Ik heb echt hele lelijke nagellak op en in plaats van 'm eraf te halen en een mooie kleur erop te doen laat ik het zo in de hoop dat ik er misschien door gecharmeerd raak later. Maar elke keer als ik het zie denk ik weer “Jezus wat lelijk”
Jaaa ik sta dus ma-do om 5:20 op en zit om 6 in de auto, daarna om 7 thuis want werk 9 uur. En straks zijn er ook weken dat ik i.v.m. cursussen 5 dagen ver weg moet zijn. Nu plan ik m’n weekends zo vol dat ik eigenlijk ook niet goed genoeg op adem kan komen, maar anders voel ik me idd zo antisociaal
Ik heb bijna exact dezelfde tijden haha, 6:55 vertrekken en 18:30 thuis
Hee wat rot zeg klinkt ook echt niet fijn op die manier:( en super logisch dat je nog met veel gevoelens heb en gewoon nog alles wil zeggen
Een peel off gezichtsmasker en een harig gezicht zijn geen goede combinatie
Ik ga vanavond met mn vriend naar het ballet
Wel chill, kunnen de broodjes er meteen in
Morgen komen een aantal vrienden brunchen en omdat het alleen maar mannen zijn wilde ik een keer wat anders doen dan wat ik normaal doe (scones en bellini’s)* dus nu ga ik ‘build your own hotdog’ doen met allemaal toppings. Sowieso de klassiekers natuurlijk zoals zuurkool maar ook dingen als koriander, pepertjes, dorito’s, etc.
Daarbij heb ik allemaal verschillende gin-tonic’s met verschillende gin’s en garneringen.
Een beetje gejat van de fat dog, maar mijn gastvrouw- game is wel on al zeg ik het zelf.
*want dat is natuurlijk niet mannelijk genoeg omg op mezelf.
Hoe laat zijn we welkom?
Ik liep net naar huis en een omaatje hield me staande. Ze wilde dat ik haar naar huis bracht, omdat ze een borreltje te veel op had hahaha. Ben meegelopen en kreeg drie kleffe zoenen en mag altijd op de koffie langskomen:’)
Ik had voor een vak één deeltentamen niet gehaald (5,3 had ik daarvoor) waardoor ik de studiepunten voor het hele vak niet kreeg. Best wel kut, maar echt helemaal mijn eigen schuld, ik was veel te laat begonnen met studeren. Ik had me dus al helemaal op een herkansing ingesteld.
Maar nou krijg ik (weken later) ineens een melding dat mijn cijfer aangepast is naar een 5,5 (jaja, net voldoende) en dat ik dus alle studiepunten voor het vak binnen heb.
Zucht…easyJet zag ik. Die vlucht naar Londen is ook altijd vertraagd lijkt wel.
Wat voor keelonsteking heb je? Heb je witte puntjes op je amandelen? Anders heb ik wel een tip voor je als je een beetje een sterke maag hebt haha. Ik heb al sinds dat ik klein ben elke zoveel jaar amandelontsteking, en wat bij mij tot nu toe altijd gewerkt heeft, is molkosan / melkzuur op een klein verfkwastje (de laatste keer heb ik een make up borstel gebruikt haha ) doen, en dan je amandelen aanstippen. Serieus, dan is het echt na een paar dagen
(soms zelfs dezelfde dag nog!) weg. Wat je ook kan proberen is de Strepfen keelspray, best agressief spul, maar daardoor ook super effectief. En anders kan je ook nog een sterke antiseptic kopen en ook de verfkwast techniek toepassen. Hopelijk kan je er wat mee! haha. Bij mij werkt het iig altijd super goed!
Omg wat is dat nou weer voor onzin.
Klopt. Andersom trouwens ook. Alle mensen van jouw leeftijd die wel een relatie hebben blijven ook tot de dood hen scheidt met die persoon samen. Zo werkt dat nou eenmaal.
M’n sushi is 2 uur te laat, ben echt next level hangry
2 uur?! Zijn ze je niet vergeten?
Soort van ‘HAHA grapje natuurlijk’ of inderdaad ‘lekker puh’
Als iets grappig moet zijn, bijv dat je zegt dat je iets gaat doen, wat je echt never nooit gaat doen. 'Maar gebruik hem zelf nooit eigenlijk.
Nee heb ze net gebeld en het is onderweg! Krijg wel een €10 cadeaubon om de pijn te verzachten. Gelukkig heb ik wijn