Oxazepammetje erin. Of een liter whiskey, slapen ze vast ook van.
Valium
grapje
Helpt het om ze heel duidelijk uit te leggen hoe alles zijn gang gaat en wat ze kunnen verwachten? Dus hoe het hele proces van inchecken en eventuele paspoortcontrole gaat en hoe het bij de gate gaat. Daarna natuurlijk hoe alles in het vliegtuig verloopt (iedereen bergt zijn spullen op en gaat zitten, de motoren gaan harder loeien en tijdens het taxiën komen de veiligheidsinstructies).
Ik weet het even niet snel uit mijn hoofd maar volgens mij zijn er op het internet ook nog wel goede blogposts over dit onderwerp. Wordt het een lange vlucht?
Mochten ze helemaal in paniek raken kun je ze gelukkig dus eventueel nog wel even op de trein gooien Veel succes en plezier!
Ik ben voor het eerst in een half jaar weer bezig met een paper en ik was vergeten hoe kut het is om constant 30 tabbladen open te hebben en dan dingen terug te moeten vinden
Oei in dat geval geen veel plezier maar sterkte!
Ik ging net op het strand wandelen en het waait dus echt mega hard. Nu is mijn gezicht zo zacht, heb een soort zandstraalpeeling gehad dus.
Ik ben zo lekker bezig. 2 verschillende overleggen van het werk vergeten, had bij 1 van de 2 niet aanwezig kunnen zijn want ze zijn op hetzelfde tijdstip. En ik heb een extra dienst aangenomen voor zaterdag terwijl een vriendin haar verjaardag viert. Gelukkig is het maar 3 uurtjes werk.
Lekker bezig…
@ZusjevanJoost Gefeliciteeeerd! Ik moet vandaag werken maar als je taart wilt sturen kan je dat gewoon naar George sturen hoor vind hij niet erg. En ik deel wel.
Who else.
Als jij becel onder je kaas smeert is dat toch echt je eigen schuld hoor. Wie eet er nou weer ‘boter’ onder kaas?
Onverwachts een middagje vrij. Dus nu lekker alleen thuis, forummen en chips eten
Ik ben er stiekem vandoor gegaan bij een conferentie voor werk en ga nu kroelen met de pasgeboren baby van een vriendin
Ik droomde vannacht dat ik een kind had gekregen en het was echt een leuk kind en nu mis ik haar een beetje??? Ik ben 22 en studeer nog, wil ooit wel kinderen maar de komende tijd echt nog niet maar ik heb bijna een soort leeg gevoel nu?
Nee ik vind het ook schijtirritant als mensen hetzelfde verhaal meerdere keren vertellen. Ik heb een vriendin die daar nogal een handje van heeft. En ik heb een supergoed geheugen, dus vergeet zelden wat.
Waarom droom ik steeds dat ik vet mooie dingen tegen kom in de winkel en als ik het wil kopen is het er niet meer. Vorige keer was het een foto lijstje deze keer een lingerie body…
waar is het? Dan sturen we een emergency pizza
Ik ga vanavond voor het eerst alleen op reis naar Azië en het enige wat ik kan denken is wat heb ik mijzelf aangedaan. Ben echt in staat om alleen naar Schiphol te gaan voor een paar fotootjes en om daarna 3 weken onder te duiken.
Wat een vreemde opmerking.
Herkenbaar wel.
Ik zeg regelmatig tegen een vriendin, oh ja dat vertelde je laatst inderdaad al. En dan gaat zij gewoon verder met het verhaal.
Ik ben vandaag vrij en had besloten lekker niks te doen, maar nu begin ik me toch te vervelen haha. Tips?