Wat je even kwijt wil #16

Ze hadden geen ramen.

2 likes

Nou ik vind dat je het nog lang hebt volgehouden. Ik had toen het de eerste keer fout ging al uit woede gejankt haha. Mag best!

OMG waar koop je dit? Ik hou wel van hysterische schoenen.

Ik heb zo’n heerlijk opgeruimd gevoel! Heb vandaag op m’n werk heel veel dingen afgerond, en dingen klaargezet om komende week in de vakantie af te ronden, ongeveer 4582 achterstallige mails verstuurd, ben lekker uit eten geweest en heb superveel zin in volgende week. Heerlak :grimacing:

5 likes

Ik werk zelf ook in de babywereld dus struin ook regelmatig beurzen af, soms echt ongemakkelijk als je niet zwanger bent haha!

1 like

Ja ik werk er 3 jaar en vandaag door mijn fout weer paar honderd euro weggegooid
 je blijft een mens en die maken wel eens fouten! Don’t worry!

2 likes

Lief van jullie allemaal!
Heel raar ook, maar zo fijn dat het zo ‘goed’ gaat :blush:

Vrije dag was fijn, uitgebreid gedoucht, boeken gekocht, even wat gaan drinken ergens. Gewoon rustig aan allemaal

5 likes

Yes! Thanks voor de reminder weer :sweat_smile:

@anon39978576 jij ook??

2 likes

Jaaa

1 like

Ik ga naar bed toe. Gisteren zo een zware dag gehad op werk ook vooral emotioneel. Heb vooral mijn emoties geblokt om vandaag ook weer verder te kunnen werken.
Afgelopen nacht maar drie uur geslapen. Ik ben gesloopt, zowel fysiek als emotioneel op.
Nu weekend en volgende week weer door

Ik voel mij tegenwoordig echt een oma. Ik vind het toch wel confronterend dat het echt zo is dat als je richting de 30 gaat het leven wel wat veranderd. Niet meer spontaan met de hele vriendengroep stappen. Drankjes doen etc. Straks wel even met een vriendin naar de stad maar die is zelf zwanger haha.

Ik heb de sims 4, en vorige week heb ik de huisdieren uitbreiding gekocht en je kunt gewoon je eigen dierenkliniek beginnen en dan ben je opeens dierenarts. Zo leuk

16 likes

Ik vraag me al vier jaar af wanneer ze erachter komen dat ik eigenlijk incapabel ben maar het gebeurt maar niet. Langzaamaan begin ik zelf ook te geloven dat ik dingen kan. Iedereen maakt fouten en heel veel mensen hebben werk dus fouten zijn vast toegestaan, anders had niemand meer werk natuurlijk. Maar ik snap je gevoel 100%.

2 likes

@Boommm wat leuk! Ben benieuwd welk vervolg er komt!

1 like

Haha, prima toch!

Edit: behalve voor mij want ik heb volgens hm grotemensenvoeten :cry:

1 like

Lunch?? Om 9 uur ‘s avonds??

En toen , oh ja duhhhhhh

(Nuttige post)

4 likes

Wat word er toch weinig met een limburgs accent gesproken in flikken Maastricht

1 like

Was vandaag met mijn beste vriendinnetje gaan borrelen en eten en wilden allebei noet teveel drinken, want zij moet morgen werken en ik op vakantie , maar dat is niet helemaal gelukt.

Wel onze laatste cocktail super tof geserveerd gekregen:

13 likes

Het is wel vet spannend jongens @Madrid @anon39978576 :heart_eyes:
Nog een week wachten nu :frowning:

2 likes

Jaaa zo tof he? We gingen ook doen of we English royalty waren hahaha, alleen dan met alcohol

1 like