Heel veel sterkte @Fenayi
Mn eten had ik gered het is worteltaart. Mn rechterarm heeft iets roodheid, mn linkerarm heeft blaasjes
ach meid. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst
Mān lievelingstaart Gelukkig heb je niet Ć©n je armen Ć©n je taart verpest
Klinkt wel naar die blaasjes!
Hmm ja lastig. Ik denk heel simpel: kan je werken?
Ja>niet ziek melden
Nee>ziek melden
Dus als jij gewoon kan werken maar minder snel ben je niet ziek.
Als jij denkt ja die dag gaat me echt killen en de gedachte alleen al aan werk is me al te veel dan ben je dus ziek.
Welke verantwoordelijkheden je hebt zou eigenlijk geen rol moeten spelen vind ik want de keuze ligt bij jou.
Ik denk dat ik me niet ziek zou melden in jouw geval.
Opzich wel handig om zo te denken! Ben het iets teveel aan het overdenken.
Ga het gewoon doen morgen en als de dag me toch killt kan ik altijd halverwege de dag nog ziek naar huis natuurlijk.
Ben zo intens verdrietig zonder reden vanavond. Net mijn slaappil ingenomen want ik wil helemaal niet meer wakker zijn. Hopelijk morgen alles weer vergeten.
Het was heel unaniem dus ik dacht van āok natuurlijk gewoon appen blijkbaarā. En nu hebben mensen toch op nee geklikt maakt me meteen weer onzeker over mijn gestuurde berichtje. Nouja, niks aan te doen.
Wat ontzettend heftig en wat een gemis, je moeder klinkt als heel bijzonder. Heel veel sterkte gewenst en inderdaad wat iemand hierboven zei niks is gek wat je nu doet en neem vooral de tijd voor jezelf en je familie.
Super lief, dank je wel!
Beetje te ver allebei
Gaat het om het Zweedse warenhuis?
Misschien even de HAP bellen voor de zekerheid?
Super lief dat je aan me denkt
Thanks voor het advies, maar ik denk niet dat het nodig is. Het lijkt me voornamelijk eerstegraads met in het midden een beetje tweedegraads. Had al even thuisarts.nl gekeken en heb het gekoeld en laat het nu gewoon met rust. Heb geen plastic folie (@oprah thanks voor het advies), maar ik ga ook zo slapen, dus denk dat het wel meevalt. Zijn ook geen enorme blaren, maar twee blaasjes ten grote van een speldenkop
@Fenayi gecondoleerd en veel sterkte voor jou en de mensen om je heen!
Je hebt hier (ook) veel mensen die om je geven en je mee willen helpen ādragenā als ik de reacties zo zie⦠ik hoop dat dat je - al zou het maar een klein beetje zijn - toch ook wat steun biedt!
Wat een kutzooi. Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte