Wat je even kwijt wil #16

Ik zou rennen :scream:

1 like

BBC first is ook geweldig!!

2 likes

Sterkte! De grond zakt onder je voeten weg. Weet niet wat ik erover kan zeggen. Vind het zo erg, alle liefde gewenst voor de komende tijd

@fenayi Wat vreselijk… Gecondoleerd en heel veel sterkte

Mijn kat is onder narcose geweest en heeft best zware pijnstilling gehad. Nu leek ze wat levendiger te worden maar heeft ze ineens 2x uit het niets een soort van (of echt?) Gegromd?
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Heb dit nog nooit gehoord. Ik lig gewoon in bed en zij dat in het donker in de kamer.

Waarschijnlijk is ze verward door de narcose en weet ze niet zo goed wat er gebeurd is en/of heeft ze pijn. Ligt ze bij je op de kamer of in een andere kamer? Misschien vindt ze het juist fijn om bij je in de buurt te zijn nu.

1 like

Ik vind het echt zo rot dat ik 10 jaar geleden er geen problemen mee had om tot 10u ā€˜s avonds iets te doen en de volgende dag om 9u weer op school/werk te zijn. Nu ben ik ā€˜s avonds rond 7u thuis en zie er echt tegenop dat ik de volgende dag weer om 9u op mijn werk moet zijn. Fris en fruitig. Of nouja, wat dat tegenwoordig ook mag betekenen.

3 likes

Ik ben rond 21u al moe ook :persevere:

Dat stelt me ook wel wat gerust (sorry assistente ;)). Thanks!

1 like

Koekiemonster is :two_hearts:

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte :heart:

Ik lig sinds zondagavond als een dood vogeltje in bed met griep. Iemand tips? (voor zover er tips zijn ā€˜tegen’ griep)

Jeetje @Fenayi wat een vreselijk verlies. Gecondoleerd en heel veel sterkte :rose:

Kwam deze avond bij een vrouwtje om te helpen en toen kreeg ik een milka reep van haar. Doet ze dus altijd bij elk zorg moment. Super lief :heart:

10 likes

Gecondoleerd. Heel veel sterkte voor de komende tijdā¤ļø

Ik heb nƩt iets te veel gezopen vanavond en dat is nog niet zo erg maar het regent buiten en daardoor (door het geluid zeg maar) moet ik nu de hele tijd pissen MAN wat is mn leven zwaar

1 like

@Fenayi :heart::heart: Heel veel sterkte aan jou en je naasten :rose:

Ik wilde nog ā€˜even’ de laatste aflevering van scream kijken maar die duurt dus 70 minuten. Oh well, intussen nog 25 minuten kijken…

Wat ontzettend erg, gecondoleerd. Heel veel sterkte voor jou en je familie :heart:

@Fenayi ik lees het nu pas. Ookal ken ik je zo niet, heb nog veel aan jullie gedacht. Veel sterkte!