Wat je even kwijt wil #16

Gaat niemanders ( ik vind deze typ fout te mooi om hem aan te passen , maar ik bedoel natuurlijk niemand anders) van het forum naar azie die ff wat sfeer fotos voor jou kan maken. Moet je die wel even op andere tijd stippen posten van wege het tijd verschil.

Nee joh je gaat het vet leuk hebben!

3 likes

Nee ik zeg dat ook vaak hoor als mensen wat dubbel zeggen. Ik merk bij mezelf wel altijd dat het moeilijk is om aardig te vertellen dat iemand het al verteld heeft, ook al bedoel ik het niet onaardig, dus ik denk dat ze zich misschien gewoon aangevallen voelde?

1 like

beedoo

één pizza voor Grace

8 likes

Maak meteen ff een soort Yorin/RTL Trave/ BNN op reis 2.0

3 likes

Ik zie een leeuwenhart zegers voor me.

2 likes

Denkt chronisch dat ze de mol is

2 likes

Ik ben ziek en heb net gebeld dat ik morgen ook niet kom, en nu moet ik morgenmiddag wéér bellen om door te geven of ik maandag kom werken. Hoe moet ik dat morgen al aanvoelen? :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb twee gratis tickets voor de huishoudbeurs. Is het ‘wel-grappig-om-een-keer-te-zien-fout’ of echt heeeeel erg fout?

Ik ben 23.

Waarom twijfel ik hier ĂŒberhaupt over :roll_eyes:

Haha heel herkenbaar! Denk dat iedereen dat moment wel heeft voor/tijdens de reis dat je denkt wtf ben ik eigenlijk aan het doen.

Je gaat het vast super leuk hebben! Goede vlucht en veel plezier!

1 like

Dit had ik laatst ook alleen dan met een kat. In mijn droom had ik heel veel moeite gedaan om een kat te adopteren en was hij al helemaal thuis in mijn huis. En toen ik wakker werd voelde ik op mijn bed maar er lag dus geen kat, en toen was ik echt verdrietig.

2 likes

Steelt nog steeds geld van mensen onder het mom van " ik ben de mol"

2 likes

RobĂšrt would not approve

1 like

Ik heb het eigenlijk heel druk en hoor andere dingen te doen maar ben gewoon lekker een online training aan het volgen.

Veel leuker dan mijn dagelijkse bezigheden en alle stress die erbij komt kijken. Nu filmpjes kijken en ondertussen beetje oefenen in Excel :+1:

En ja over een uurtje ga ik wel weer de dingen doen die ik moet doen.

2 likes

Haha lief van je, tnx!

1 like

:smiley:

1 like

Omg ja

Blouse open, haartjes geblondeerd, guitig lachje hier kom ik Bali

4 likes

@anon39978576 HAHA even het wekkertje om 04:00 zetten. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Zit een beetje te kloten met een wel/niet blaasontsteking al bijna twee weken dus ik hoop vooral dat m’n blaas zich rustig houd.

2 likes

@Jauregui @quantum Ha toch wel, dacht ik ook haha! Eens even kijken of ik iemand meekrijg :smiley:

Wat is een crematie duur. Vooral als iemand zich nooit heeft verzekerd. Ik krijg het er echt benauwd van. Nu maar nadenken waar ik een paar duizend euro weghaal.

Had je moeder zelf ook geen spaargeld? En anders naar de gemeente?