Ik ga dadelijk wokken met mijn collega’s en ik weet dat jullie een mening hebben over wokken maar ik hou wel van een dirty wok met frietjes en bitterballen
Lekker man, ook onbeperkt gare wijn slobberen? Love dat soort restaurants.
Love it!!! Ik las dit in de supermarkt en nu ga ik bami eten heb ik besloten, lekker op zn Hollands, met van die neppe saus.
Geniet van je wok!
Haaaa, ik lach mezelf even uit. Heb zojuist besloten dat ik wil leren koffie te drinken. Ik drink normaal alleen maar thee, maar ik vind thee alleen maar lekker als er suiker in zit, en ik wil suiker voorlopig even verbannen, maar nu zit ik dus echt als een puber op de bank met koffie in de hoop dat mijn vriend niet vroeg thuis komt.
Ik zoek meestel routes op op internet, groene wissel en ns wandelingen zijn aanraders! En dan ga ik daarheen met de trein
Ik zit over een dikke week in Engeland om schapen te gaan verlossen
Zie net dat het al 3 weken geleden is dat ik hier gepost heb.
Beetje zweverig misschien maar ik vind het gek om te zien hoe je als persoon doorheen de tijd/jaren verandert. Zo vaak denk ik ‘ik ken mezelf’ om dan een tijdje later nieuwe dingen over mezelf te ontdekken en weer anders naar mezelf te kijken. Klinkt heel vaag maar vind het bijzonder dat je eigenlijk altijd blijft groeien.
Ik vind het ook heel mooi om te zien hoe dichte vriend(inn)en groeien en nieuwe dingen meemaken en hen zo vormen tot wie ze zijn als persoon.
Zo, even een random post
Tof! Waar in Engeland ga je heen?
Wauw mijn vrienden. Ik geef aan dat ik de hele dag depressief in bed lig en niks meer te eten heb enz maar niet de motivatie kan vinden om de deur uit te gaan en nu komt er straks iemand mij eten en wat wiet brengen. Nu moet ik nog harder huilen.
En de dag dat mijn moeder was overleden waren hier ook 2 vrienden 's nachts waarvan 1 moest werken de volgende dag maar die heeft gewoon zich ziek gemeld zodat hij de hele nacht bij mij kon zijn. Echt waar verdien ik zulke lieve mensen aan.
Ja het werd tijd voor iets nieuws.
In Bromyard (Herefordshire), echt tussen de velden in het middle of nowhere
Ik ga zo lekker ramen eten met een vriendin en ze is superlief want ik krijg het koffiezetapparaat dat ik wilde kopen voor mijn verjaardag
Iemand suggesties voor recepten met veel melk?
Ik heb bij het online bestellen per ongeluk 6 liter melk gekocht:joy:
Ik ga je zo missen met deze inside information
Warme chocomelk x100000
Zelf ijs maken in grote porties! Kun je daarna ook lang bewaren in de vriezer.
Oh dit had ik vorige week ook, voelde me er zo anders in haha. Want draag bijna altijd zwarte broeken, sowieso in de herfst/winter.