Volgende keer mensen zelf laten bepalen hoe ze reizen ?
Zoooo veel zin in ASOT vanavond! Zit echt te stuiteren op de bank en al outfitjes uit te zoeken.
De dag is nog niet voorbij, komt vast nog wel iets!
ik ga vandaag eten bij waku waku
hebben jullie tipsss? wat MOET ik eten?
Waar bestaan de foutjes uit, waar gaat het mis? Zou het helpen om dit helemaal uit te denken en dan te kijken wat er voor oplossing is? Helpt het qua overzicht niet om dingen op papier uit te werken (of in documentjes, maar voor mij worden dingen op papier helderder)?
Kun je er niet met iemand (teamleider) ofzo over praten/overleggen?
Zoân rotgevoel lijkt mij!
Vanochtend komt mijn vriend naar boven ( hij was al beneden met zoontje) âheb jij vanacht de oven aangezet? â
Ik zo âhuh?â
Hij zegt : â kom ik net beneden, staat de oven op 180 graden aanâ
Wat blijkt: aan de sporen te zien is er een naaktslak over de oven heen gekropen vanacht,
Maar dan heeft ie dus eerst de aanknop aangezet, daarna hem op oven stand gezet, vervolgens de temperatuur aan en daarna op start 
Ik vind t heel erg vaag⊠ook geen prettig idee dat de oven misschien wel de hele nacht heeft aangestaan 
Nu meteen maar slakkenkorrels gestrooid
Snap ik, het kan ook lastig zijn om je open te stellen, maar soms kan dat verrassend positieve gevolgen hebben.
Geniet er lekker van!
Like voor de beschrijving welke route de slak heeft afgelegd. Maar indd geen fris en veilig idee.
Ik heb 1 volle spaarkaart en 4 losse zegels. Iemand die ik er blij mee kan maken?
Ah dat maakt t dan idd wel lastiger relativeren
maar je zult sowieso je best hebben gedaan en geen kwade intenties hebben! Maar blijft zo lastig soms. Je bent ongetwijfeld iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Goeie eigenschap, maar wel eentje die je soms enorm in de weg kan zitten.
Als je op het station aankomt en er rijden gewoon 0 treinen. Meteen dodelijk chagrijnig. Helemaal omdat ik thuis een auto heb staan. Ga noooooit meer met de trein nu
Ik weet natuurlijk niet wat voor werk jij doet en of je het zou willen blijven doen maar een vriendin van mij is arts en heeft voor soortgelijke stress veel gehad aan gesprekken met een soort mentor op haar werk en ik geloof ook een paar keer een psycholoog. Zij is nu overigens ook 4 dagen per week gaan werken en vindt dat heel veel schelen, niet per se in het loslaten maar wel in het algemeen meer ontspannen zijn.
Edit: heel vervelend dat je je zo voelt. Klinkt alsof goed gezelschap je wel afleidt, misschien vandaag nog eens mensen opzoeken bij wie je je prettig voelt?
Ik vraag me soms af of ouders hun kind willen pesten. Misschien filmen ze het leven van hun kinderen met een achterlijke naam en is dit alles een âsociaal experimentâ
Honderd keer al wat getypt, honderd keer ook weggehaald omdat het anders een boekwerk wordt.
Maar het is uit met mijn vriend (na een big fight waardoor het ook niet echt netjes rustig uitgepraat voelt) en ik zit met zoveel boosheid, frustraties, gekwetstheid en verdrietige gevoelens. Weet gewoon niet hoe ik daar uit moet komen en het moet loslaten? Juist doordat het zo kut is geëindigd. Moet me maar focussen op dat dit beter is ofzo, maar ik vind het nogal lastig met alle emoties en verwijten die ik naar mijn hoofd heb gekregen. Bleg.
Jeetje wat rot. Ik heb er niet veel ervaring mee, maar is er iemand aan wie je het kwijt kan? Misschien een brief schrijven die je niet gaat versturen?
Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen (al zal het misschien nog niet zo voelen).
Dat is gewoon het kutste wat er bestaatâŠ
Misschien dat jullie het als het wat gezakt is, het mooier kunnen eindigen.
Ja het opschrijven helpt wel!
@Vloeistof @Karl_Lagerfeld Een vriendin zei ook van ja als jullie gekalmeerd zijn kunnen jullie het er misschien nog eens over hebben. Maar dat is het hele probleem, als ik aankom met âik wil het er wel nog graag even over hebbenâ gaat hij steigeren. Ik moet een soort shut up and dance-act uitvoeren ofzo. Ik zie hem er nog wel voor aan om me te appen van de week dat hij me mist, ik hem ook, maar we willen totaal iets anders/verwachten totaal iets van een relatie en elkaar. De oplossing voor hem zou dan zijn dat ik zeg âsorry zand eroverâ, maar zo werkt het niet. Dan hebben we over 2 weken weer gedoe waar we altijd ruzie over hebben. Hij heeft ook echt gemene dingen gezegd over mijn hele zijn, wat helemaal niet nodig was geweest om te roepen, bleg.
Nouja hopelijk zakt het snel.
Dank voor jullie reacties!
Ervaring mee helaas. Ik was toen nog niet âklaar ermeeâ en had nog veel willen zeggen/mij verdedigen. Toen ik hem 2 maanden later voor het eerst weer zag om nog wat spullen terug te geven en te praten, waren al mijn gevoelens alweer weg (ook de laatste restjes liefde). Het was het gewoonweg niet meer waard. Na een tijdje kun je wat meer relativeren. En voor nu klinkt dit vast waardeloos: but it really does get better.
Ik heb gesport vanmorgen en net mijn haar gewassen. Maar het moettt echt geknipt worden (ben bijna in staat om er zelf een deel vanaf te knippen :p) maar ik kan beter naar de kapper nu. Maar dan kom ik aan met nat haar en is mijn normale haar (krullen) helemaal niet te zien. Werkt misschien ook niet. Maar heb geen tijd aanstaande week als het droog is, en dan gaan ze het bovendien ook weer wassen en dat wil ik niet (heb heel droog haar). En oplossing zou zijn nu föhnen maar doe ik liever niet doordat het dus zo droog is en dus slecht.
Dilemmaâs jongens, dilemmaâs.
Ik ben doordeweeks iets van 5/6 avonden met gezelschap, ben daardoor eigenlijk altijd met anderen. Krijg er ook energie van, maar misschien juist ook vaker âalleenâ zijn
Op mijn werk hebben we ook wel een persoon die met ons kan praten als het nodig is. Heb dat ook wel al gedaan, maar merk gewoon echt dat het mij begint te overheersen allemaal. En weet ook niet wat ik er nu mee moet, betekent dit dan dat ik misschien ander luchtiger werk moet zoeken ofzo? Want ik kan heel moeilijk dat gevoel uitschakelen
Arghh sorry ben er echt veel mee bezig in mijn hoofd. Dank jullie voor de reacties en meedenken 
@ellegirltalk shit zeg⊠sterkte