Wat je even kwijt wil #16

Bizar he dat je gewoon ‘doorgaat’ met je bachelor terwijl je dus het eigenlijk niet super interessant vindt? Ik herken dat ook, nu ik terugkijk op mijn bachelors denk ik: mwoah, weinig aan. Helaas denk ik dat ook bij m’n master nu hahaha. Maar hopelijk wordt jouw master wel heel interessant! Knap dat je het hebt volgehouden :blush:

Dit zou echt m’n nachtmerrie zijn gewoon :sob:

1 like

Haha dankjewel, ik verbaas me er eigenlijk heel erg over. Toen ik begon dacht ik echt “WOW DIT IS MIJN DING” en ondertussen vraag ik me echt af of dat ooit zo is geweest? Maar ja ik heb er van geleerd enzo, ondertussen weet ik wat ik wel leuk vind (dat ene vak in deze 3 jaar haha).

Wat jammer trouwens dat je je master ook niet zo boeiend vind! Vind je de banen in dit vak wel leuk?

1 like

Ainsley! :hugs:

1 like

Dat klopt maar hij verdient dus al wel maargoed. Ik was benieuwd.

Oh kinderen in de bioscoop kunnen echt irritant zijn. Ik heb Coco een poos geleden overdag doordeweeks in de vakantie gezien, ook alleen maar (jonge) kinderen in de zaal. Toen heb ik er zelfs een paar nog een strenge blik toegeworpen terwijl ik Sssssht zei. (Wat overigens heel effectief was, ik zag ze later een beetje bang naar me kijken :biggrin:)

Vorige week bedacht ik dat ik eens in mijn eentje naar de bioscoop wilde, dat had ik nog nooit gedaan. Ik was alleen vergeten dat het valentijnsdag was, dus ik zat in mijn eentje in een zaal met alleen maar stelletjes, dat was ook wel een beetje raar.

4 likes

Haha ik had dus laatst de politie gebeld omdat iemand hier echt snoeihard muziek aan het luisteren was midden in de nacht. Van de week kwam er een bovenbuurvrouw bij me langs omdat haar fiets is gestolen… Nu sprak ik haar net weer en toen zei ze oh kom keertje koffie doen! Ik zo ja is goed (ik ga zondag wel want anders komt ze mij halen zei ze haha). Blijkt dat zij de persoon is voor wie ik de politie heb gebeld haha, ik heb me maar stilgehouden. Ze lijkt me best wel aardig eigenlijk. Ze is tot nu toe de enige die ik hier heb gezien die van mij eigen leeftijd is.

Enige minpuntje is wel dat ze een tikkeltje racistisch is volgens mij. :sweat_smile: Ze was namelijk blij dat ik gelukkig een Nederlander ben (waren haar woorden). Maar ik geef het een kans.

3 likes

Geef me een geheim teken aub! Ben zo slecht in mensen herkennen.

2 likes

Haha, ik vind dit echt geweldig:

Saoirse die doordacht kiest, buiten ‘looks’, en Ellen die best wel geërgerd lijkt.

7 likes

Pfff kwam er net bij de kassa in de supermarkt achter dat m’n portomonnee nog op kantoor ligt. Dacht even slim te zijn om mobiel betalen aan te zetten. Maar dat werkte niet. :disappointed_relieved:

Zoveel stress met al die mensen die stonden te wachten dat ik 't maar had opgegeven. Toen de vrouw achter me aanbood om te betalen zodat ik het later kon overmaken aan haar. Zo lief!!! Ben echt nog steeds verrast door zo een random act of kindness.

24 likes

Eindelijk een dagje helemaal niks dus kan hopelijk eindelijk het forum bijlezen! Haast geen tijd ervoor gehad de laatste tijd :frowning:

4 likes

Ja snap dat dat wel een beetje gek voelt! De kinderen hier vallen nog wel mee. Ik verbaas me meer over hoe slecht kinderfilms eigenlijk zijn en dat volwassenen brugklassers spelen :joy:

1 like

Lief! Ja het gaat wel, heb ineens een heel druk leven met school en werk en allerlei andere dingen haha
Merk dat ik genoeg tijd voor mezelf moet nemen want het begint me een beetje op te breken zegmaar
Kan me m’n laatste vrije avond niet meer herinneren :sweat_smile:

Hoe is het met jou? Ziekig? :slightly_frowning_face:

1 like

Het is natuurlijk ook lastig inschatten of die studie écht interessant is. En je leert idd natuurlijk naast vakinhoudelijk ook heel veel andere vaardigheden, dus dat is ook wat waard :blush:

Jaaa en hopelijk volgend jaar mijn stage ook, ik moet even iets heel leuks en uitdagends daarvoor vinden. Succes met je laatste 2 vakken!

1 like

Ik was vandaag skiën in zo’n indoor hal, maar jemig waarom vergeet ik steeds dat dat best saai is? Geef mij maar een echte (buiten)piste haha!

1 like

@equinox oh meid!! :frowning::frowning: Proficiat met je andere punten, please vier die!!
Ik hoop dat school iets voor je kan betekenen met die 7/20. Uiteindelijk echt belachelijk dat dat van 1 vak zou afhangen he…
Ik duim voor je!!

1 like

Pfoeh, weer een pittig gesprek met mijn loopbaancoach gehad. Meer dan 1,5u erop zitten. Heb lekker zitten janken bij haar, had al verwacht dat dat een keer zou gaan gebeuren…:sweat_smile: Maarja opzich niet erg, alleen voelde zij zich helemaal schuldig terwijl het echt niet aan haar lag haha. Vind het wel echt zo knap hoe zij na 3 gesprekken al een heel beeld van mij schetste dat echt voor 99% klopte. Zo bizar!

3 likes

Mijn baas had een afspraak en was de enige op kantoor verder dus ik ben lekker iets eerder vrij! Superfijn gewerkt ook, en ga vanavond weer eens naar de bioscoop :blush: Prima daggie

3 likes

Ik heb een hopeloze crush op iemand (geen celebrity, maar nog erger: een soort docent van me), en ik typ bijna elke dag zijn naam in op Google Afbeeldingen om zijn foto’s te bekijken en hem te bewonderen op afstand. Heel kansloos, want hij is bezet én als dat niet zo zou zijn, zou ik zou er nooit werk van kunnen maken. Maar ik vind het zo beschamend, het lijkt net alsof ik een soort obsessie heb of zo. Hebben jullie ook weleens zoiets gehad? En tips om ervan af te komen?

• Nu ik dit teruglees lijk ik wel een stalker, omg
7 likes

@Who @Oprah @fysicus

Ik kan helaas geen tolerantie inzetten. Ik volg nog 2 theorievakken van het tweede jaar waardoor tolerantie of deliberatie geen enkele mogelijkheid geeft, omdat het dus een van mijn 2 hoofdateliers in praktijk betreft. Staan 8 studiepunten op dus heb helaas geen keuze dan het vak te hernemen volgend jaar (ga wel een ander vak kiezen binnen het atelier, ben die opdracht kots beu).

Mocht ik voor mijn bachelorproef een 14 of hoger halen willen ze mij wel al voor een stuk de master laten opnemen zodat ik niet in een ‘artistiek gat’ ga vallen volgend jaar in het tweede semester.

Al met al denkt de school goed met mij mee dus dat is wel heel lief van hun. Nu ligt de bal bij mij en moet ik gewoon echt alles er uit gaan halen om een fucking goed bachelorproject en bachelorpaper te maken.

1 like