Wat je even kwijt wil #16

Ik heb ook een hele berg! Doe er zelf niks mee dus nog niet open gemaakt.

1 like

Ja gewoon doen! Ze gaan je echt niet uitlachen hoor. Ik heb op m’n vorige stage ook reacties op vacatures verwerkt en er komen zoveel rare dingen binnen, dan kijken ze van iemand die misschien minder ervaring heeft dan ze vragen echt niet meer op.

1 like

Op NCR staat een artikel ‘Over tien jaar is half Nederland niet meer geschikt voor zijn werk’, ik wil die graag lezen maar heb geen toegang. Is er iemand die de tekst zo willen copy pasten?

Verder wil ik kwijt dat ik extra gaatjes in m’n oren wil laten schieten maar ik durf niet. Doet dit pijn?

Typisch weer dit. Ik had een sample van een crème gekregen, en I love it. Maar ik ga geen €75 voor een crème betalen. Had dit verleden keer ook met een crème van Sisley, die was nog veel duurder.

Ik stuur je een pb!

1 like

Misschien via hier iets proberen?

1 like

Het Mona toetje van de maand Choco & Cookie is echt niet te vreten

1 like

Ik heb honger en het ruikt naar kroket in de trein :sob:

3 likes

Ik dacht echt wth is dit nou weer voor quote :joy:

4 likes

Ik ben bij level 4000 bij candy crush (even mn nieuwe titel eer aan doen)

Wilde het eerst in het biechttopic zetten maar eigenlijk schaam ik me niet en omgen mag :biggrin:

33 likes

Inderdaad
Klinkt wel als de perfecte baan, proever

sos send help ik moet morgen onverwachts foto’s maken met producten in m’n hand. Hoe verzorg ik snel en mooi mijn handen, nagels en die lellike velletjee met huis tuin en keuken middeltjes?!

Ik heb deze dubbel! Wil m best naar je opsturen, stuur me even een pm anders dan fixen we dat :blush:
Wij moeten 154, 212 en 232 nog, dus als iemand me daar blij mee kan maken?

Ik heb ook echt een grote stapel dubbele, pm me even met welke je nog moet anders, dan kijk ik voor je.
Plaatjes zijn overigens t/m 20 februari, dus morgen laatste dag las ik net.

Omg er komt een aesop winkel in amsterdam :heart_eyes:

5 likes

Ik zag net de super maan hij is mooi joee

8 likes

Ik heb dit ook, maar dan met school, werk en werk in het buitenland (afwisselende in de winter). Vind het ook heel lastig… Vooral omdat ik dus altijd verschillende dagen werk en verschillende tijden begin op school. Het liefst zou ik elke dag rond dezelfde tijd slapen en opstaan maar krijg het niet voor elkaar

Is het de vader van die date? Waarom moet jij dan mensen op de hoogte stellen ?

Schubben met olie en suiker? Daarna maskertje van handcreme, lekker dik inpakken (evt handschoentjes eroverheen)

1 like

Omdat ik best wel veel vriendinnen heb verteld over de situatie dus dan ‘moet’ ik ze eigenlijk ook vertellen dat dit is gebeurd