Wat je even kwijt wil #16

Eh en nu gaan ze wandelen zonder te eten? Het eten staat nog op het fornuis voor ze. Heb de tafel voor ze gedekt…

Ik ben helemaal into interieur shoppen door mijn nieuwe woning at the moment. Wat voor kleur bank zouden julie combineren met een petrol kleur muur?

Meteen de bel en je telefoon uitzetten, doeiii :raising_hand_woman:t2:‍♀

3 likes

Dit, en de deur op slot! @Banananana

2 likes

@Vesta Ze hebben een sleutel. Maar ik ga alles opruimen hoor. Ze zeiden ‘ja we eten straks wel’ dacht t niet.

Pfff, echt?! Ik vind dit echt onbeleefd hoor. Jij doet zo veel moeite om een goede gastvrouw te zijn en dan krijg je dit! Ga je er iets van zeggen?

2 likes

Oker of roest!

Wat een asociale lui @Banananana

1 like

Ik zit te wachten tot mn nagels droog zijn zodat ik naar bed kan. Wan ellende!

Misschien eerst proberen om via het internet/forum met mensen te praten? Ik vind het online altijd een stuk minder eng om mensen aan te spreken :blush:

1 like

Zo creepy vind ik dat nog niet hoor :sweat_smile:

Is een nageldroger niet wat voor jou? Ik begrijp ook wel dat je die op t moment niet zo 1,2,3 hebt maar wellicht kan je zoiets kopen voor een volgende keer :stuck_out_tongue:

Grijs, okergeel, cognac, oudroze

Ooh dat is zo vervelend hé! Of dan denk je dat het droog is en dan word je de volgende ochtend wakker met van die ribbels in je nagellak

6 likes

Het knuffeluurtje met luid spinnende kat, terwijl ik eigenlijk wil slapen, is weer begonnen …

Hmm lastig. Heb wel beetje kortaf gedaan en over verbaasd gevraagd of ze niet gingen eten!? En heb dus nu alles driftig opgeruimd. Maar wil het ook weer niet mega awkward maken.

1 like

Ik ben opsporing verzocht aan het terugkijken en ik weet nu al dat ik straks niet kan slapen.

Ik sta vandaag verbaasd over Mn motivatie, heb net nog 5 uur gewerkt aan een sollicitatie voor een baan die ik toch niet krijg en ik klonk zowaar enigszins intelligent in Mn brief. Ik wil echt een baan man man man, ben het echt zat om niks te horen van bedrijven en om blut te zijn. Maargoed, heb mn cv weer helemaal opgeleukt en al dus morgen kijken of het werkt.

11 likes

5 likes

Wat een waanzin hè jongens!!!?!!!

13 likes

wat verschrikkelijk

12 likes