Wat je even kwijt wil #16

Vanavond gaan we eindelijk een nieuw kleed kopen :grin:. Alleen nu wil ik ook een nieuwe salontafel maar ik weet niet wat en het moet ook bij de andere meubels passen :weary:

Ja ik ook! Ook 36 naar 32. Ik deed een middag vrij en nu dus een hele dag (maandag ook). Heeft me niet helemaal die rust gegeven maar wel heerlijk dat als ik een druk weekend heb, ik de dag erna nog heb om bij te komen en niks te doen, voor mij heeft mijn introverte kant dat echt nodig. Of om huishouden te doen ipv in de avonden. Of laatst moest ik naar de huisarts en daar kon ik ook gewoon de tijd voor nemen.
Ik zou het 100% aanraden als je het extra geld kan missen.

Kleine sidenote: ik vind mijn werk vaak matig dus ik was sowieso blij dat ik dat minder hoefde te doen, dus ben misschien bevooroordeeld :’) vrije tijd >>>>>>> werk

Hier heb ik zelf niet zo snel last van hahaha

Zou wel vervelend zijn als het op je werk moeilijk wordt, maar als je het graag wil zou ik toch aan jezelf denken en ervoor proberen te gaan.
Is er wel een vacature voor een nieuwe collega of wordt er überhaupt niet naar gezocht?

1 like

Haha ohja ik wilde nog een update plaatsen. Ze zijn er nog maar gaan vanmiddag weg. Het is me niet gelukt ze gister overdag niet te zien want ik ging om elf uur sporten en toen ik om een uur terug was lagen ze nog in bed. Daarna moest ik weg en was pas om 22u thuis, toen waren ze er ook weer. Maar toen kon ik mijn pokerface wel weer opzetten. Vandaag zouden we om tien uur opstaan en om elf uur de deur uit om te wandelen en te brunchen. De tweede staat nu pas onder de douche. Maar goed, ik bemoei niet, we gaan wel als we gaan… het regent nu toch.

Ze zijn wel echt precies de kuttoeristen waar ik altijd een hekel aan heb, die alleen maar blowen enzo dus weet niet of ze nog eens worden uitgenodigd. Ohja ze hebben het eten betaald dat ze niet opgegeten hebben dus dat vond ik ook wel chill.

5 likes

Ik ga een nieuw project doen en het is zooooo vet

2 likes

VPN gaan gebruiken.

2 likes

Die sorry lees ik niet :wink:
Ja, kan volgens mij wel, ik heb een betaalde dienst (NordVPN) en daar is gewoon een app voor. Ik weet niet of je in het buitenland ook veel op open wifi verbindingen wil gaan want dan is het wel aan te raden dit via een VPN te doen. Deze Site VPN legt het wel goed uit volgens mij. Ben er er geen expert in maar krijg er vanuit werk e.a. van mee.

1 like

Ik ben mn koptelefoon al twee dagen vergeten op werk :broken_heart:

Ik ga vandaag de kattenbak (staat nu nog buiten) leegmaken, schoonmaken en wegzetten. :frowning_face: Ik heb gisteren al wel beetje stiekem rond gekeken naar asielkatten. Het is nog te vroeg hoor maar voor de zomer is er wel weer een andere kat als Kuroi niet terugkomt. Een huis zonder kat is zo stil.

1 like

Er is een programma op 2, maar ik twijfel zeer of het nou bedoeld is voor kinderen of volwassenen?
Ok het is gewoon voor volwassenen lees ik, maar hij praat of hij het tegen infantiele wezens heeft. Wat een vertoning.

En ik droomde vannacht dat de twee allerliefste jongens die ik ken op het zelfde feestje waren en dat ik daar super blij om was. Was echt een leuke droom. Ik vraag me wel af waarom ik dat droomde :joy:

Ik zit met m’n zwangerschapshormonen ‘planet earth’ te kijken. Nu jaagt een wolf op een kalfje. Is natuur, ik weet het, maar muh niet goed voor die moederlijke gevoelens. En dan ook nog zo’n spannend muziekje eronder. Nooo. De wolf heeft het :sob:

Oh Ik vind dat altijd zo kut als dat bij spoorloos is, dat een Koreaanse vrouw dan Anneloes heet en niet eens de basis van haar eigen taal spreekt, terwijl ze na haar 6e is geadopteerd. Ik weet sowieso niet zo goed wat ik van adoptie vind, maar als je het doet zorg dan iig dat je kind een eigen naam houdt en de moedertaal kan spreken.

4 likes

Wie heeft de gouden tip voor het verwijderen van 1 secondelijm op kleding? Het is btw al een oude en harde vlek geworden dus idk of het nog mogelijk is om de vlek weg te krijgen

:hearts::hearts::hearts::hearts::hearts:
OMG ik hou hier van!!!
Zin in een feesie nu

3 likes

ik wil zo graag slapen, ben de laatste tijd ZO moe dat is niet normaal. Heb gisteren vrij gehad, dus uitgeslapen en de hele dag gerelaxed, vannacht 9 uur geslapen en na een halve dag werken kan ik niet meer. Zo moe.

Maar moet helaas nog tot half 6 vandaag :pensive:

Ah dit is zo lekker. Nu wil ik ook weer.

1 like

Ga je binnenkort weer eens naar een drum n bass feestje? Misschien kunnen we een keer samen dansen, haha. Ik ga naar Blackout, Noisia invites en Licuicity festival. Heb er echt zoooo’n zin in. Vooral het festival :relaxed:

Heb nog niks op de planning staan, maar lijkt me leuk! Naar welke blackout ga je? Die met chase&status?

Ik wil even zeggen dat ik het echt leuk vind dat we nog steeds zo actief zijn hier allemaal. :ok_hand:t2:

30 likes

Ja, die inderdaad! Dat zij komen vind ik eigenlijk niet heel boeiend, haha. Ik wil gewoon heel graag eens daarheen. Het is m’n eerste Blackout en m’n vriend is nu al hyped dat ik mee ga. Morgen koop ik m’n kaartje denk ik :smirk:

1 like