Wat je even kwijt wil #16

Dankje :blush: Dat kan ik misschien wel nog regelen, bedankt voor de tip! :slight_smile:

1 like

Niet bang voor zijn❤️ Ik heb me ook snotterend door mijn tekst geworsteld, geen idee of ze me konden verstaan, maar nooit spijt gehad. Inderdaad iemand om hulp vragen, sterkte!

2 likes

Ik moet er dus nog 5… ;-;

Ja echt he. :heart_eyes:

1 like

Uuuuughhhhhhhhhhhh

Dat is hoe ik me voel nu. Wilde ik ff kwijt.

@Oprah je moet even de ff-quiz van vanavond maken. Dan kan ik alvast zien of ik de ballentent vragen goed heb💁🏽‍♀️

1 like

Wat je ook beslist, heel veel sterkte :disappointed:
Ik was pas bij een begrafenis waar iemand uiteindelijk niet wilde/kon maar die heeft wat hij had opgeschreven als briefje in de kist meegegeven. Geen idee of dat voor jou een optie is of je daar een goed gevoel bij hebt maar misschien goed om te weten dat het kan.

1 like

Ik heb het idee dat ik mijn werk niet aan kan en ik vind het zo erg. Het is eigenlijk gewoon altijd te veel en ik maak zo veel stomme foutjes en heb totaal geen overzicht.

Je had eigenlijk moeten vragen of z’n balzak verkeerd zat vandaag. :crazy_face:

12 likes

Nee dat ging echt geleidelijk en op een gegeven moment was het gewoon klaar. Het geeft ook geen voldoening natuurlijk want je weet dat het niks gaat worden, dus op den duur ben je er wel klaar mee.

2 likes

Oh, zit je bij de KB dan? Ik werkte bij het NA en bij een instelling bij de KB in het gebouw.
Leuke plek om aan je scriptie te werken ja!

Ach lieverd! Knuffel voor jou. Is er iets dat je kunt doen als afleiding om je gedachten er vandaan te krijgen?

1 like

Ik wil een Marsupilami knuffel.

...

Of zo’n baby :sob:

11 likes

Net 65 euro uitgegeven aan een etentje maar het was takke lekker :astonished:

21 likes

Ik heb na maanden mijn benen weer geschoren en mijn vriend heeft het bed verschiond vanmiddag dus ik ben een gelukkig mens.

16 likes

Haha, nee, echt stalken is het gelukkig niet. Ik vind het al genant genoeg zo, dat ik uitvluchten zoek om bijvoorbeeld langs zijn bureau te gaan of treuzel zodat we ‘toevallig’ samen toekomen of vertrekken. We kunnen het ook gewoon goed met elkaar vinden en nemen bijvoorbeeld onze pauzes samen en praten vaak. Ik denk niet dat hij het merkt, maar het is allemaal heel frustrerend.

Inderdaad, hopelijk gaat het snel over, ook bij jou!

2 likes

Ik ga binnenkort met een afvalzak langs mijn buurt lopen. Ik moet echt bijna huilen als ik zie wat mensen allemaal in de bosjes enz gooien. Vandaag nog naast de stortcontainer allemaal afval weggeplukt uit de bosjes… Wtf man, lekker allemaal plastic in de natuur achterlaten. :rage:

14 likes

We hadden een borrel met werk en nu slaapt een collega bij me in bed omdat hij de bus naar huis gemist heeft. Hij had er een ruzie met zn vrouw voor over en hij snurkt teringhard. Soms vind ik het kut als ik aardig doe

4 likes

Ik had een feestje wat om 16:00 begon en er zou eten zijn. Het vegetarische eten was ineens op (??) en toen ging het downhill. Ik was zo dronken dat ik om 21:00 ofzo naar huis ben gegaan en ben gaan slapen. Ik heb nog wel sushi besteld zie ik aan mijn bankrekening, dat moet ik even gaan zoeken. Ik ben net wakker geworden en heb gedoucht en nu kan ik nog lekker 4 uur slapen. Ik haat mezelf soms hahaha maar ik heb dit wel redelijk goed voor elkaar. Heb zelfs mn pil geslikt!

11 likes

Ben een fcking uuuuuur eerder dan m’n wekker wakker help :sleepy: