te duwen, en dat doet zoān pijn maar ik kan er niet mee stoppen.
De FF-quiz is af! Nog 53 minuten geduld
Nee hoor! Wel vooral, maar niet alleen.
Die er nu als geelgoud staan zijn er ook in witgoud.