Wat je even kwijt wil #16

Honderd keer al wat getypt, honderd keer ook weggehaald omdat het anders een boekwerk wordt.
Maar het is uit met mijn vriend (na een big fight waardoor het ook niet echt netjes rustig uitgepraat voelt) en ik zit met zoveel boosheid, frustraties, gekwetstheid en verdrietige gevoelens. Weet gewoon niet hoe ik daar uit moet komen en het moet loslaten? Juist doordat het zo kut is geëindigd. Moet me maar focussen op dat dit beter is ofzo, maar ik vind het nogal lastig met alle emoties en verwijten die ik naar mijn hoofd heb gekregen. Bleg.

2 likes

Jeetje wat rot. Ik heb er niet veel ervaring mee, maar is er iemand aan wie je het kwijt kan? Misschien een brief schrijven die je niet gaat versturen?
Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen (al zal het misschien nog niet zo voelen).

1 like

Dat is gewoon het kutste wat er bestaat…
Misschien dat jullie het als het wat gezakt is, het mooier kunnen eindigen.

1 like

Ja het opschrijven helpt wel!
@Vloeistof @Karl_Lagerfeld Een vriendin zei ook van ja als jullie gekalmeerd zijn kunnen jullie het er misschien nog eens over hebben. Maar dat is het hele probleem, als ik aankom met ‘ik wil het er wel nog graag even over hebben’ gaat hij steigeren. Ik moet een soort shut up and dance-act uitvoeren ofzo. Ik zie hem er nog wel voor aan om me te appen van de week dat hij me mist, ik hem ook, maar we willen totaal iets anders/verwachten totaal iets van een relatie en elkaar. De oplossing voor hem zou dan zijn dat ik zeg ‘sorry zand erover’, maar zo werkt het niet. Dan hebben we over 2 weken weer gedoe waar we altijd ruzie over hebben. Hij heeft ook echt gemene dingen gezegd over mijn hele zijn, wat helemaal niet nodig was geweest om te roepen, bleg.
Nouja hopelijk zakt het snel.
Dank voor jullie reacties!

Ervaring mee helaas. Ik was toen nog niet “klaar ermee” en had nog veel willen zeggen/mij verdedigen. Toen ik hem 2 maanden later voor het eerst weer zag om nog wat spullen terug te geven en te praten, waren al mijn gevoelens alweer weg (ook de laatste restjes liefde). Het was het gewoonweg niet meer waard. Na een tijdje kun je wat meer relativeren. En voor nu klinkt dit vast waardeloos: but it really does get better.

2 likes

Ik heb gesport vanmorgen en net mijn haar gewassen. Maar het moettt echt geknipt worden (ben bijna in staat om er zelf een deel vanaf te knippen :p) maar ik kan beter naar de kapper nu. Maar dan kom ik aan met nat haar en is mijn normale haar (krullen) helemaal niet te zien. Werkt misschien ook niet. Maar heb geen tijd aanstaande week als het droog is, en dan gaan ze het bovendien ook weer wassen en dat wil ik niet (heb heel droog haar). En oplossing zou zijn nu föhnen maar doe ik liever niet doordat het dus zo droog is en dus slecht.
Dilemma’s jongens, dilemma’s.

Ik ben doordeweeks iets van 5/6 avonden met gezelschap, ben daardoor eigenlijk altijd met anderen. Krijg er ook energie van, maar misschien juist ook vaker “alleen” zijn

Op mijn werk hebben we ook wel een persoon die met ons kan praten als het nodig is. Heb dat ook wel al gedaan, maar merk gewoon echt dat het mij begint te overheersen allemaal. En weet ook niet wat ik er nu mee moet, betekent dit dan dat ik misschien ander luchtiger werk moet zoeken ofzo? Want ik kan heel moeilijk dat gevoel uitschakelen
Arghh sorry ben er echt veel mee bezig in mijn hoofd. Dank jullie voor de reacties en meedenken :heavy_heart_exclamation:

@ellegirltalk shit zeg… sterkte

1 like

Haha ja was fijn, die vrouw sloopte ons echt omg hahah. Zal morgen wel spierpijn hebben :smile:

Lekker doen joh. Even een boost krijgen. Opent ondertussen Instagram om te kijken of er al wat staat haha

Oh en veel plezier, geniet ervan

Gelukkig weten jij en ik dat klimaatverandering gewoon een hoax is, verzonnen door China!

25 likes

Ik las volgens mij dat je ze oa voor de hitte wil toch? Slim om het nu al te doen, lig je in ieder geval goed op schema :smile: hopelijk wil het een beetje vlotten

1 like

Hahaha ik zag van de week iemand in het theater met die schoenen en wilde eerst iets vragen over FF ofzo, maar heb toen maar gezegd dat ik het toffe schoenen vond (wat ook echt zo is).

1 like

Rot dat het zo moeilijk is om van je af te zetten. En dat het over het algemeen zo zwaar is. Ik wou dat ik daar betere tips voor had.

Bij mij zijn het voornamelijk strakke deadlines die nu allemaal heel dicht op elkaar liggen en omdat mijn directe collega nu ziek/op halve kracht draait is moet ik een hele hoop naar onze buitenlandse kantoren en een freelancer doorzetten, waardoor ik veel meer te regelen heb dan normaal gesproken. Het wordt bij ons na deze week wel weer iets rustiger, maar we werken zeg maar met projecten van 8 weken, dus iedereen die nu een project afrond, heeft over 8 weken weer een project afgerond waardoor het dan weer zo druk zal zijn (het was net voor de kerst, aka iets meer dan 8 weken geleden, net zo). En als het steeds zo door blijft gaan dan ga ik er ook een keer aan onderdoor, zeker omdat we nu ook verder uitbreiden en alleen maar meer projecten gaan doen.

Ik kan nu wel iets doen wat ik dan maandag niet meer hoef, maar ik krijg bijvoorbeeld nu die freelancer ook niet te pakken, terwijl ik daar gister materiaal van had moeten krijgen wat ik nu niet heb. En dat is eigenlijk belangrijker want daar moeten nog weer checks overheen.

1 like

Maar goed dat jullie niet met de trein zijn gegaan dan.

3 likes

Yesss ik heb al dagen zin in Grieks eten, zat erover te zeuren bij m’n vriend en die had het geweldige inzicht dat we nog geen eten in huis hebben en toch in de stad moeten zijn vanavond dus we gaan straks naar de Griek :heart_eyes:

7 likes

Ah wat rot zeg dat je dan telkens met die (terugkomende) deadlines zit en momenteel ook werk hebt van die collega daf je moet doorzetten… En als je zo afhankelijk bent van anderen, indd dan een freelancer die dan iets niet heeft aangeleverd, Frustrerend!

Ik snap ook niet zo goed of het nou aan mij/ons ligt dat ik hier niet (meer) mee om kan gaan en dat je gewoon wat makkelijker moet leren loslaten, maar dit gevoel beïnvloedt je werkplezier en dat vind ik zó zonde.

Hopelijk heb je na volgende week weer wat “ademruimte”

1 like

Ja dat klopt… wil het zo graag blijven doen maar moet ook enigszins realistisch blijven, als ik er onder door aan ga dan moet ik daar naar luisteren. Ik bekijk nog even wat ik hiermee ga doen

:heart: :heart:

3 likes

Ik lees een post voor roken en toen bedacht ik me: ik had gedroomd dat ik had gerookt! Of ja wilde roken. Ik had opeens een pakje in mijn tas had en baalde van alles en dacht stik er maar in en wilde een sigaret opsteken. Maar toen stak ik hem in mijn mond en dacht ik iehh voelt vies, onhandig op de fiets nu en het regent en toen deed ik hem los in mijn tas??? Gelukkig rookte ik dus niet, maar wel bijna :o
In het echt gelukkig geen behoefte meer aan, maar ben ook nog niet die hard uitgeweest met alcohol dit jaar dus moeilijke momenten gaan vast nog komen.

Ik draag echt heeeeel graag oversized kleding, vooral bovenstukken. Heb nu een wat strakker truitje aan en voel me helemaal een ander persoon haha, wennen hoor

1 like

Ik ben zooooooo blij dat ik begin dit jaar van baan ben veranderd. Voel me hier super op mijn plek, ondanks dat het een heel eind rijden is. Krijg alleen positieve feedback, het team is leuk en gezellig en ik heb het gewoon écht naar mijn zin.
Enige moeilijke is toch een nieuwe status quo vinden met 4 dagen supervroeg naar bed gaan en toch nog semi een leven willen hebben :p. Ben blij als ik straks over een tijdje ook thuis mag werken, hoewel ik de gezelligheid op een kantoor ook belangrijk vind.

24 likes