De weersvoorspelling maakt me echt zo bang voor de zomer, echt heel erg, ik denk al drie dagen elke seconde van de dag: wat als deze zomer hetzelfde of nóg erger wordt dan vorig jaar? Dat trek ik echt niet .
Heb je ergens gelezen dat het net zo warm wordt?
Nee. Maar als het in oktober nog bijna twintig graden is en in februari alweer zeventien baart dat mij zorgen. Sowieso omdat ik niet tegen de hitte kan maar natuurlijk ook omdat opwarming van de aarde niet echt iets is om om te juichen.
Je hebt gelijk. Dat hele warme trek ik ook niet hoor.
Ik heb zo een sollicitatie voor een bijbaan en ga vanmiddag m’n brief versturen voor een nieuwe afstudeerplek
Succes!
Dit snap ik dus ook nooit
Ik droomde dat ik op het forum iets gepost had en iedereen super gemeen deed en nu ik wakker ben voel ik me een beetje verraden Alsof je droomt dat je partner vreemd gaat en je er toch naast wakker wordt.
Echt, some people!
Wij waren laatst in de dierentuin met de familie. Er waren bezoekers de apen aan het voeren.
Ofja, eten de kooi in aan het gooien richting een aap. Er staat oooveral dat je niet mag voeren. Hoe dom ben je dan? Kan dan echt uit mijn slof schieten.
Gedroomd? Ik heb vannacht een hele discussie moeten verwijderen.
Zooo nerveus. Vandaag is misschien wel de dag dat ik hoor of ik een vast contract krijg… Enige mogelijkheid deze week, want ik zie mijn manager alleen vandaag. Heb hierna nachtdiensten.
Ik ga duimen voor je dat je het vandaag hoort
Er komen Franse collega’s op bezoek. De hele dag naar franglish luisteren. Arghh
Ik krijg de laatste dagen ineens best veel spam op mijn mail, meer mensen last van? Niet HEEL veel maar wel 2-3 per dag ofzo, die er niet door de spamfilter uitgehaald worden.
Ik zou eigenlijk naar de spa gaan met een vriendin maar ze is ziek, nu weet ik niet wat ik moet doen met mijn vrije dag
Ja ik ook! Echt opvallend, voorheen had ik er eigenlijk nooit last van! Mediamarkt spam enzo.
Heel veel plezier!! Geniet ervan!
Ja daar heb ik de laatste tijd ook heel veel last van! Onwijs vervelend.
@zwaardvis Kun je niet in je eentje naar de spa? Dan kun je helemaal relaxen!
Pannenkoeken
Haha lekker idioot van me maar ik wil liever niet in mijn eentje naakt zijn ik denk dat ik zo even de stad in ga