Wat je even kwijt wil #16

Container ofzo haha.

En iets van make-up doekjes? Washandje etc.

HĆØ bah :frowning: Is ook heel erg vervelend!

Pil slikken is geen optie?

Ik had zelf vroeger ook heel erg veel klachten, maar nadat mijn zoontje werd geboren was het opeens over.

Maar weet hoe het voelt, knuf voor jou!

1 like

Wattenschijfjes :joy:

2 likes

Heb je neusspray? Helpt blijkbaar ook tegen aambeien. Win win situatie

1 like

En iets als acupunctuur? Schijnt voor heel veel dingen te werken

1 like

De huishoudbeurs stelde echt niks voor. Dit was voor mij de laatste keer :woman_shrugging:t4:

2 likes

Flesje water gebruiken en met je hand schoonmaken.

Je zou je ook nog eens kunnen verdiepen in Livia, als je dat nog niet gedaan hebt. Is een apparaatje wat met elektrostimulatie werkt, volgens mij is het idee dat het de pijnprikkel naar je hersenen onderbreekt. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb er wel positieve dingen over gehoord. Is alleen niet goedkoop.

En voor nu sterkte :heart::heart:

2 likes

Ik heb het onder de douche met zeep en washandje schoongemaakt voor degenen die het wilden weten :smile:

6 likes

Ik ben heel even het allergelukkigste meisje op de wereld

13 likes

Hahaha ik was net met mijn nieuwe vriend en zijn vrienden en een vriendin in de stad, veel drankjes gedaan en nog verliefder geworden op hem. Morgenochtend ga ik met mijn vader op jacht naar een nieuwe auto omdat ik zeer waarschijnlijk per 4 maart weer een nieuwe baan heb. Morgenmiddag heb ik de verjaardag van de dochter van een vriendin waar ik met 2 vriendinnen naar toe ga en nou ja, mijn leven is soms gewoon heel fijn.

42 likes

Heel blij voor jou! XX

1 like

Kijkt iemand Live Aid?

Maar ze zingen imagine all The people… :sob:

3 likes

@quantum is vgm een dramatische afscheids video aan het editten. Waarin ze verteld dat ze gaat omdat de sfeer kut is.

20 likes

Wil je me er wel als een van de schuldige in noemen @quantum

image

7 likes

Heb je The Period Repair Manual al gelezen? Die heb ik toevallig net uit en ik vond het wel erg interessant. Er staan echt veel tips in voor verschillende mentstruatiegerelateerde problemen en achterliggende oorzaken. In elk geval heel veel sterkte :rose::rose: PMS kan echt verschrikkelijk frustrerend zijn.

1 like

Mijn vriend is van ā€˜gemengde afkomst’, en ik hoor hem vrijwel nooit over dat hij zich gediscrimineerd voelt. Maar vandaag na een evenement wel, en het doet me zoveel pijn om dat te horen. Zoveel walging en boosheid en verdriet voel ik daarbij

3 likes

Ahh ik hoop dat het lukt, beterschap!

1 like

Ik moet voor m’n waterschaps- en gemeentelijke belasting gewoon 911 euro betalen :sob: hartpijnnnn