Ik vind dit best raar:
Je bent ineens geen kind meer
Maar zo mooi en minstens zeventien
Ik vind dit best raar:
Je bent ineens geen kind meer
Maar zo mooi en minstens zeventien
Omdat dat meisje vet jong is
Het gaat naar omstandigheden. Het ging woensdag en donderdag even kut maar nu valt het weer even mee. Mijn kat is helaas nog steeds weg en mijn gevoel zegt dat ik die ook nooit weer zie.
Ja joh, in de winter ook gewoon hoor. Laagstaande zon is een bitch.
Ik heb echt een inspiratie crush op Sigrid Kaag, ik wil dat zij onze Minister President wordt, ik vind haar zo cool.
Snap ik. Wel fijn dat je met leuke mensen bent en in ieder geval kunt genieten van de omgeving, dat scheelt Misschien ook leuk (voor jezelf) om een soort reisverslag bij te houden van de dingen die je tijdens de excursies gaat zien (met foto’s, video’s, dagboekje, wat je wilt)?
Ik heb zo de eerste baby borrel van mijn leven, van iemand die een collega is en ik eigenlijk niet super goed ken. Ik vind het erg leuk dat ik überhaupt uitgenodigd bent, dat er aan mij gedacht is, maar ik weet zó niet wat ik er van moet verwachten. Gelukkig komt er sowieso een collega die ik redelijk goed ken en mijn werkgever ook.
Ik houd niet eens van kinderen.
Ja dit vraag ik me soms ook af. Mijn theorie: mannen zoeken (misschien instinctief?) een soort onschuldige, naïeve damsel in distress die ze kunnen domineren/beschermen/claimen? Best fucked up eigenlijk.
Zie het als een verjaardag, alleen dan voor een mormel van 3 weken oud. Stelt (meestal) niet zo veel voor, tenzij je echt zo’n insta perfect mommy hebt.
Ik heb geen asiels gebeld maar ze is goed gechipt dus ik ga er gewoon vanuit dat ik een telefoontje krijg als ze bij een asiel terecht komt of de dierenambulance (ze staat daar wel als vermist maar hun zeiden ook dat als ze goed gechipt is dat ze mij dan sowieso wel bellen). En ze staat op Amivedi en Facebookgroepen.
Wat doen jullie met dit mooie weer als je verder geen gezelschap hebt?
Ze hebben er een ruimte voor afgehuurd dus ik verwacht óf dat het super casual is (ken alleen de vader en die is heel casual en chill). Óf dat het echt helemaal op en top prachtig is gemaakt en insta perfect eten. Ze hebben een cateringsbedrijf dus zou goed kunnen. Hoop wel dat ze lekkere hapjes hebben eigenlijk hahaha.
Hoppa weer even een heel eind gewandelt en minstens de helft zonder jas.
Ja dat is nog wel een idee. Ja het is klote maar ondertussen denk ik wel ja dit is toch helaas beetje het risico van een kat. Je weet met (buiten)katten dat er een kans is dat ze weglopen op een dag.
Ik vond net flesjes bier in mijn garage met een houdbaarheid tot 11/2018. Durf ik die nog te geven als ik mijn verjaardag begin maart vier of is dat niet meer te drinken?
ik mis een balkon of tuin in de zon zooo erg, wil als ik ga verhuizen de rest van mn leven nooit weer een huis zonder
Heb je skeelers? Skeeleren! Of een rondje lopen
Als ik jou was zou in even bellen met een stichting. Ik denk dat ze liever iets hebben dan niets! Trouwens, vroeger was 20/25 cm gebruikelijker, ik denk alleen dat 30 beter werkbaar is en dat ze daarom dat vooral communiceren. Maar in een vlecht van 30 cm zitten ook korter haren lijkt me?
Ooo die heb ik ook nog ja!
Ik moet daar echt beter in worden anders ben ik binnen no time platgereden door een auto. Goede motivatie