Wat je even kwijt wil #16

Neeeee, het valt allemaal wel mee! Gelukkig. Heb wel alsnog even gecheckt voor plastic folie want dat zei thuisarts ook, maar kan ook best zonder.

1 like

@Fenayi Jeetje wat verdrietig :frowning: Gecondoleerd en heel veel sterkte meis <3

Alles wat j even kwijt wilt nu is eigenlijk niet meer belangrijk nu nadat je berichtje las @Fenayi

Heel veel sterkte en geconcoleerd :heart:

16 likes

Ik kwam er vandaag achter dat ik op een leeftijd kom waarop men niet weet of ze me meisje of mevrouw moeten noemen haha. Ik stond bij de Hema te wachten voor de kassa en de caissière zegt tegen haar collega: “kun jij dat meisje, euh mevrouw, eh meisje… even helpen?” :thinking:

6 likes

Ik snap dit niet zo goed. Heeft die vrouw van deze Instagram dan zoveel poppen? Die baby ziet er op elke foto anders uit, krijgt ze elke week een nieuwe? Hoeveel kost dat wel niet :confused: Zou echt benieuwd zijn hoe ik zou reageren als je haar tegenkomt in een winkel en ze praat ertegen…
@Goldenmilk
Edit: oh wacht, deze vrouw is de maker van die poppen geloof ik.

1 like

@Fenayi gecondoleerd en heel veel sterkte!

Jullie zijn lief. :heart: Jullie lieve woorden doen me wel beetje goed.

32 likes

Ik heb een camera geleend van school om foto’s mee te maken van een evenement wat ik vanavond bezoek, maar ik ga morgen zéker nog even een fotoshoot houden met al mn huisgenoten, haha. Het is zo leuk!!

@Fenayi wat een verschrikkelijk verlies en zo snel, ik wens je heel veel sterkte en liefde

@Karl_Lagerfeld was het weer zover?

6 likes

En dan heb je ook nog dit soort reborns

in een spoiler want hella creepy

https://www.instagram.com/p/Bs81Raxl1B2/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=10gmbshoeuwra

Edit: Instagram foto’s posten gaat blijkbaar niet in spoilers?

5 likes

Ik liet deze aan mijn moeder zien. Krijgt ze nu een Facebook melding dat er zo’n reborn pop in de buurt te koop staat, freaky :scream:

Gecondoleerd :heart:

Ik zou rennen :scream:

1 like

BBC first is ook geweldig!!

2 likes

Sterkte! De grond zakt onder je voeten weg. Weet niet wat ik erover kan zeggen. Vind het zo erg, alle liefde gewenst voor de komende tijd

@fenayi Wat vreselijk… Gecondoleerd en heel veel sterkte

Mijn kat is onder narcose geweest en heeft best zware pijnstilling gehad. Nu leek ze wat levendiger te worden maar heeft ze ineens 2x uit het niets een soort van (of echt?) Gegromd?
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Heb dit nog nooit gehoord. Ik lig gewoon in bed en zij dat in het donker in de kamer.

Waarschijnlijk is ze verward door de narcose en weet ze niet zo goed wat er gebeurd is en/of heeft ze pijn. Ligt ze bij je op de kamer of in een andere kamer? Misschien vindt ze het juist fijn om bij je in de buurt te zijn nu.

1 like

Ik vind het echt zo rot dat ik 10 jaar geleden er geen problemen mee had om tot 10u ‘s avonds iets te doen en de volgende dag om 9u weer op school/werk te zijn. Nu ben ik ‘s avonds rond 7u thuis en zie er echt tegenop dat ik de volgende dag weer om 9u op mijn werk moet zijn. Fris en fruitig. Of nouja, wat dat tegenwoordig ook mag betekenen.

3 likes