Wat je even kwijt wil #16

Getver, wat rot :slightly_frowning_face:

1 like

Ik heb het ooit zulke gekke onzekerheden opgebiecht tegen een supervisor van mij dat ik, waar ik heel erg tegen op kijk en ik echt een soort fangirl ben van hem. Toen keek hij echt wtf meid en het was heel ongemakkelijk ja. :sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Herken ik! En als je het zo oplost is het goed toch <3

1 like

Haha ja dit heb ik ook eens gehad bij mijn toenmalig manager. Wist niet wat ie moest zeggen of waar te kijken. Ik kreeg een koffietje zodat hij er vanaf was :sweat_smile: Zoveel spijt! Maar mijn ervaring is inderdaad dat zoveel vrouwen het herkennen, dus daar gooi ik wel eens wat bij in de groep.

1 like

Oh ik kom er een half uur geleden gewoon ff achter dat vandaag precies een jaar geleden m laatste chemo was. Wat ik toen niet wist, omdat ik er eigenlijk nog een zou krijgen (maar die ging uiteindelijk niet door).
Zo gek. En nu een jaar later werk ik gewoon en heb ik gewoon een eigen plekje :heart_eyes:
Ik ga extra genieten vanavond

105 likes

Yesss vakantie

3 likes

De Satebar, wát een drama

1 like

Context?

Kan niet wachten tot mijn visite er is… Kan ik chips op tafel zetten en chips gaan eten haha. :see_no_evil: Ik vind het ook leuk dat ze langskomen hoor maar ik heb ook vet veel zin in chips maar ik wacht braaf tot hun er zijn.

15 likes

Ja inderdaad!

Ik heb vandaag mijn eerste pruik binnen gekregen voor carnaval en ik vind hem zo leuk staan dat ik hem eigenlijk niet af wil :sob::sob:

Je ziet ook redelijk goed dat het een pruik is, maarja wat wil je voor 7 euro van wish. Nu wil ik mijn eigen haar zo lang laten groeien en in deze kleur verven. (Hij loopt van zwart naar grijs/wit)

6 likes

Fotooo

@Masterchef Geniet van de vakantie!

1 like

Er zou vandaag een monteur langskomen en zag ertegenop. Deels omdat ik klaar was met het gedoe waarvoor iemand dus moest komen, maar ook doordat er eigenlijk vorige week al na 2 weken wachten iemand zou komen en ik er al meerdere afspraken etc voor had verzet gezien zij zulke grote tijdvakken aanhouden en er toen niemand op was komen dagen (bleek fout ingepland te zijn). En monteurs in je huis vind ik sowieso irritant en was helemaal niet fit dus gewoon bleh, geen zin in. MAAR, toen bleek het een leuke monteur te zijn haha en was het heel gezellig. Hij is ook gewoon 2uur blijven hangen, terwijl het denk ik binnen een half uurtje al gepiept had kunnen zijn :stuck_out_tongue: En hij komt nog een keer terug om m’n kraan te fixen, terwijl dat totaal geen onderdeel was van de opdracht van de woningbouw. Dus toen m’n nummer gegeven want dan kon ie me even bellen want doe m’n deur nooit open als ik niemand verwacht/niet duidelijk in beeld is bij de camera beneden, gezien we geen concreet moment af hadden gesproken. Maar in plaats van dat ik dus op dat moment weer van 'm zou horen appte hij 45min later al en zijn we nu nog wat aan het appen :relaxed: Wel ergens een wat awkward gevoel erbij van je niet helemaal een houding weten te geven/wat te zeggen gezien dat natuurlijk niet helemaal hoort/normaal is, maar soit. Wel leuk iig dat die afspraak uiteindelijk zo’n meevaller was haha. En baalde wel een beetje dat ik al wat in de chill-stand was gegaan met bril op + knot op m’n knop haha, maar meestal zijn het ook 55+ monteurs die hier over de vloer komen :wink:

31 likes

Ik haat dat moment dat je wacht om uit te gaan

6 likes

Ik heb hem inmiddels al af helaas haha maar

Hier

zie je het een beetje haha.

17 likes

Hahaha ja misschien moet ik een soort molboekje bij gaan houden ofzo. Dan weet ik misschien wat vaker waar iets over gaat

2 likes

Mooi!!!

1 like

Lief :heart:

1 like

Ik ga even kijken welke het is! Ik edit dit bericht als ik hem vind.

@Denna het is deze:

1 like

Lekker rustig aan doen. Dat gordijn kun je heel makkelijk in laten nemen en dat extra gordijn kun je terug sturen en dan morgen lekker eieren tegen de hema aan gooien.

4 likes