Wat je even kwijt wil #16

Ik zit al bijna twee uur bij de gynaecoloog te wachten en ze is al 2 keer weggerend voor een bevalling. Gelukkig voel ik me helemaal niet angstig / emotioneel instabiel. Gelukkig is dit forum er nog om te lezen!

2 likes

Dit heb ik ook gehoord. Wat je misschien ook kan doen is zelf cake etc. bakken. Klinkt misschien raar maar kan echt schelen in de kosten. En vaak zijn mensen ook bereid om te helpen, zoals een tante die een cake wil maken of iets. @Fenayi
En vraag hier om hulp alsjeblieft! We denken aan je!

1 like

Haha nee gelukkig niet! Ik ben als volgende aan de beurt dus zit gezellig naast zuchtende, klagende oudere vrouwen op de wachtbank

2 likes

Haha nee alle begrip natuurlijk hoor! Hier niemand (zichtbaar) zwanger :blush: lijkt me echt een hectische job, gynaecoloog

1 like

Mijn verlofaanvragen zijn goedgekeurd! Eerste vakantie staat gepland in mei, lekker een stedentrip naar Edinburgh . Heb er echt veel zin in :slight_smile:

19 likes

Maar je hebt je niet laten wegjagen, goed geaan! :muscle:

1 like

Ja ik maak mijzelf anders zo gek met allemaal verdrietige muziek enz. Ik heb gisteren vrijwel niks gegeten maar ik merk dat mijn eetlust vandaag ook wel weer meer terugkomt. Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook wel behoorlijk mijn verdriet heb geblowd maar heb daar ook echt even schijt aan. Ik slaap nu wel, ik heb zin in eten en ik kan mijn gedachtes een beetje verzetten. Maar het brengt me ook wel een beetje rust dat mijn moeder niet ligt te vechten tegen haar hart enz maar dat ze nu haar rust heeft. Ik was hier al een paar jaar op voorbereid in mijn hoofd omdat ze al jaren kwakkelde met haar gezondheid. Maar ik voel me wel lullig nu dat ik vandaag niet veel gehuild heb, alleen toen ik wakker werd had ik het echt heel moeilijk en uiteraard als ik vanavond naar haar toe ga.

1 like

Ik ben zo moehoee

Dit is superlekker, vooral op een cream cracker

3 likes

Ik heb bij de introductie van het taartje met m’n ogen dicht een datum ingevuld zodat ik op een onverwachtse dag een legitieme reden heb om taart te eten :ok_woman:
Haha maar dankjewel @Jauregui en @HvO (ik dacht vanochtend echt huh hoezo gefeliciteerd)

27 likes

Ik ben de eerste aflevering van Friends aan het kijken om het eens te proberen, maar wow het is echt nog kutter dan ik dacht.

5 likes

Weet iemand hoe zo’n ding heet wat je op het gasfornuis legt om dingen zachtjes te kunnen laten pruttelen?

Een braadpan?

1 like

En @pastelzwart Yess, dat bedoel ik.
Zie nu ook vlamverkleiner. Had echt geen idee!
Bedankt!

@Banananana Het probleem is dat alles wat ik probeer te sudderen veel te hard kookt, zelf op het allerkleinste gasje in een braadpan.

1 like

Wij hebben sinds 2 weken nieuwe buren. Mijn vriend kwam ze op straat tegen dus heeft zich al voorgesteld. Ik zie ze soms alleen langslopen dus heb nog geen kennis gemaakt.

Wat is hierin etiquette? Stellen zij zich voor? Of ‘moet’ ik naar ze toegaan om me voor te stellen. Al maakt het uiteindelijk natuurlijk niet uit wie welke actie onderneemt.

Ben wel benieuwd wat jullie ervaringen hierin zijn.

1 like

Ik heb siroop gekocht tegen mijn kriebel hoest. Nu schrok ik al toen ik in de bijsluiter las dat je 20ml per keer moet innemen, waarvan 14 gram suiker is. Maar woouuuw wat is dit spul ranzig, en dat terwijl er al zoveel suiker bij zit.

Nu was ik eigenlijk vooral teleurgesteld omdat ik heel hard hoopte dat deze hoestdrank smaakte naar die ik vroeger kreeg als kind. Oja en ik hoest nog steeds en heb er ook maagzuur door. Geen succes.

Ga langs en stel je voor. Beter een goede buur dan een verre vriend😁

Wij zijn met een flesje wijn en doosje chocolade ons even voor gaan stellen aan de deur. Daarbij ook gezegd dat wel wel eens wat afspreken om eens kennis te maken als ze daar zin in hadden.

Ahhw love Turkse mensen. We hebben nu een koffie die Is.tanbul heet. En dr komen veel Turkse mensen op af om die te proberen. En dan zeggen ze ooh ja echt lekkere Turkse koffie, maar het is geen Turkse koffie maar de koffie is geinspireerd op de eerste koffie huizen in Istanbul haha . Lief hoe trots ze zijn op hun land.

14 likes

Ik was zaterdag uit en ik ben toen blijkbaar heel vaak gefotografeerd
Dat appte ik naar mijn ouders, toen reageerde mijn moeder: je ziet er ook mooi uit en mijn vader: aanbidder :crazy_face:? Haha het verschil tussen hen

1 like