Wat je even kwijt wil #16

Het gegeven paard, the Social Street Club, Stan&Co.

1 like

Oh wow chocola… dát had ik lang niet op

Iedereen maakt foutjes/fouten en zo lang werk je er nog helemaal niet, dus dat is echt heel normaal. Het is vooral hoe je ermee omgaat, own jij je eigen fouten, probeer je ze niet te verstoppen en op anderen af te schuiven en ga je direct op zoek naar oplossingen.

Door ervaring wordt het vanzelf beter, maar ook mensen die al jaren ergens werken hebben wel eens een slechte dag. Komt vast wel goed!

3 likes

Wow ik geniet zo intens van mijn chocoladereep.
Had iemand me ff kunnen vertellen wat ik miste ajb ?!

Hahahah fouradi is nu een producer. Of Robbie Williams gaat flip muziek 2.0 uitbrengen.

Anyhow ik vraag me af of er nog mensen zijn die stemmen op iemand bij de voice.ik zou ook graag gesponserd willen worden door hun.

1 like

Ik heb ein-de-lijk een nieuwe laptop besteld en ik ben zooo blij. Nu wel rijst met bonen eten ofzo.

7 likes

Godverdomme ik kom niet meer bij

1 like

Maar écht .
Beste 1 euro uitgegeven EVER

2 likes

Ik eet twee dagen achter elkaar sushi, ik ben een gelukkig mens.

8 likes

De zus van een collega is vanmorgen omgekomen bij dat ongeluk op de A2. Ik vind het zó erg.

1 like

Wo, wat heftig

Heb je wel eens gehoord van het Imposter syndrome? Dat gevoel dat je binnenkort door de mand valt en een angst dat iedereen zich zal realiseren dat je niet capabel bent heeft een naam! Veel mensen (met name vrouwen) hebben daar last van.

7 likes

Ja niet voor te stellen, ik reed er langs naar mijn werk. Kan je dus zomaar overkomen…

Ik zie het nieuwsbericht, heel heftig. Ook voor de vrachtwagenchauffeur

Ja dit heb ik heel erg en toen iemand dat voor de eerste keer tegen mij vertelde was het zo’n opluchting. Sindsdien kan ik het wat vaker relativeren.

1 like

Ik heb dit ook en ik ken een hoop succesvolle mensen (haha omg lekker genetwerkt meit) die zeggen dat ze dit ook hebben.

3 likes

Hebben jullie tips waar ik een vacuumzak kan kopen in de stad morgen?

Ja mij helpt het ook dit te weten! Vooral omdat je niet al je gekke onzekerheden wil uiten op je werk :joy:

1 like

Hema

1 like

Hahaha lekker, behoor je nu tot de upper layer sgat.
Maar het probleem ligt ook deels bij mij aan het feit dat ik niet concreet iets kan of geleerd heb voor mijn gevoel? Ja ik kan ‘de wetenschap beoefenen’ ofzo.

1 like