Wat je even kwijt wil #16

Ik heb dat liedje van lelli kelli schoenen in m’n hoofd, waaaaaarom

Moest je dit nou echt delen???

9 likes

Precies ja, dus laat iedereen lekker dragen wat ze willen.

5 likes

Sorry :grimacing:
Heeft natuurlijk een extreme besmettelijkheid die ik even was vergeten.

Haha prima, zal ik ook zeker doen.

1 like

Weg, privé

Hahahah, dit is een hilarische vraag.

2 likes

Voel me vandaag niet zo heel lekker. Deze ochtend niks aan de hand, maar nadat ik een uurtje op werk was begon het. Zijn ook veel mensen ziek thuis vandaag en sommigen vanaf hier ziek naar huis gegaan. Dus opzich niet heel vreemd. Maar nu voel ik in m’n buik / borst ineens heel de tijd zo’n gek gevoel. Lijkt zo’n zenuwachtige kriebel ofzo. Maar zou totaaaal niet weten van of voor wat. Dus totaal niet ‘slecht’ genoeg om te gaan en niet te kunnen werken, maar wel vreemd.

Pff wat voel ik me belabberd. Zere buik zere rug zere blaas moe. Klaag klaag.

Omg yes ik mag op gesprek komen voor mijn DROOMBAAN. En ben nu met mijn vriend in zijn nieuwbouwwoning en het ziet er hier helemaal fantastisch uit met zo een geweldig uitzicht over de stad. Today life is good :sunglasses:

65 likes

Ik heb echt zulke lieve collega’s. Eentje kwam net een flesje wijn brengen haha. (Ze kon geen bubbels vinden.) :cry:

38 likes

Vind het wel logisch. Dan kan het een soa zijn toch…

Lol heb ook gewoon een sjaal en handschoenen. Heb gewoon ijsklompen voor handen. Heb zelfs in de lente gewoon mijn lentesjaals om hoor haha.

Wel paar weken terug mijn skihandschoenen (nee ik ski niet) ingeruild voor dunnere handschoenen.

Ik vind dit een onbeschofte vraag :thinking:

1 like

Nouja, met het oog op SOAs niet heeeeeel gek toch? Als is het natuurlijk een vervelende vraag, ik snap goed dat je je er ongemakkelijk bij voelt als 'ie je gesteld wordt.

5 likes

Ja, couscous kun je prima invriezen! Ik zou dan alleen iets als avocado en feta vers over de salade doen. Ik kan me voorstellen dat de structuur daarvan niet zo lekker meer is als je het hebt ingevroren en ontdooit. Maar paprika en tomaat en dergelijke gaat altijd prima.

1 like

Het is te merken dat ik over 2 dagen weer geld heb. Mijn koelkast is echt zielig leeg op dit moment. :sweat_smile:

3 likes

Ja dat klopt. Maar misschien is het een betere vraag om te stellen of je wisselende sexuele contacten hebt ofzo.

Omg ik ben in Sintra (Portugal) en ik heb net geluncht naast Elijah Wood!?! Ik geef echt niet om celebs maar ik heb mijn salade helemaal zenuwachtig/starstuck naarbinnen gewerkt. :joy::joy::joy:

59 likes

Ik heb dat wel eens als eerste vraag gehad en toen wel nog de vraag over vreemdgaan als vervolgvraag op het feit dat ik een vaste partner had. Want dan kun je natuurlijk nog steeds blootgesteld worden aan vanalles als je geen beschermde seks met je partner hebt.