Wat je even kwijt wil #16

Nope en ze wou volgens de uitvaartondernemer ook steeds geen verzekering hebben. Hebben ze haar meerdere keren gevraagd.

Samenvatting

Ze heeft alleen beetje premie 1x per jaar betaald steeds maar dan vergoeden ze maar 1000 euro. Dat is niks. Dus nu krijgt ze helaas, door haar eigen schuld toch wel, een hele simpele crematie want ik en haar vriend hebben er gewoon geen geld voor en mijn moeder had kunnen weten dat ze dit moest afsluiten maar ze was altijd heel laks in dit soort dingen (zeggen meer mensen)… Met dit als resultaat helaas. Ik had liever een mooiere afscheid gegeven.

Dat is wel een goeie, ik zal dit vanavond wel even tegen haar vriend zeggen. Dankjewel. En de rest ook voor alle lieve berichtjes. :heart: Het zijn er een beetje veel om allemaal persoonlijk te reageren.

13 likes

@Fenayi Heel veel sterkte de komende tijd.

Ik liep dus eerder tussen al die klimaatspijbelaars waarvan ik vind het super goed vind dat ze allemaal hierheen komen en van zich laten horen. Maar daarna zag ik de grote groepen meisjes allemaal met tassen vol kleding van Primark lopen en dan vind ik het zo jammer dat zo’n winkel zoveel publiek trekt. Terwijl die jongeren er wel mooi staan op dat Malieveld en elke stap is er ƩƩn.

3 likes

las laatst in de consumentengids… over kosten van begrafenissen / crematies.
een grote kostenpost is het kopje koffie en cake achteraf. goedkoper is het om dit in een cafe te doen. of gewoon thuis.
of de dragers kosten ook relatief veel geld. familie / vrienden kunnen dit ook.

succes. dit is echt een tijd waarin je geleefd wordt. maar geef je grenzen aan,
je wilt de kosten vooraf weten. zonder extra naheffing. want dat gebeurt ook nog wel eens.

2 likes

Oh pff dat is wel vervelend zeg. Ik zou als ik jou was wel even kijken of je bijzondere bijstand kan aanvragen bij de gemeente voor de kosten die je gaat maken.

Nou inderdaad, de burgers van de mac en frikandellenbroodjes van de appie waren niet aan te slepen.

1 like

Wat fijn dat mensen meedenken. :slight_smile: Hier heb ik wel wat aan (hopelijk).

9 likes

Wat zijn de leukste uitbreidingen voor sims4?

Ah wat kut. :persevere: Hormonen ontregeld door de pil of iets anders?

Even iets totaal anders… Stel… Je hebt een goedkope fiets (zo’n merkloos ding van de bouwmarkt), je hebt er 80 euro voor betaald en hij fietst heel lekker maar nu moet je hem voor 100 euro laten maken (wat gratis via de gemeente kan maar dan kan ik voor dat geld geen dierentuin abonnement meer nemen dit jaar). Zouden jullie het doen voor zo’n fiets?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb hem nu 1,5 jaar en ik moet nieuwe spaken, nieuwe remblokjes, nieuwe verlichting etc. Maar die man gaat hem een hele beurt geven want dat is goedkoper zei die. Mijn fiets fietst wel echt heel lekker, beter dan je verwacht voor zo’n goedkoop ding.

Ik heb hem wel 2dehands gekocht van een oud stel maar hij was nog praktisch nieuw, die mensen waren na een klein ritje richting de supermarkt wel klaar met fietsen. Ik heb geen geld voor een andere fiets en ik mag van de fietsenmaker niet meer fietsen nu omdat mijn spaken fucked zijn.

Huh ik snap het niet helemaal, je kan hem gratis laten maken maar het kost 100 euro?

Het lijkt me dat je een fiets meer nodig hebt dan een dierentuin abo, maar ik zou niet zoveel geld investeren in een fiets die niet meer zoveel waard is. Ik zou kijken of je hem goedkoper kunt laten maken of een tweedehands fiets kunt vinden.

2 likes

Ja gratis als in dat het mij geen geld kost. :stuck_out_tongue:

1 like

Ja goed idee, drie weken is wel echt heftig (en vermoeiend voor je lichaam).

Ja een fiets is belangrijker maar het is idd een beetje van ja blijft het dan ook de komende jaar minstens gewoon goed of is het tijdelijk goed? Ik noem dierentuin abonnement trouwens want dat is naast een fietsenmakerbon de meest interessante optie. :sweat_smile: Kan meer dingen kiezen maar dat vind ik allemaal niet boeiend. Maar hij gaat wel een grote beurt doen dus dan checkt hij wel echt alles na en dat is nooit gedaan tot nu toe (en ze maken mijn fiets ook mooi schoon zei die? :'D Maar weet ik niet meer zeker.)

Lekker boeiend verhaal ook wel zeg over mijn fiets. Maar ik probeer ook even over andere dingen te praten en denken dan mijn mama.

1 like

Omg yes!!

1 like

Ik denk dat je meer aan een fiets hebt dan aan een dierentuin abbo.

En wie zegt dat je nog een andere fiets vind voor minder. Of even veel.

Met het eerste ben ik het sowieso eens hoor. En dat laatste is ook wel weer zo idd… Misschien moet ik er maar vertrouwen in hebben ook dat het straks goed is gedaan allemaal. Wil mijn fiets ook eigenlijk niet kwijt maar het moet wel realistisch blijven in hoe erg kun en wil je zoiets nog opknappen.

1 like

Er zit iemand cheese onion chips te eten in de trein

4 likes

Dan zou ik toch voor de fiets gaan!

En no worries wat dat laatste betreft :rose: Ik ging de dag nadat m’n moeder was overleden werken, vonden mensen raar, maar je kan maar beter afleiding hebben.