Wat je even kwijt wil #16

Ik moet echt nog alllesssss inpakken echt schaamtelijk. Heb eigenlijk alleen vandaag en morgenavond en heeeel klein beetje tijd zaterdagochtend maar pff weet niet eens waar ik moet beginnen. Ik heb m’n kledingrek leeggehaald en in m’n koffer gepropt, that’s it. :sleeping:

Het lijkt me echt leuk om een keer in een random stad uit te gaan. Dus als iemand een keer mee wilt, dan hoor ik het graag :smiley:

3 likes

Oke cool dan ga ik ook :blush:

1 like

Ik ben zo verslaafd aan dit spul.

9 likes

Jaaaa leuk :raised_hands:

1 like

Omg nu kunnen we jou een keer ontmaskeren!

7 likes

Nee

4 likes

Ik was Theo Hutchcraft als avatar een beetje beu. Ben er nog niet over uit of dit beter is maar goed.
Nu klopt mijn titel wel niet meer.

en ook @Zemraluani

ik kan spreken uit eigen ervaring. ook geadopteerd maar was nog een baby. Als roepnaam heb ik een oerhollandse naam en mijn geboortenamen heb ik ala doopnamen. I heb daar eerlijk gezegd nooit problemen mee gehad. mensen geven zelfs regelmatig aan dat ze vinden dat mij naam een tropisch tintke heeft :roll_eyes:Dat ik naar de middelbare school ging stelden mijn ouders voor om 1 van mijn doopnamen als roepnaam op te geven als ik dat wilde maar dat wilde il niet. alleen in het geval van deze 2 kinderen denk ik dat het echt helemaal niet iets goed doet als je op “oudere” leeftijd een naamswijziging gaat doen… het is al zo verwarrend voor die kinderen…

2 likes

Toen ik vanochtend wegfietste van huis zat ik op de fiets een boterham te eten. Maar toen hoorde ik ineens een raar geklapper en toen keek ik om en bleek er zo’n grote zeemeeuw vlak achter / boven mij te vliegen en een metertje daarachter nog een tweede :anguished:

Ik had niet in de gaten dat ze op de boterham in mijn hand afkwamen, dus ik ging eerst wat harder fietsen en wat gekke bochtjes maken, maar ze bleven maar met me meevliegen. Toen heb ik mijn boterham maar weggegooid. Daar doken ze direct bovenop en toen was ik ze kwijt.

Het klinkt nu misschien niet heel angstaanjagend, maar ik was echt vet bang en bovendien was ik achteraf mijn ontbijt kwijt :frown:

55 likes

Ahhw ik vind dit heel zielig, maar stiekem ook een beetje grappig.

5 likes

Ik ben op zoek naar een recept waar ik mijn halve bakje champignons in kan verwerken, en ik kwam dit tegen?

Krijg er de kriebels van… brrrr

3 likes

Ieuwww wat moet dit een smerige glibberige jelly structuur hebben :confused:

3 likes

Terrine is ook echt voedsel van de duivel.

4 likes

BYEEE

3 likes

Tack

2 likes

Ik had zin om vanmiddag naar de bioscoop te gaan, dus ik zit nu bij Brugklas: de tijd van mijn leven. Was vergeten dat het vakantie is. De hele zaal zit vol met kinderen

11 likes

Ik had vanochtend een tweede sollicitatiegesprek bij mijn absolute voorkeur. Alle gesprekspartners zeiden positief te zijn en bij het weggaan zei degene die meeliep dat hij het liefst had dat ik maandag al begon maar omdat het een groot bedrijf is met regeltjes en omdat er een detacheerder tussen zit gaat dat waarschijnlijk niet lukken. Maar zei hij: dit zit wel goed dus dan hoef je daar niet meer over in te zitten.

Ze zouden vandaag of morgen iets laten weten aan de detacheerder en nu moet ik wachten en nagels bijten :sob:

29 likes

Even ego: mijn Engels is lang niet zo slecht als ik altijd dacht. Net weer in een meeting gezeten, sommig Engels is schaamtelijk, en dat in een sector waarbij de voertaal Engels is.

Hoezo wachten en nagels bijten? Hij heeft toch al laten weten dat het goed zit en dat je al bent aangenomen, je kan alleen niet maandag beginnen

4 likes