Lieve @Fenayi, verontschuldig je niet hier op het forum. Iedereen kent je situatie en niemand maar dan ook niemand vind dat je het op een bepaalde manier moet doen. Afleiding zoeken is super super belangrijk en het verdriet komt zoals het komt, daar zijn geen regels voor.
Ja ik zit er iedere dag aan vast en heb van alles geprobeerd om het zo dragelijk mogelijk te maken⦠daar is dit uit gekomen haha! Ik zorg ook altijd dat ik het goed roer en dat het nog ronddraait terwijl ik het naar binnen giet. Zo heb je dat poeder niet meer op de bodem bij de laatste slok.
Oke dit is allemaal hartstikke overdreven natuurlijk, maar ik vind het ook vreselijk smerig
ELKE DAG?! Mijn hemel, ik zeg niets meer. En niet overdreven hoor, het is gewoon hartstikke smerig en dat mag gezegd worden
O bah! Nou hierbij een veer, een pluim, een krul en een knuffel voor jullie! (en dat meen ik echt) @Kees
Ik kijk naar verborgen verleden en vind Carry Slee echt super schattig
Een collega deed een geit na, ik zat met mn kgen dicht omdat ze het anders niet kan en mn andere collega heeft het stiekem gefilmt. Top dag
Ik had vandaag echt een lentegevoel! Lekker de ramen open, de vogeltjes die fluiten en het zonnetje erbij. Heerlijk.
Ik vond Gerrit Zalm tijdens zijn aflevering ook als een leuk mens overkomen.
Zit keuringsdienst van waarde te kijken en zoān supermarktdeskundige spreek vegan uit als veeekun. Waar heb je het over man.
Klopt, ik zat echt te gniffelen om zijn lach aan t einde! Haha ik ben verborgen verleden vanavond aan het binge watchen.
Ombudsman publieke omroep: talkshows nog steeds ātafels met witte mannenā - https://nos.nl/l/2270927
Ik zit te wachten op mān heenvlucht en ik zit nu al te kijken naar het wijzigen van mijn terugvlucht. Waar is het avontuurlijk wezen in mij gebleven?
Ik ben zo moe maar ik snap niet waarom
Ahh nee joh je vlucht kan je altijd wijzigen als je daar bent en je het niet leuk vind. Straks vind je het super leuk en moet je ineens eerder weg.
Ik dacht ook nadat ik mn vlucht had geboekt waar de fack ben ik mee bezig en vind het super eng maar ik denk dat als ik ga dat het dan zon overwinning is.
Iemand dichtbij mij maakt keuzes waardoor ze, in mijn ogen, zichzelf kapot maakt. Nog meer dan dat ze nu al beschadigd is. Ik wil iets doen, maar weet niet hoe ik tot haar kan doordringen.
Lol ik vroeg om half 9 in mijn klassenapp wie er al in bed lag en dat was iedereen (behalve ƩƩn, die heeft een avonddienst). Hoera voor de eerste stage week
Ik zat ook te kijken! Super interessant. Ik vond wel dat die man erg sceptisch was over zān eigen vegetarische product.
@Okapi ah ik snap dat het ff spannend is maar het komt vast goed als je er eenmaal bent, veel plezier!
Hallo ik wil first dates kijken waarom komen de afleveringen telkens niet online⦠irritant.
Bedoel je die man van Unilever? Of van de VS?
Ja die van Unox toch? Vond ik ook stom overkomen. Die van de vegetarische slager geloof ik eigenlijk wel.