Ik vond Gerrit Zalm tijdens zijn aflevering ook als een leuk mens overkomen.
Zit keuringsdienst van waarde te kijken en zoân supermarktdeskundige spreek vegan uit als veeekun.
Waar heb je het over man.
Klopt, ik zat echt te gniffelen om zijn lach aan t einde! Haha ik ben verborgen verleden vanavond aan het binge watchen.
Ombudsman publieke omroep: talkshows nog steeds âtafels met witte mannenâ - https://nos.nl/l/2270927
Ik zit te wachten op mân heenvlucht en ik zit nu al te kijken naar het wijzigen van mijn terugvlucht. Waar is het avontuurlijk wezen in mij gebleven?
Ik ben zo moe maar ik snap niet waarom
Ahh nee joh je vlucht kan je altijd wijzigen als je daar bent en je het niet leuk vind. Straks vind je het super leuk en moet je ineens eerder weg.
Ik dacht ook nadat ik mn vlucht had geboekt waar de fack ben ik mee bezig en vind het super eng maar ik denk dat als ik ga dat het dan zon overwinning is.
Iemand dichtbij mij maakt keuzes waardoor ze, in mijn ogen, zichzelf kapot maakt. Nog meer dan dat ze nu al beschadigd is. Ik wil iets doen, maar weet niet hoe ik tot haar kan doordringen.
Lol ik vroeg om half 9 in mijn klassenapp wie er al in bed lag en dat was iedereen 
(behalve één, die heeft een avonddienst). Hoera voor de eerste stage week
Ik zat ook te kijken! Super interessant. Ik vond wel dat die man erg sceptisch was over zân eigen vegetarische product.
Bedoel je die man van Unilever? Of van de VS?
Ja die van Unox toch? Vond ik ook stom overkomen. Die van de vegetarische slager geloof ik eigenlijk wel.
In Amerika kun je echt overal van die flessen met drinktuit krijgen, vond ik zoân chille fles, maar hier zijn de goedkoopste 17 euro jeez
@anon39978576 @monkeyslut ja ik ga het sowieso eerst aankijken hoor! Waarschijnlijk ben ik over 24 uur weer helemaal omgeslagen. Maar nu in mân zenuwen ben ik heel blij dat die wijzigingsoptie bestaat muhaha. Ik ga sowieso proberen heel hard te genieten
Maar ik merkte duidelijk dat dat kwam omdat ze ook vleesrookworsten verkopen. Je kunt niet je ene worst de hemel in prijzen en de ander afbranden als je ze allebei verkoopt
Ow gadver. Heb het ooit een keer moeten drinken. Als ik er weer aan terug denk word ik weer misselijk.
De tip van mijn moeder was om het gewoon zo snel mogelijk op te drinken. Nou dat heb ik geweten, heb alles er weer uitgekotst
Om nog maar te zwijgen over het darmonderzoek zelf
Succes!
Wat zoek je precies? Harde of zachte fles, plastic of staal? En bedoel je met drinktuit zoân dop van een bidon of zoân soort rietje?
Altijd als ik aan het bellen ben in de trein met mn oortjes in, dus niet de telefoon zelf tegen mijn oor aan, word ik zooo raar aangekeken. Mensen denken volgens mij echt dat ik dan tegen mezelf praat ofzo?
Ja die dus! Ga hem wel kopen denk ik. Maar ik had er toen twee gekocht bij random winkels, target of walmart ofzo, en die waren echt niet duurder dan 10 dollar dus niet eens 10 euro. Vind 17 euro zoveel voor een FLES. Maar ja, duurzaam & drinkt echt fijn vind ik, zoân âstraw lidâ.