Wat je even kwijt wil #16

Ja daarom moet ik eigenlijk gewoon nu beginnen met zoeken of iig oriënteren, maar ben ook een nieuwe baan aan het zoeken en dat kost ook energie…

Nijmegen!

Ja dat zijn beide dingen die energie en tijd kosten, en waarin je wellicht ook (vaak) teleurgesteld zal worden. Zowel werk als woonongeving hebben ook zo’n grote invloed op je welzijn, ik hoop dat beide snel een goeie uitkomst hebben voor je :blush:

1 like

Leuk!

1 like

Hahaha ja dit was ook mijn gedachte inderdaad, maar volgens haar website doet ze dit pas sinds half 2018, dus al na egf… :thinking:

Nog meer bed en breakfastfans hier? Begint zo weer :popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

5 likes

Misschien op het viva forum?

9 likes

Jaa ik ben aant kijken hoor!

2 likes

@Zemraluani Ik start hem nu pas maar ik kijk hoor! Vond het vorige keer trouwens wel een saaie aflevering.

@anon39978576 Je weet niet wat je mist.

2 likes

Ik heb het net ook gekeken. Ik had geen idee dat er nog zoveel vijandigheid bestaat daar. Echt heftig.

1 like

Heeft iemand nog een kortingscode voor M.onki toevallig die ze niet gaan gebruiken? Ik heb mijne perongeluk verwijderd uit mijn mail.

Ik kijk weer dat rembrand programma , maar hoe weten hun waarom Rembrand iets tekende of bepaalde vormen gebruikte. Heeft hij dat ergens opgeschreven

2 likes

Nou inderdaad, niet te verstaan ons Wicky.

1 like

Ik heb me afgemeld voor school morgen omdat ik gewoon een dikke vieze kater had vandaag en ik al 7000 dagen super moe ben en ik gewoon voel dat dat morgenvroeg ook zo is.

4 likes

Weer even over dat rembrand programma wat doen die bnners daar. Deze week een caberetier die komt jureren… waarom niet elke week een andere extra kunstenaar ofzo…

3 likes

Ik heb er 1, maar inmiddels een nieuwe tv die gewoon zelf bluetooth heeft, ik kan wel even zoeken of ik hem kan vinden, dan wil ik hem wel naar je opsturen?

Ik heb dus een hele pakkende titel voor mijn thesis bedacht en ik kan daar echt op kicken

15 likes

Ja! Mijn oude tv kon ook alleen andersom, en ik had juist een noise-cancelling koptelefoon om de bovenburen niet te hoeven horen :stuck_out_tongue:

Ben uiteindelijk na meerdere reacties van jullie vanmiddag inderdaad nog even de stad in gewandeld en dat was echt chill, toch nog ff in de buitenlucht geweest hehe. En nu lig ik tevreden in een fris verschoond bed maar baal ik dat het weekend alweer voorbij gevlogen is in gevoelsmatig 6 seconden.

2 likes

Wtf?
Misschien meelezers?

Hahaha die mensen hebben echt weinig te doen.

1 like