Wat je even kwijt wil #16

Ik ga zo lekker ramen eten met een vriendin en ze is superlief want ik krijg het koffiezetapparaat dat ik wilde kopen voor mijn verjaardag :hugs: :heartpulse:

9 likes

Gefeliciteerd @Nescio :tada:

2 likes

Iemand suggesties voor recepten met veel melk?
Ik heb bij het online bestellen per ongeluk 6 liter melk gekocht:joy:

3 likes

Ik ga je zo missen met deze inside information :sob:

1 like

Warme chocomelk x100000

@Nescio gefeliciteeerd!

1 like

Wij maken altijd pannenkoeken als we melk over hebben!

@Nescio Happy birthday joehoeee :tada::tada:

2 likes

Zelf ijs maken in grote porties! Kun je daarna ook lang bewaren in de vriezer.

1 like

Oh dit had ik vorige week ook, voelde me er zo anders in haha. Want draag bijna altijd zwarte broeken, sowieso in de herfst/winter.

@Fenayi tuurlijk verdien je dat! Je verdient alle liefde van je vrienden van de hele wereld :heart:

1 like

Ik moet zo nog een ouder bellen van een leerling imdat hij hoogstwaarschijnlijk zijn voorste kruisband heeft afgescheurd in m’n les :sob:

Ik ga wisselen van fysio, omdat ik ben verhuisd en ik vind het zo’n gedoe…
En nu blijkt dat waar ik me had ingeschreven het niet helemaal kon, dus nu wil ik ook bij een andere een intake of gesprek. Maar argh.
Komt wel goed hoop ik…

Beetje. Ik heb mijn dagen. Vandaag is weer een kutdag maar morgen is het mss wel weer beter. Ik ben ook gewoon niet zo goed in voor mijzelf zorgen op dit moment. Ik heb nu benodigdheden voor tosti’s dus ik ga zo even wat proberen te eten. Doet me vast ook wel goed. En dat is lief, dankjewel. :heart:

1 like

Aah :cry: :heart:

1 like

@Evi-lena Er is op de markt altijd een kraam met schuimrubber wat ze op maat snijden. Daar zou je kussens van kunnen maken!

1 like

Mag ik mee? Ik hou van schapen :heart_eyes:

Supertof! Ben je vaker geweest?

1 like

Haha als je zin hebt om alle sappen die zich in een schaap bevinden, over je te krijgen, dan ja hoor!

Dit is de eerste keer dat ik dit doe dus vind het super spannend. Heb gisteren een filmpje gekregen van andere studenten die nu bij de boer zitten en het ziet er zo leuk uit!
Ik zal ook wel wat schrijnende dingen zien zoals congenitale misvormingen en doodgeboortes dus het is niet allemaal zo idyllisch zoals ik het neerschrijf :stuck_out_tongue:

2 likes

Die sappen maken het wel minder aandoenlijk allemaal ja. Maar wel een fantastische ervaring. Hopelijk valt het mee met geboortegerelateerde ellende. Maar misschien ook juist leerzaam dan. Foto’s van iets minder heftige scenes zijn welkom :slight_smile:

1 like

Thanks voor de tip

Nee dit lijkt mij ook extreem kut, zeker als het ook van die buitenmensen zijn met kinderen. Ik zou lekker een scherm plaatsen, doeii. Maar wel even zeggen tegen ze, anders is het ook zo awkward ineens. En hopen dat het dit weer blijft zodat alles snel gaat groeien. En als je er wintergroene haagplanten neerzet heb je in de winter ook privacy.

1 like