Wat je even kwijt wil #16

Ik meen het! En het hele forum denkt er zo over weet ik zeker!

Heb je trouwens al nieuws over je kat?

1 like

Ik vind de situatie in Parijs met alle vandalisme bij de Gele hesjes protesten en nu weer dat anti-semitische geweldig walgelijk.

Edit: ik hoefde mijn bericht maar twee keer aan te passen om het woord semitische goed gespeld te hebben.

1 like

Als je wil, kunnen wij wel kijken of we wat gemeen hebben en gaan chatten? Als eerste stap :blush:

1 like

Nu wil ik natuurlijk weten welke broek het is :smile:

1 like
Broeken

De derde had ik al (ook het jasje) en de andere twee heb ik gisteren besteld.

3 likes

Ik heb met ze overlegd of ze wilden eten en of ik zou gaan koken? Ik heb niet zomaar eten gemaakt.

Hebben ze het nog opgegeten uiteindelijk? Ik volg dit echt alsof het een soap is nu

2 likes

Sta op en ga genieten!

Yeaaah! :heart:

Ik wilde eigenlijk lang uitslapen en lekker lunchen maar ik moet NU weg omdat er iets journalistieks is gebeurd en ik kan deze kans niet laten liggen. Had ik maar een kantoorbaan gekozen :broken_heart:
Nee wel heel leuk hoor

4 likes

Als ik mijn anekdotische bewijs mag aanleveren: die Britse tieners van 18 in amsterdam ga je dit weekend niet meer zien. Heb jaren geleden hetzelfde meegemaakt met een neefje uit Londen en zijn vriendje :joy:.

3 likes

Omg nog maar 10 weken en dan zit ik in New York. Krijg het er spaans benauwd van.

(Mocht je het gemist hebben ik ga 1 week in mn eentje naar New York… )

52 likes

Stoer hoor! Wat ga je allemaal doen?

Shoppen en eten hahahah. Ja en met een boot langs het statue en on top of the rock en naar central park enzo maar voornamelijk shoppen en eten.

9 likes

Pff super lief, gisteren m’n beste vriendin gezien en ze wist dat ik al lang een zoutlamp wou en dat heeft ze gisteren cadeau gedaan aan mij!!! Zo lief pffff

26 likes

Ik heb HEEL weinig zin in vandaag, ben al bijna een half uur op kantoor maar heb nog niks gedaan. Zo maar even koffie halen en aan de slag, bluh.

1 like

Een mooie pen of een notitieboek? Of iets leuks voor op zn bureau als ze daar hun eigen plekken hebben?

Ik verheug mij zo op mijn bed vandaag. Ik ben echt heel erg moe. Gelukkig wel rustige werkdag zonder meetings. Vind ik ook wel eens ideaal.

Hahaha nee ! Want ze kwamen heel snel weer thuis, na een uur ofzo. Maar toen had ik alles al opgeruimd. Ze hebben toen niet het eten weer gepakt. Het was ook half aangebrand omdat ik het op het vuur had laten staan voor ze, heb de helft weg moeten gooien.

Ah dat is balen zeg! Hoe lang ben je nu bezig?

Dat laatste heb ik ook ja…