Love schaatsen kijken, helemaal als Mark Tuitert commentaar geeft
Wat is er gebeurd?
Knuffel!
Ik ga ook weer volgende week. Ben 24 en heb geen kort kapsel of oilily-sjaaltje, maar gratis eten en goedkope hummus is gewoon chill, dus ik durf de duik in de kortpittige ballenbak wel aan.
Goed bezig!! Ik zeg: een unit bouwen en naderhand je creatie showen in het Sims topic
<3 Gaat ie?
Ik op dit forum:
Bleh heb mn dag niet, en ga morgen op vakantie en moet nog van alles doen en morgen overdag gewoon werken.
Ik ben voor een gehandicapte jongen aan het oppassen, maar hij is er zelf nog niet eens. Dus ben heerlijk aan het forummen en aan het wachten tot zijn taxi er eindelijk is
Ik word tante van een één eiige jongetjes tweeling
mijn hemel wat waardeloos weer! Echt die ggz soms
Ah nee wat stom zeg. Dat is wel echt balen, acht maanden is ook lang. Gelukkig krijg je wel ondersteuning tussentijds en ik hoop dat het geen acht maanden gaat duren!
Wij gaan binnenkort een soort over de streep doen. Ook om onze ongelofelijk privileged leerlingen in te laten zien dat niet iedereen zo is en er letterlijk veel mensen om je heen zijn die het niet zo goed hebben en je daar rekening mee moet houden. Misschien een goed idee om een keer een aflevering te kijken?
Ik heb net voor het eerst in 3 of 4 jaar hardgelopen (of überhaupt gesport) en ik vond het echt zo ontzettend chill. Sporten zit echt niet in Mn systeem maar wil het om gezondheidsredenen wel weer doen en ben zo blij dat het meeviel, vooral ook omdat ik heel lang een blessure had.
Blij mee
Ik vind dit heel lastig om zelf te doen. Juist omdat er bij ons zo weinig aandacht aan wordt geschonken voel ik me haast een beetje bezwaard om leerlingen dit aan te bieden, alsof ik mezelf aan het verdedigen ben eigenlijk.
Ik heb het vandaag met m’n teamleider besproken (die wist ook van mijn ongenoegen over de afgelopen teksten) en ga morgen naar de directrice. Ik merkte dat het me zo hoog zat vandaag dat ik aangegeven heb het even een dagje te lten bekoelen voor ik naar haar stap hiermee.
Heb wel een heel goed gesprek gehad hierover met twee andere collega’s die in eerste instantie vonden dat ik overdreef ‘want ja de intentie is toch goed’ en ze gaven aan het echt heel fijn te vinden dat ik ook een andere kant kon belichten.
Even de kettingkast enzo schoonmaken is blijkbaar heel belangrijk als ik mijn fietsenmaker mag geloven. Dierentuin is ook leuk, maar dat gebruik je niet (bijna) elke dag denk ik. Welke dierentuin zou je naartoe gaan?
O man ik heb morgen weer een darmonderzoek en moet die ranzige macrogol drinken. Heb het al vaker gehad maar ben elkaar weer verbaasd hoe RANZIG dat spul is. Gadverdamme.
De horror! Bij mij helpt het om het in een klein glas te doen met een klein beetje limonade siroop (karvan cevitam aardbei) en water. En dan (met neus dicht) in een keer achterover slaan!
O dat is een goede! Ik probeer het ook in een keer achterover te slaan maar soms gaat mijn keel gewoon op slot ofzo (niet echt natuurlijk, maar het voelt zo). Wel fijn dat iemand dat … spul ook kent. Hoewel ik liever had dat je het niet kende natuurlijk!