Kut gucci heeft gewoon voor de tweede keer mijn order geannuleerd nu
Heerlijk middagje gamen terwijl mn hond half op schoot ligt te slapen, ik moet nu alleen plassen maar wil hem niet wakker maken
Ik ben nog niet eens officieel verhuisd en mijn ma heeft gelijk een familie whatsapp groep gemaakt
Haha ja dat vond ik ook⊠Maar nu kom ik er achter dat âie al bestond en ik nu pas toegevoegd ben
Ahh
Zit in de trein en naast me zijn 3 jongeren/scholieren (ik ben zo slecht geworden in het inschatten van leeftijd) met elkaar te gamen en een daarvan vertelt ook alles wat hij doet en wat de anderen doen. En de andere twee zijn stil?
Een geldclip voor mn vriend niet mega spannend en ook niet mega duur dus snap niet waarom de bank de transacatie verdacht vind
Zoals partyboy
Ik ben ziek en wil mijn vriend knuffelen maar hij heeft nu geen tijd voel me direct nog veel ellendiger.
Ik heb soms dat ik omdat het zo uitkomt mijn ouders 3 weken niet zie, en eigenlijk heb ik daar niet echt problemen mee als ik thuis ben, maar zodra ik dan weer eens langs ga en iedereen uitzwaai wil ik echt huilenđ
Ik heb een training gedaan waarbij je 's morgens theorie les had en 's middags examen. Het ging perfect en ik was in één keer geslaagd! Ik heb het theorie examen gedaan toen ik al wat rijlessen had gehad, want zo had ik al wat meer basiskennis voor mijn gevoel.
Geez ik zit in de trein met twee vrouwen en de een moest nog inchecken en dacht dat dat IN de trein kon :â) en ze gingen ook recht voor de deur staan zodat mensen die uitstapten er niet fatsoenlijk uit konden.
Het goede nieuws: ik heb weekend.
Dit nummer kwam laatst voorbij in een random playlist en die tekst is zo irritant. Werd er echt chagrijnig hoe die gast zero verantwoordelijkheid neemt dat ie vreemd gaat. âJa kan iedereen overkomenâ, âZe heeft me beinvloedâ, " Ze betekent niks voor me".
Nou knul, dan is het allemaal weer goed hoor
Ja sjonge, nu zit dat nummer weeer in mân hoofd
Edit: ik heb nu inderdaad de songtekst bekeken en hij kruipt wel lekker in de slachtofferrol zeg. En dan moet zij hem ook nog vergeven want oh ja oeps, foutje, kan gebeuren
Ik vond het juist wel prettig! Je zat wel lekker in een flow en omdat ik al rijlessen had gehad was het ook niet allemaal nieuwe informatie voor me.
Whooohoo mn eerste paper ever is meteen toegelaten voor een conferentie en beoordeeld met 88/100 punten. Ik ga even een feestje bouwen.
Hahaha dat filmpje in plat Amsterdams. âHey bro waar kom jij vandaan?â âUit de Jordaan! Wat nou?â
Thnx, gelijk dat liedje in mijn hoofd
Treasure what is your ping, add me on your bb and no one has to know who I am.
Ik heb dat ook gedaan en vond het eigenlijk ideaal! Ook meteen geslaagd.