Oh pff dat is wel vervelend zeg. Ik zou als ik jou was wel even kijken of je bijzondere bijstand kan aanvragen bij de gemeente voor de kosten die je gaat maken.
Nou inderdaad, de burgers van de mac en frikandellenbroodjes van de appie waren niet aan te slepen.
Wat fijn dat mensen meedenken.
Hier heb ik wel wat aan (hopelijk).
Wat zijn de leukste uitbreidingen voor sims4?
Ah wat kut.
Hormonen ontregeld door de pil of iets anders?
Even iets totaal anders⦠Stel⦠Je hebt een goedkope fiets (zoān merkloos ding van de bouwmarkt), je hebt er 80 euro voor betaald en hij fietst heel lekker maar nu moet je hem voor 100 euro laten maken (wat gratis via de gemeente kan maar dan kan ik voor dat geld geen dierentuin abonnement meer nemen dit jaar). Zouden jullie het doen voor zoān fiets?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb hem nu 1,5 jaar en ik moet nieuwe spaken, nieuwe remblokjes, nieuwe verlichting etc. Maar die man gaat hem een hele beurt geven want dat is goedkoper zei die. Mijn fiets fietst wel echt heel lekker, beter dan je verwacht voor zoān goedkoop ding.
Ik heb hem wel 2dehands gekocht van een oud stel maar hij was nog praktisch nieuw, die mensen waren na een klein ritje richting de supermarkt wel klaar met fietsen. Ik heb geen geld voor een andere fiets en ik mag van de fietsenmaker niet meer fietsen nu omdat mijn spaken fucked zijn.
Ja gratis als in dat het mij geen geld kost. 
Ja goed idee, drie weken is wel echt heftig (en vermoeiend voor je lichaam).
Ja een fiets is belangrijker maar het is idd een beetje van ja blijft het dan ook de komende jaar minstens gewoon goed of is het tijdelijk goed? Ik noem dierentuin abonnement trouwens want dat is naast een fietsenmakerbon de meest interessante optie.
Kan meer dingen kiezen maar dat vind ik allemaal niet boeiend. Maar hij gaat wel een grote beurt doen dus dan checkt hij wel echt alles na en dat is nooit gedaan tot nu toe (en ze maken mijn fiets ook mooi schoon zei die? :'D Maar weet ik niet meer zeker.)
Lekker boeiend verhaal ook wel zeg over mijn fiets. Maar ik probeer ook even over andere dingen te praten en denken dan mijn mama.
Omg yes!!
Ik denk dat je meer aan een fiets hebt dan aan een dierentuin abbo.
En wie zegt dat je nog een andere fiets vind voor minder. Of even veel.
Met het eerste ben ik het sowieso eens hoor. En dat laatste is ook wel weer zo idd⦠Misschien moet ik er maar vertrouwen in hebben ook dat het straks goed is gedaan allemaal. Wil mijn fiets ook eigenlijk niet kwijt maar het moet wel realistisch blijven in hoe erg kun en wil je zoiets nog opknappen.
Er zit iemand cheese onion chips te eten in de trein
Ik zit al bijna twee uur bij de gynaecoloog te wachten en ze is al 2 keer weggerend voor een bevalling. Gelukkig voel ik me helemaal niet angstig / emotioneel instabiel. Gelukkig is dit forum er nog om te lezen!
Dit heb ik ook gehoord. Wat je misschien ook kan doen is zelf cake etc. bakken. Klinkt misschien raar maar kan echt schelen in de kosten. En vaak zijn mensen ook bereid om te helpen, zoals een tante die een cake wil maken of iets. @Fenayi
En vraag hier om hulp alsjeblieft! We denken aan je!
Haha nee gelukkig niet! Ik ben als volgende aan de beurt dus zit gezellig naast zuchtende, klagende oudere vrouwen op de wachtbank
Haha nee alle begrip natuurlijk hoor! Hier niemand (zichtbaar) zwanger
lijkt me echt een hectische job, gynaecoloog
Mijn verlofaanvragen zijn goedgekeurd! Eerste vakantie staat gepland in mei, lekker een stedentrip naar Edinburgh . Heb er echt veel zin in 
Maar je hebt je niet laten wegjagen, goed geaan!