Wat je even kwijt wil #16

Ja deze! @Vloeistof Heb ik er eentje van, alleen past niet meer goed helaas dus wil er een nieuwe van.

1 like

Worden jullie ook altijd zo onrustig als je eten hebt besteld? Het duurt nog 30 min en zet nu al steeds mn geluid zachter zodat ik de bel niet mis en loop steeds naar het raam om te kijken.

18 likes

HA! Het was er al, niet voor niets :sunglasses:

Wat heb je besteld? :biggrin:

Sushiiiii! Alleen te weinig denk ik… heb altijd te veel dus dacht nu laat ik eens wat minder doen. Meer ruimte voor een toetje!

ooh lekkerrrrr geniet ervan :smiley:

1 like

Even nieuwsgierig naar jullie mening.

Kinderen onder de 14 jaar horen niet op social media.

• Eens
  • Oneens

0 stemmers

Ik wil dus eens invullen, maar denk dat dat haast niet te doen is in deze tijd?

Over dat account: ik las een week ofzo geleden een post dat ze het voor eigen gebruik ging gebruiken omdat er een limiet was aan aantal accounts wat je mocht hebben op Instagram en zij daar al aan zat? en dat je vrij was om te ontvolgen.

8 likes

Nee, denk ook dat het lastig is! Maar ben wel heel benieuwd of mensen het daarmee eens zijn of vinden dat kinderen van onder de 14 prima op instagram/fb/twitter e.d. mogen.

Ik heb deze van Monki die ik echt super comfortabel vind, hij heeft elastiek aan de achterkant wat echt lekker zit en hij loopt wel taps toe maar niet heel erg waardoor hij gewoon nog los om mijn kuiten valt (ik heb brede kuiten haha)
https://www.monki.com/en_eur/clothing/trousers-and-shorts/product.dressy-tapered-trousers-dark-grey.0562168017.html

2 likes

Wow, dat vind ik altijd zo stom. Zeker ook van mensen die nooit nachtdiensten draaien?
Je hebt nu echt constant ‘gewerkt’ he. Ik vond dat soort nachtdiensten heel naar :slightly_frowning_face:
Hoop dat je nog kon slapen.

1 like

Ga stuk om die ‘dat zeg ik toch net?!’ :joy:

Heeft iemand ervaring met IELTS en/of TOEFL? Heb je je goed voorbereid en hoe heb je de keuze gemaakt tussen de twee?

En ik wil voor mijn master aanmelding aanbevelingsbrieven vragen van oude stagebegeleiders (ze hebben destijds ook aangeven dit te willen doen), is het dan normaal dat ik een opzet maak en zij een handtekening zetten of schrijven ze het wel zelf?

Hahahaha hoe je dit schrijft zo droog

15 likes

Ik heb echt een beetje een bluh-dag vandaag. Voelde me de laatste tijd best oké, dus ik snap niet waar dit nu vandaan komt.

Fucking hormonen.

Vrijstaand huis MET zwembad. Ik overweeg een carrièreswitch :sweat_smile:

2 likes

Misschien hoopt ze een nieuwe forumtrend te starten

En dat huis is van haarzelf en niet haar ouders? Goed voor elkaar dan wel op je 22e.

Ik had de TOEFL gedaan omdat die volgens mij specifiek werd gevraagd voor mijn master. Ik had niets voorbereid, maar 3 uur geslapen en hem prima gedaan! Hoe is je engels nu? Als in: heb je je bachelor in het engels gedaan of heb je veel papers in het engels geschreven?

Ik heb voor mijn aanbevelingsbrieven geen opzet gemaakt maar gewoon gevraagd of zij bereid waren dit voor mij te doen. Van vrienden hoorde ik dat zij wel een opzetje hadden gemaakt en alleen een handtekening hebben laten zetten dus het ligt er een beetje aan denk ik :stuck_out_tongue:

1 like