Wat je even kwijt wil #16

Geen hartje omdat ik het leuk vind, maar als steun. Je voelt je zo machteloos, omdat je zelf dat gevoel niet weg kan nemen bij hem.

2 likes

Ugh I feel you! Mijn huisgenoot gaf ook al acte de presence om 5 uur 's ochtends :face_with_symbols_over_mouth: Sterkte vandaag! :slight_smile:

In bed na een eerste nachtdienst, een van de betere dingen in het leven

2 likes

Als mensen die weekenddienst hebben mij appen waarom ik al wakker ben en dat het weekend is en ik nog zou moeten slapen terwijl ik al zo vaak heb gezegd dat ik helaas een erg slechte slaper ben. Heeft niet zoveel zin om weer te zeggen dat ik nog moet slapen, het is niet bepaald een keuze.

1 like

Zo meteen een afspraak voor voetreflex massage , hopelijk gaat dat me weer wat ontspanning geven voor een aantal weken :blush:

6 likes

Irritant ja, alsof je zelf kunt kiezen dat je tot 10 uur slaapt en daarna uitgerust wakker wordt. Was het maar zo’n feest he

2 likes

Een of ander in de straat is zijn huis aan het laten zandstralen. Om fucking 8 uur sochtends. Doe dat ff een uur of 2 later, halve zool

Ik heb de mail over een nieuw bericht op mijnoverheid ook gehad. Nu durf ik het bericht niet te openen

Ik kreeg laatst bericht over dat je op 1 maart weer aangifte kunt doen voor je inkomensbelasting, wie weet is het enkel dat!

1 like

Muziek aan en gaan :grimacing:

Mijn lieve oma is vandaag 85 geworden! <3

37 likes

Oh leuk ben mn oplader vergeten en ben pas morgen middag thuis haha. Heb een samsung s8 dus geen standaart oplader.

Top, goed bezig :+1: elke huishoudelijke klus wordt leuker met muziek aan

2 likes

En ondertussen al gekeken?

Lekker dagje sauna vandaag met dit stralende weer :tada::tada:

4 likes

Ik heb alleen een balkon waar de zon 's ochtends op staat en ik mis nu al een tuin. Ben altijd verwend geweest wat dat betreft, altijd zon in de tuin en water aan het huis om in te zwemmen. Nu moet ik echt op pad om in de zon te kunnen chillen :sunny:

1 like

Volgende keer lekker met de trein?

3 likes

Ohhhh dit weer heerlijk
Daar worden we vrolijk van mensen ja toch niet dan???

8 likes

Is nondeju perfect weer voor de sauna. ZONNEBRAND MEE ALS EEN ECHTE TATTA

2 likes

Gisteren was ik op een feestje, en toen klikte ik best wel met een meisje dat daar was, echt goed gepraat enzo. En toen zei ik dat vanmorgen tegen mijn vriend. Zegt hij:’ waar hebben jullie het dan over gehad? ā€˜. Ik:’ Nou over tk Maxx, make up en seriemoordenaars… '. Hij moest gelijk lachen…tja wat kan ik zeggen :joy:

31 likes