Wat je even kwijt wil #16

Ik heb net een blikje cafeïnevrije cola gedronken. Ik hoop dat echt cafeïnevrij is en niet zoals alcoholvrij bier dat ook tot 0.5% alcohol kan bevatten :roll_eyes:

1 like

Ik zou ook echt over de zeik zijn. Klinkt alsof ze denken dat jij een hotel bent waar ze gewoon hun eigen gang kunnen gaan, naar binnen en buiten gaan wanneer ze willen, eten verwachten wanneer het hun uitkomt en geen poot uit willen steken.
Hopelijk moeten ze nog even acclimatiseren en zijn ze daarna wel leuke gasten!

Ja en dat mag dus echt niet gebeuren want mn handen moeten op de foto morgen, haha!

@Filia ik had van die dry sprays en drops, maar ga er toch naar eens over na denken! Ervaring mee?

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een luchtweginfectie over is en dan met name het pijn bij slikken.

Ja klopt! Hoop het ook. Ga iig niks voor hun ontbijt regelen morgenochtend. Ik hoop dat ze mega lang slapen en dat ik al naar de sportschool ben als ze wakker worden en zij weg zijn als ik terug ben. Want dan zie ik ze pas 's avonds weer na het eten en dan kan ik wel weer een pokerface opzetten. Daar ben ik nl nooit zo goed in.

Nee, heb er geen ervaring mee want ik lak mijn nagels vrijwel nooit. Ik zag ooit zoiets bij de action staan dacht ik en zag het online bij bol.

Dat is dan toch een mooie plek om aan je conditie te werken en je lichaam te veranderen (als je dat zou willen!) :smiley:

1 like

Ja 18! Maar ze zijn Brits, dus had wel iets meer van ze verwacht ofzo? Ze gaan donderdag weer weg, twee nachtjes maar.

Vanavond de praktijk van mijn EHBO cursus gedaan. Zag er wel tegenop maar was erg leuk! Leuke instructrice en fijn om alles in de praktijk te kunnen oefenen

7 likes

Ja, irritant is dat hè? Ik wil denk ik morgen beginnen met eerder uit bed gaan en aankleden, zodat ik voor m’n werk nog iets kan doen. Maar doordat onregelmatige is het echt lastig om een ritme te krijgen wat goed werkt.

1 like

Hoorde net op t nieuws dat je nu voor eeuwig aan het slapen bent?

Ik heb nachtdienst en ik ben nu al slaperig. :sleeping:

Mwah, dan mogen ze dat best wat beter communiceren. Ze is toch geen hotel? Ik vind het best onbeschoft.

4 likes

Ik vind het zo raar dat mijn moeder nooit mijn huisje in het echt heeft gezien van binnen. Het maakt me ook zo verdrietig als ik om mij heen kijk en zie wat ze allemaal heeft gekocht. :frowning_face:

1 like

Zit nu pas bij te lezen, maar wat goed van je contract! :partying_face:

Dankjewel! Heb jij al nieuws?

Nope, maar dat gaat ook nog wel even duren. Nu niet aan denken, want ik lig in een hotel in het buutenland :smiling_face_with_three_hearts:

Aaah lekker! Geniet ervan! Vakantie?

1 like

:heart::heart::heart::heart::heart:

Ik vind het zo verdrietig voor je, ik weet echt niet hoe ik het goed kan zeggen. En ik vind het zo knap hoe je je er doorheen slaat, echt mad respect :two_hearts:

9 likes

Ah dat vind ik wel lief om te lezen, dankjewel.

3 likes