Krijgen lekker geen stitches van dokter Larry!
Rond cyclus dag 14= 14 dagen na je menstruatie (begin met tellen vanaf menstruatie dag 1).
Maar als je cyclus geen 28 dagen is, maar bv 24, dan schijn je beter 14 dagen terug te tellen. En is je ovulatie dus rond dag 10.
Ik snap ook niks van mijn menstruatie. Het kwam er aan dacht ik, en ik had ook de pijn die ik als zodanig herken. Gisteren beetje rood/bruin verlies, niet echt bloed, dat is meestal een soort āstartseinā. En vandaag niks? Wth.
Kan net zo goed meelezer zijn, kijken hier ook duizenden mensen mee
Wat als ze zelf meeleest en de screenshot zelf heeft gemaakt. Tun tun tuuuuun
Misschien De Branderij? Weet niet 100% zeker of ze daar biefstuk serveren, moet je even op de website kijken, maar is wel zoān soort restaurant waar ze dat zouden doen haha. En een gezellige sfeer!
Ik ga morgen bij daglicht even zoeken, ik gebruik hem nooit meer, als hij boven water komt PM ik je!
Ohhh wow idd! Ik volg dat nu ook haha. Vet raar ga het ook maar ontvolgen dan denk ikā¦
Ik wil naar de kringloopwinkel!!!
Maakt me eerlijk gezegd wel echt droevig dat mān vriend me niets voor mān verjaardag heeft gegeven. Geen cadeautje, geen kaartje, niks. Maar ik vind het kinderachtig van mezelf dat ik er zoveel waarde aan hecht. En hij heeft het moeilijk nu.
Ik ging 3 uur geleden slapen en ik word wakker en heb ineens een ontstoken oog. Supervaag
Ah, dat snap ik heel goed! Niemand vindt het leuk om niks te krijgen. Heeft hij t zo moeilijk dat hij er echt niet even aan kon denken?
Zoān pijn aan mijn ogen. Lang leven hooikoorts
Nu al vertraging met easybet.
De laatste weken heb ik bijna alleen maar vroege diensten. Het voordeel is dat ik dan ook vroeger klaar ben maar dat opstaanš£
De oude lichtfabriek?
Huh, wat is hier kinderachtig aan? Ik zou echt teleurgesteld en boos zijn en met een goede reden! Wat stom van hem zeg. Wat is zijn reden?
Ik zou best graag wat nieuwe vriendschappelijke contacten opbouwen van beetje mijn eigen leeftijd. Maar ik weet gewoon niet hoe ik dit moet doen. Ik werk vanuit huis, dus heb geen collegaās. Ik kom wel veel buiten, omdat ik een hond heb. En dan ga ik ook wel met een aantal mensen om. Maar ik mis het gewoon om over bepaalde onderwerpen te hebben.
Ik merk ook dat ik t idee begin te krijgen, dat ik niet goed genoeg ben om vriendschappelijk mee om te gaan. Wat ook niet echt helpt om buiten contact te leggenā¦
Heeft 1 van jullie misschien advies?
Jaaaa eindelijk ook iemand die die tekst zo raar vindt! Word er gewoon agressief van als ik het hoor, maar niemand kijkt op of om en zingt gewoon mee. Dus ik dacht al dat het aan mij lag.
En ben blij dat ik hier in de snelheid van dit topic nog even het enkelbandjes vraagstuk opgelost zag worden. Had idd gelezen dat het een persoonlijk account zou worden maar had toch de link niet gelegd. Vond het al zo vreemd dat ik dat ineens volgde. Nu niet meer. (En triest dat er screenshots gestuurd worden. Hopelijk zijn dat meelezers want ik heb de actieve FFers hoger zitten.)