Wat je even kwijt wil #16

Oh nee, vind t helemaal niet weinig.
Maar zo tussendoor een dagje is wel lekker :blush:

1 like

Zoveelste verstoring met de trein deze week. Trein die vier stellen korter is dan normaal. Super druk. Gelukkig zag ik dit op tijd en heb ik vooraf maar burger king en fruittela gegeten. Love mn leven nu wel hierdoor, ook al kan ik nog geen eens normaal staan in deze trein en gaat ademen ook niet soepel door de verkoudheid dus top combi.

Ik moet schoonmaken want m’n ouders komen morgen op bezoek maar ik lig zo lekker op de bank :thinking:

Maar dit is toch juist allemaal met diamantjes? :sweat_smile:

Ik zit de hele tijd met een haarspeld tegen de randjes van mijn pijnlijke verstandskies te duwen, en dat doet zo’n pijn maar ik kan er niet mee stoppen.

4 likes

De FF-quiz is af! Nog 53 minuten geduld :sunglasses:

4 likes

Nee hoor! Wel vooral, maar niet alleen.

Die er nu als geelgoud staan zijn er ook in witgoud.

1 like

Oeps. Iemand die ik ken heeft ouders met een nestje kittens… Ik heb net één gereserveerd. :sweat_smile: Laat het ook doorgaan als mijn eigen terugkomt. Een rode dit keer. Kitten is net één week oud.

Samenvatting

70 likes

Ah wat fijn! :heart:

1 like

Ahhhh kijk nou!! :heart_eyes::heart_eyes:

Zo klein nog :heart_eyes:

1 like

Wel beetje impulsief maar ik vind het wel leuk. :joy: Oud huisgenoot kwam aan dat zijn ouders kittens hebben.

3 likes

Ah dit is zo lief
:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Hahahaha echt zo’n ding voor vaders dit :roll_eyes::heart:

6 likes

Een mede student heeft een baan-aa bod gekregen, een andere student heeft ook diverse aanbiedingen gehad.
En ik baal dat mijn bedrijf zo niet progressief op dat gebied is, ze snappen het gewoon echt niet.

1 like

Dankje @Hinkje en @June voor jullie uitgebreide reacties! @June fijn dat het daarna toch is overgegaan! Heb je ook gedacht: nu stop ik gewoon met kijken op social media, of ging het echt vanzelf over?

@Hinkje Nou ja zolang je maar niet echt voor zijn huis gaat staan is het niet écht stalken toch? :stuck_out_tongue: Maar wel herkenbaar. Suf hè, dat je ook wel weet dat het toch nooit iets kan worden maar toch dit blijft doen. Hoop voor ons allebei dat het snel over is!

Ik heb net een VR-bril geprobeerd, mega heftig joh! Wel interessant, ook met t oog op exposure therapie enzo. Maar dat filmpje op youtube waar je in die efteling attractie de baron gaat trok ik niet :joy:

Ik twijfel zo hard of ik een mini tekstje zou voorlezen op de begrafenis van mijn oma morgen :pensive:

Als je er zelf achterstaat doen!
Waarom twijfel je?

Veel sterkte morgen :kissing_heart:

1 like

Bang dat ik het niet ga kunnen :worried:
Dankje :slight_smile:

1 like

Is er niemand die je kan inschakelen om je over te nemen als het niet meer gaat? Ik weet dat wij ooit de begrafenis ondernemer een seintje konden geven als het niet ging en ik had dit bijvoorbeeld met mijn oom afgesproken, als ik een gebaar naar hem zou maken dan kwam hij het overnemen.

Veel sterkte!

1 like