Wat je even kwijt wil #16

seizoen 1 episode 1

Een personage moet noodgedwongen seks hebben met een varken.

Ik ben dit weekend helemaal alleen thuis, en heb mijn keukenkastjes opgeruimd en schoongemaakt, gesport, gedoucht en ben nu linzensoep aan t maken met stokbrood, kaas en een wijntje. En vanavond heb ik een verjaardag.

Helemaal blij met mezelf nu! Dat mn vriend echt stom en lelijk doet vergeten we voor het gemak even, ik ga er vanuit dat dat dit weekend nog wel goedkomt. Nu ff op mezelf focussen en genieten.

18 likes

Ohneee er zit iemand in de trein waar ik absoluut geen zin in heb en ze heeft nog een kind ook. Hopelijk moet ze er een halte eerder uit.

5 likes

Waarom moet ik nou weer op de spoiler klikken
 Ik had deze aflevering echt liever niet gezien. Vond hem zo naar

Heb je vriezer bestendige flesjes? Ik had eens een fles in de vriezer gedaan (en niet nagedacht over mijn scheikundelessen van vroeger) en toen vond ik hem dus terug met een enorme barst erin.
Ik dacht ik waarschuw je even, mocht je net als ik niet nadenken hehe

1 like

Ja dat was ik! Echt verrassend lekker, zat ook heel lekkere saus op, volgens mij een ananas chipotle salsa. Zat wel echt onder de saus en suiker daarna maar goed😂

1 like

Er gaat mss iets fout op mn werk door verkeerde communicatie (deels ook mijn schuld) maar ik kan er niks meer aan doen en kom er maandag pas achter. Zo maak ik mezelf niet populair :sweat_smile:. Alleen loslaten lukt me niet

Omg ik heb nu een koptelefoon waarbij de muziek aan en uit gaat als ik hem op of af zet naaaah


10 likes

Ik krijg zometeen bezoek maar ben zĂł moe, kan nauwelijks mijn ogen open houden, laat staan een beetje socializen :disappointed: hoop dat ze niet te lang blijven

Ja, als je die zou kunnen kopen
 :grimacing:

Sterkte!

1 like

Helaas, maar misschien dat we jouw familie aan de mijne kunnen koppelen, hebben wij er geen last van :sweat_smile:

1 like

Dat is niet zo’n goed plan, glas :stuck_out_tongue: Of je moet er echt een mini laagje in doen. Maar ik zou inderdaad ff zoeken of je iets kan vinden waarin het zeker kan!

1 like

Ik heb eindelijk nieuwe woonruimte gevonden. Helaas niet iets met alles voor mezelf maar toch een mooi plekje!!! Ben echt tering blij en ga zo biertjes drinken om het te vieren


35 likes

Maar er zijn toch ook glazen ovenschalen die geschikt zijn voor de vriezer, dus dan zullen er toch ook wel glazen flessen zijn waarvoor dat geldt?
Maar ik heb 0,0 onthouden van scheikunde dus misschien is er wel een heel logische reden waarom dat bij glazen en flessen verschillend is haha :upside_down_face:

2 likes

Gaat om uitzetten van vloeistoffen in een afgesloten “container”! In een ovenschaal hen je meestal geen deksel Ă©n geen vloeibare stoffen.

2 likes

Haha ja ik ook! Ik denk dat ik zo maar in bed ga liggen.

Dat is er wel maar is members only. Weet niet of je al aan die ‘eisen’ voldoet / een aanvraag hebt ingediend?

Ik bestelde net een gin tonic. En dit wat in het glas zit, is alleen nog de gin. Zo veel??

25 likes

Volgens mij staat het hier uitgelegd: Updates en mededelingen

1 like

Lekker :heart_eyes:

1 like