Wat je even kwijt wil #16

@Fenayi Wat is het vreselijk snel gegaan. Gecondoleerd en onwijs veel sterkte. :heart:

Ik ben verslaafd aan zwarte broeken kopen? :expressionless:

1 like

tenor%20(1)

7 likes

Ben heel erg aan het hoesten waardoor ik moet kokhalzen, niet chill dit

1 like

Doen, ik vond het een mooie serie!

1 like

Ik wilde eigenlijk vandaag bloed gaan doneren maar voel me echt niet lekker. Moet werken tot 17 u. Twijfel nu of ik nog wel ga maar voel me ook schuldig en ego als ik het niet doe …

Super goed, gefeliciteerd

1 like

Ik zit bij een stel tieners in de trein en ze zijn ZO. LUID. Ik hoop echt dat ik vroeger niet zo was.

3 likes

Ik moest net vol tegen de wind in fietsen dus ik zit nu helemaal overhit in de trein uit te dampen. Op weg naar een conferentie over cryptocurrency waar ik niemand ken, dus best een beetje spannend

2 likes

Ik wil heel graag huilen maar ik kan het gewoon niet? Zodra ik begin te praten droog ik op. Whats wrong with me (weet wel wat er wrong is maar wat doe je er aan)

Gecondoleerd. Wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte!

Kom naar het date topic! Gaat niet alleen maar over leed

Huh wtf ??? In het onderwijs
Long way to go …

Tim toch? De hoofdletter J heeft geen punt er op?

1 like

Jim vanwege de bocht in de J zou ik zeggen.

2 likes

Ik zou Tim zeggen, want bij Jim zou ik niet zo’n streep los op de J doen. Hoogstens een hoekje, maar meestal gewoon niks.

2 likes

Bovenste Tim en onderste Jim :stuck_out_tongue: al neig ik toch meer naar Jim, vanwege de J

2 likes

Misschien wordt ermee bedoeld dat alle mensen een kleur hebben, dus ook witte mensen (denk aan de docu ‘wit is ook een kleur’) en niemand dus neutraal is? Al betwijfel ik of ze dat bedoelen met die tekst, want het grootste gedeelte van de mensen is niet zo kleurbewust.

Misschien zou je kunnen vragen aan iemand wat ze ermee bedoelen? En als er dan iets racistisch uitkomt dan zou ik eisen dat het naar beneden gehaald wordt!

edit: oh jezus ik zie nu ook je black friday roetveeg friday opmerking. In dat geval denk ik dat ze inderdaad niet echt woke zijn maar gewoon assholes.

Ik zou Tim zeggen omdat het dakje er nog los boven is gezet. Bij een J zou dat in een beweging gaan denk ik.

1 like

Jaaa komen we nog achter het antwoord? Haha ik ben te nieuwsgierig nu. Maar wie schrijft nou de hoofdletter T met een bocht naar links? Daarom denk ik Jim.

4 likes