Wat je even kwijt wil #16

Aww zulke schattige lettertjes

3 likes

Kan je met een keelontsteking naar de spoedeisende hulp??

Ik trek het echt niet meer met steeds hoesten en pijn bij slikken maar kan pas woensdag bij mijn huisarts terecht.

Je kan sowieso niet zomaar naar de spoedeisende hulp, je moet eerst naar de huisartsenpost. Kun je morgenochtend niet de huisarts bellen dat het echt niet meer gaat?

Ik zit nu in de wachtkamer bij de huisarts!

Je zou ook even de spoedeisende hulp kunnen bellen voor advies.
En anders morgenvroeg je huisarts bellen dat je eist langs te komen. Gewoon een punt van maken.
Mijn huisarts/assistenten zeggen ook altijd nee we zitten vol, ook al hebben ze de; voor 10 uur bellen zelfde dat afspraak regel. Ben de laatste keer gewoon heel boos geworden. Toen kon het opeens wel. En de wachtkamer was compleet leeg en het was niet haar telefonische spreekuur of bezoek uur.

1 like

Of is er trouwens geen huisartsenpost die je gewoon kan bereiken nu?

Hoe heet dat ook alweer als je denkt dat mensen je achtervolgen en het op je gemunt hebben?

Dat heb ik momenteel op subtiele wijze. Heb morgen een bezichtiging bij een appartementje en denk ineens:

‘Wat als de makelaar ook hier op het forum zit en mijn geschiedenis door zit te spitten en morgen alles van me weet zonder dat ik het doorheb?!’

:flushed:

Morgen sowieso Islamoos medic halen, scheelt echt bij pijn met slikken!

1 like

Yay sta ik weer om 3 uur ''s nachts bij de magnetron om m’n hittepit op te warmen omdat m’n buik zo’n pijn doet van mijn ovulatie.Zo vervelend want ik word dus ook gewoon wakker van de pijn :+1:

Vanaf 2:30 wakker door kiespijn :+1:
Dadelijk ochtenddienst :ok_hand:

Hopelijk heeft de tandarts nog een plekje vandaag

Same girl :frowning: maar heb al bedacht dat als hij iets erover zegt (wat ik betwijfel) dat ik ook niet naar de huisarts ga als ik geen klachten heb, dus waarom wel naar de tandarts?

1 like

Veel plezier! Ik heb in een vorig leven ook schapenstage gelopen en dat vond ik zo leuk! Ik denk er nu, jaaaren later, nog steeds vaak aan terug.

1 like

Ik mag hopen dat jij in een andere tijdzone leeft want uitslapen en 7:07u kan ik niet matchen met elkaar. :fearful:

14 likes

Wel als je normaal om 06.00 opstaat. Ik ben alweer 40 minuten onderweg :+1:t4: Heerlijk, uitslapen tot 07.00!

9 likes

Achterdocht/paranoïde.

Hier ook, ik ben zovaak wakker geworden. Bah.

1 like

Ja, het was/is volle maan :full_moon_with_face:

1 like

Het was idd volle maan, ik ben helemaal niet spiritueel ofzo maar heb daar dus ook last van. Misschien 3 uur geslapen vannacht terwijk ik er op tijd in lag en gisteravond flink ruzie gezocht. Geen idee hoe het kan hoor maar ik heb altijd wel iets met volle maan blegh

1 like

Vandaag is de dag dat ik een fitgurl ga worden.

@Cephalopod
Ik ben geen wetenschapper maar ik kan me zo indenken dat als de maan zo belangrijk is dat het voor eb en vloed zorgt dat het ook wel iets doet met mensen.

14 likes

Ik heb zo geen zin in vandaag bluhh.