Ik zie een leeuwenhart zegers voor me.
Denkt chronisch dat ze de mol is
Ik ben ziek en heb net gebeld dat ik morgen ook niet kom, en nu moet ik morgenmiddag wéér bellen om door te geven of ik maandag kom werken. Hoe moet ik dat morgen al aanvoelen? 
Ik heb twee gratis tickets voor de huishoudbeurs. Is het ‘wel-grappig-om-een-keer-te-zien-fout’ of echt heeeeel erg fout?
Ik ben 23.
Waarom twijfel ik hier überhaupt over 
Haha heel herkenbaar! Denk dat iedereen dat moment wel heeft voor/tijdens de reis dat je denkt wtf ben ik eigenlijk aan het doen.
Je gaat het vast super leuk hebben! Goede vlucht en veel plezier!
Dit had ik laatst ook alleen dan met een kat. In mijn droom had ik heel veel moeite gedaan om een kat te adopteren en was hij al helemaal thuis in mijn huis. En toen ik wakker werd voelde ik op mijn bed maar er lag dus geen kat, en toen was ik echt verdrietig.
Steelt nog steeds geld van mensen onder het mom van " ik ben de mol"
Robèrt would not approve
Ik heb het eigenlijk heel druk en hoor andere dingen te doen maar ben gewoon lekker een online training aan het volgen.
Veel leuker dan mijn dagelijkse bezigheden en alle stress die erbij komt kijken. Nu filmpjes kijken en ondertussen beetje oefenen in Excel 
En ja over een uurtje ga ik wel weer de dingen doen die ik moet doen.
Haha lief van je, tnx!

Omg ja
Blouse open, haartjes geblondeerd, guitig lachje hier kom ik Bali
@anon39978576 HAHA even het wekkertje om 04:00 zetten. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Zit een beetje te kloten met een wel/niet blaasontsteking al bijna twee weken dus ik hoop vooral dat m’n blaas zich rustig houd.
Wat is een crematie duur. Vooral als iemand zich nooit heeft verzekerd. Ik krijg het er echt benauwd van. Nu maar nadenken waar ik een paar duizend euro weghaal.
Had je moeder zelf ook geen spaargeld? En anders naar de gemeente?
Nope en ze wou volgens de uitvaartondernemer ook steeds geen verzekering hebben. Hebben ze haar meerdere keren gevraagd.
Samenvatting
Ze heeft alleen beetje premie 1x per jaar betaald steeds maar dan vergoeden ze maar 1000 euro. Dat is niks. Dus nu krijgt ze helaas, door haar eigen schuld toch wel, een hele simpele crematie want ik en haar vriend hebben er gewoon geen geld voor en mijn moeder had kunnen weten dat ze dit moest afsluiten maar ze was altijd heel laks in dit soort dingen (zeggen meer mensen)… Met dit als resultaat helaas. Ik had liever een mooiere afscheid gegeven.
Dat is wel een goeie, ik zal dit vanavond wel even tegen haar vriend zeggen. Dankjewel. En de rest ook voor alle lieve berichtjes.
Het zijn er een beetje veel om allemaal persoonlijk te reageren.
@Fenayi Heel veel sterkte de komende tijd.
Ik liep dus eerder tussen al die klimaatspijbelaars waarvan ik vind het super goed vind dat ze allemaal hierheen komen en van zich laten horen. Maar daarna zag ik de grote groepen meisjes allemaal met tassen vol kleding van Primark lopen en dan vind ik het zo jammer dat zo’n winkel zoveel publiek trekt. Terwijl die jongeren er wel mooi staan op dat Malieveld en elke stap is er één.
las laatst in de consumentengids… over kosten van begrafenissen / crematies.
een grote kostenpost is het kopje koffie en cake achteraf. goedkoper is het om dit in een cafe te doen. of gewoon thuis.
of de dragers kosten ook relatief veel geld. familie / vrienden kunnen dit ook.
succes. dit is echt een tijd waarin je geleefd wordt. maar geef je grenzen aan,
je wilt de kosten vooraf weten. zonder extra naheffing. want dat gebeurt ook nog wel eens.