Wat je even kwijt wil #16

Ik heb dit momenteel met een collega. Heel genant allemaal. Ik zie hem ‘gelukkig’ maar 2 dagen in de week, maar ik kijk heel vaak op z’n Facebook en op Messenger wanneer hij laatst online was. Heel nutteloos want ik doe er verder ook niets mee en hij post bijna nooit, haha. Ik heb zijn huis ook eens opgezocht via Google Maps. En nog beschamender, ik heb na het werk een paar keer lang gewacht en getreuzeld om hem nog eens ‘toevallig’ tegen te kunnen komen, een heel kort gesprekje te hebben en ‘tot morgen’ te zeggen, echt erg :roll_eyes:. Zoals je zegt, het is een soort obsessie. Hij is getrouwd. Geen tips dus, ik ga er maar van uit dat het uiteindelijk overgaat, ik doe oprecht m’n best om het hem niet te laten merken en het stalkerige te beperken. Ik vind het ook misselijkmakend van mezelf, want omgekeerd zou ik het van een man wel een beetje creepy vinden.

2 likes

Gebruikers van de AirPods; hoe bevallen ze qua geluid? Ik twijfel of ik ze zal aanschaffen haha.

Dit is echt een wondermiddel zeg. Thanks voor de tip want je hebt mn dag echt dragelijk gemaakt (en die van de mensen naast me op kantoor).

1 like

Waar vind ik (rode) steentjes die je op je gezicht kunt plakken?

Jullie ook gefeliciteerd @August en @Canvastas

1 like

Ik heb vanavond een huisfeest met carnavalsthema en iedereen is echt halfnaakt ofzo. Ik ga gewoon in badjas :joy:

5 likes

Ah ik begrijp je helemaal hoe je je voelt. Ik heb het ook heel lang geleden twee keer meegemaakt, maar dan met kraaien en een keer toen voelde ik zelfs die poten op mijn hoofd :sob:

4 likes

@Masterchef @August @Canvastas gefeliciteerd! :sparkles:

3 likes

Yessss we hebben net tickets gekocht om voor ruim een jaar naar het land van herkomst van m’n vriend te gaan :partying_face:

29 likes

champie
Wtf is een champignong
Edit: ik moet echt aan yayo denken die champignon uitspreekt

26 likes

Ik ben zo’n beetje om de twee maanden ziek en heb nu ook weer een lekker griepje te pakken. Kan amper lopen zoveel pijn doen m’n spieren. :sob:

1 like

Ik heb een mooi jurkje aan en een keer wat foundation door mn dagcrème gemixt, maar ik zie er echt goed uit en voel me echt knap! Ookal 2 mensen op mijn werk zeiden dat ik er zo mooi uit zag!

27 likes

Omg wat een narigheid, ik dacht altijd dat vogels schuw waren :flushed:

Ohhh ik heb ooit een gevecht tussen een vogel en een buurman gezien en ik bedoel het echt niet slecht maar ik moet weer zo hard lachen als ik eraan denk. Het zag er zo komisch uit :flushed: Hij probeerde wel een half uur uit z’n auto te komen, maar die vogel bleef ‘m maar lastig vallen. Hij kan er nu ook wel om lachen gelukkig haha. Geen idee waarom die vogel zich zo gedroeg

15 likes

Hahaha klinkt als vjeze fur op insta

1 like

Ik heb echt zo geen zin in het volwassen leven ugh

4 likes

Nee ze zijn echt heel gemeen. Ik heb sinds dat is gebeurd ook echt een trauma opgelopen aan vogels haha.

1 like

Gisteren stond er op de hoofdpagina van uitzendinggemist een programma/uitzending over alcoholverslaving/wanneer je verslaafd bent, zoiets was de trant maar ik kan het niet terugvinden. Iemand enig idee?

Ja, die was het! Dankjewel :slight_smile:

JA heel erg. Ook echt een langere periode. Was gewoon hoteldebotel verliefd op die jongen en ik keek zo vaak op zijn social media. En de heeeele tijd aan hem denken en fantaseren en dromen. Echt een soort obsessie inderdaad. Maar troost voor jou: het is vanzelf weer weggeëbd. Duurde wel even, maar goed. :sweat_smile:

2 likes