Ik voel mij tegenwoordig echt een oma. Ik vind het toch wel confronterend dat het echt zo is dat als je richting de 30 gaat het leven wel wat veranderd. Niet meer spontaan met de hele vriendengroep stappen. Drankjes doen etc. Straks wel even met een vriendin naar de stad maar die is zelf zwanger haha.
Ik heb de sims 4, en vorige week heb ik de huisdieren uitbreiding gekocht en je kunt gewoon je eigen dierenkliniek beginnen en dan ben je opeens dierenarts. Zo leuk
Ik vraag me al vier jaar af wanneer ze erachter komen dat ik eigenlijk incapabel ben maar het gebeurt maar niet. Langzaamaan begin ik zelf ook te geloven dat ik dingen kan. Iedereen maakt fouten en heel veel mensen hebben werk dus fouten zijn vast toegestaan, anders had niemand meer werk natuurlijk. Maar ik snap je gevoel 100%.
Haha, prima toch!
Edit: behalve voor mij want ik heb volgens hm grotemensenvoeten
Lunch?? Om 9 uur ās avonds??
En toen , oh ja duhhhhhh
(Nuttige post)
Wat word er toch weinig met een limburgs accent gesproken in flikken Maastricht
Was vandaag met mijn beste vriendinnetje gaan borrelen en eten en wilden allebei noet teveel drinken, want zij moet morgen werken en ik op vakantie , maar dat is niet helemaal gelukt.
Wel onze laatste cocktail super tof geserveerd gekregen:
Jaaa zo tof he? We gingen ook doen of we English royalty waren hahaha, alleen dan met alcohol
Hebben jullie de tv-show gekeken?
Ik vond er best een shocking stukje in zitten. Het gaat over een model - blijkbaar heb ik onder een steen geleefd want ik ken haar niet - en zij is rond haar 11/12e ontdekt⦠en toen kwam er een foto van haar in beeld op die leeftijd, vrij āsensueelā voor die leeftijd met ontbloot bovenlijf en alleen een kort spijkerbroekje.
Ben ik raar dat ik dat vreemd vind? Bij kinderen (meisjes) vind ik het echt niet gek als ze in een zwembroekje lopen⦠maar rond die leeftijd vind ik het anders worden en door hoe de foto was vond ik het echt vreemd. Iemand daar gedachten over?
Ik ben een beetje misplaatst trots op het feit dat ik nu al chips kan eten
Haha ik heb vandaag een doppio ( dubbele espresso) op wat betekend dat ik niet kan slapen. En morgen moet ik vroeg op dan hele dag werken dan eten bij een collega en dan uit⦠Kan ik nu nog ergens mn begravenis regelen voor zondag
Ik heb van mijn moeder 50,- kado gehad om iets voor mezelf te doen/ kopen. Niet voor mijn zoontje of het huishouden maar echt voor mezelfā¦
En nu weet ik dus niet wat ik er van wil doen, twijfel om een massage te boekenā¦
HELP. Het wc papier is op en ik moet poepen iemand tips? Heb geen tissues, keukenpapier of krantenā¦
Even schoonspoelen onder de douche? Of misschien een verdwaald pakje zakdoekjes in een tas?
Oude sok of onderbroek?
Mijn ouders hebben een bidĆØ ( of hoe je het ook schrijft) een soort wasbak naast de wc op wc hoogteā¦
Dat is ideaal als je geen wc papier hebt, gewoon doorschuiven en wassenā¦
Moet bekennen dat ik dat ding 1 x heb gebruikt na mijn bevalling dat ik daar was en hij staat er echt al 20 jaar
Ik ga denk maar onder de douche staan met een straal op mijn poeperd. waar laten jullie dan dat shirt/onderbroek? Dat gaat toch heel erg stinken in de prullenbak haha
Ja vond het ook onwijs lief, is idd ook om iets te doen als ontspanning/ even er uit.
Kan helaas geen dagje sauna doen aangezien ik nog bloed verlies⦠daar heb ik eerlijk gezegd ook wel heel erg zin in
Maar heb wel zin om wat leuks te gaan doen