Wat je even kwijt wil #16

Precies en dat zo’n witte man (volgens mij kun je haast niet meer privileged zijn in deze maatschappij (helaas)?) dan zulke teksten toont maakt me echt zo verschrikkelijk boos want ik geloof gewoon niet dat hij dat met de juiste intentie doet. Ugh en dat is dan ondersteunend personeel in het onderwijs.

1 like

Zou 't niet doen als je je al niet lekker voelt, en eerst weer een beetje opknappen. Bij mij vragen ze ook altijd of ik me helemaal gezond voel voordat ik bloed geef haha, ben ook een keer weggestuurd met een verkoudheid. Kun je niet na het weekend gaan bijvoorbeeld?

Ik zag net een filmpje van een persoon die een teefje (als in vrouwtjes hond) betast bij een hondenbeurs.
Ik ben hier zooooo verdrietig / boos / vol walging over. Godsamme man, vieze mensen op de wereld :sob:.

Het filmpje

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2019/voorlopig-geen-onderzoek-politie-naar-mannen-die-geslachtsdelen-teefjes-betastten/

Gadver, hoe ziek in je hoofd kan je zijn

1 like

Wtf, dan spoor je gewoon echt niet. Echt walgelijk!

1 like

Ziek zijn en op jezelf wonen is echt naar vind ik. Ik voel me zielig en alleen.

@Fenayi Gecondoleerd, wat vreselijk :hearts: :rose:

M’n vriend is vandaag jarig en ik heb een op ‘Wie is de mol?’ geïnspireerde speurtocht gemaakt waarin hij z’n cadeautjes moet zoeken, inclusief ‘eindspel’ op z’n feestje waar z’n vrienden ook aan meedoen. Heb er echt belachelijk veel zin in.

Ga nu even m’n inner Art channelen.

70 likes

Omg dit klinkt echt zo leuk :smiley:

1 like

Is goed!

Ja, Art is een uitdaging. Ik heb in ieder geval al allemaal briefjes met opdrachten die hij zelf moet lezen en die eindigen met een heerlijk droog ‘Succes.’

Normaal communiceren we heel klef (we hebben echt een soort eigen taaltje) dus dit contrast is dan wel leuk.

1 like

Voel me vandaag heel futloos. Schaam me om het te zeggen maar lig weer in bed. Met een telefoonspelletje waar ik verslaafd aan ben. Ik kan me dit niet veroorloven, maar dat is voor toekomst mij.

Ik was bang dat ik door mijn schimmelinfectie all mn scharrels bang had gemaakt, maar ik kreeg net een bootycall, haha.
Oke ik kan nog niet in alle topics dus vandaar even hier lol

Hey het sneeuwt!

Uit mijn haar :sweat_smile:

6 likes

Wat vreselijk :pensive: condoleerd en heel veel sterkte!!

Ik ben met m’n broers een weekend weg met z’n allen voor mijn ouders hun jubileum aan het plannen en ik het er ZO VEEL zin in nu al

15 likes

Vreselijk, veel sterkte :frowning:

Hee wij hebben hier hetzelfde plan, nog niks concreets verder. Wat gaan jullie doen?

:joy: ‘De avocado lag al een paar jaar in de schaftkeet.’

21 likes

We gaan een lang weekend naar Praag!

Gecondoleerd @Fenayi :heart: