In Amerika kun je echt overal van die flessen met drinktuit krijgen, vond ik zo’n chille fles, maar hier zijn de goedkoopste 17 euro jeez
@anon39978576 @monkeyslut ja ik ga het sowieso eerst aankijken hoor! Waarschijnlijk ben ik over 24 uur weer helemaal omgeslagen. Maar nu in m’n zenuwen ben ik heel blij dat die wijzigingsoptie bestaat muhaha. Ik ga sowieso proberen heel hard te genieten
Maar ik merkte duidelijk dat dat kwam omdat ze ook vleesrookworsten verkopen. Je kunt niet je ene worst de hemel in prijzen en de ander afbranden als je ze allebei verkoopt
Ow gadver. Heb het ooit een keer moeten drinken. Als ik er weer aan terug denk word ik weer misselijk.
De tip van mijn moeder was om het gewoon zo snel mogelijk op te drinken. Nou dat heb ik geweten, heb alles er weer uitgekotst
Om nog maar te zwijgen over het darmonderzoek zelf
Succes!
Wat zoek je precies? Harde of zachte fles, plastic of staal? En bedoel je met drinktuit zo’n dop van een bidon of zo’n soort rietje?
Altijd als ik aan het bellen ben in de trein met mn oortjes in, dus niet de telefoon zelf tegen mijn oor aan, word ik zooo raar aangekeken. Mensen denken volgens mij echt dat ik dan tegen mezelf praat ofzo?
Ja die dus! Ga hem wel kopen denk ik. Maar ik had er toen twee gekocht bij random winkels, target of walmart ofzo, en die waren echt niet duurder dan 10 dollar dus niet eens 10 euro. Vind 17 euro zoveel voor een FLES. Maar ja, duurzaam & drinkt echt fijn vind ik, zo’n “straw lid”.
Die van Unox bedoelde ik ja. Ik snap dat je je vleesworst niet de grond in kan boren, maar het kwam niet echt over of hij voor een vegaworst was. Maar goed, hij is dan ook slager.
Camelbak Eddy (dat is de fles op je plaatje) is nu geloof ik in de aanbieding op sommige plekken, sowieso bij Bever. Hema had er ook eentje (iets van fles met rietje oid), Nalgene multidrink zou mss wat kunnen zijn en sigg had het ook. Misschien hebben die het voor een mooi prijsje? Als je een TK Maxx in de buurt hebt: daar hebben ze heel vaak (sport)flessen in de aanbieding dus mss heb je daar geluk Als je zoekt op ‘drinkfles met rietje’, of ‘fles met rietje’ oid vind je wel eea!
Ik zou eigenlijk best graag een kappersopleiding willen doen, lijkt me echt heel leuk en is ook makkelijk te combineren met mijn werk plus kan wat extra bij verdienen. Maarja ben eind 20 en vind het zoiets om weer naar school te gaan…
Denk eerlijk gezegd niet dat wij elkaar kennen en ik jou bedoel. Maar mocht jij het wel zijn, PLEASE, luister nou naar ons. Wij hebben het beste met je voor.
Vgm zijn er wel kappers avond cursusen
Ja ik wil sowieso niet naar een mbo school tussen de 16 jarige meisjes die maar de kappersopleiding doen omdat ze niks anders weten, wordt sowieso particulier en ik neig nu naar B academy, maarja bij die hier in de buurt zijn de lesdagen op mijn vaste werkdagen. Kan wss wel schuiven op werk met de dagen gelukkig.
Jaaaaa dit ben ik ook, ze zijn intussen 7 jaar en het is zo leuk
Meh koop ik een lamp bij de p.raxis, wil ik hem net ophangen blijkt het glas helemaal kapot. En ik heb hem 100% zeker niet laten vallen of wat dan ook.
Weet iemand toevallig of je ook in een ander filiaal kan ruilen?
Vanmiddag nieuwe theepot gekocht.
Drie keer raden wat ik net in duizend stukjes liet vallen
Ik erger me dood aan de docu over de carnavalseconomie van wnl die er nu op is. Daarin doen ze het lijken alsof ergens in de jaren 00 van 2000 de 11e van de 11e is bedacht door de horeca.
Ik probeerde mijn vriend uit te leggen wat ‘mansplaining’ is, maar hij snapte het eerst niet helemaal (en vooral wat er vervelend aan is), dus toen noemde ik ter illustratie de naam van de grootste mansplainer die ik ken: zijn zus
(Ik weet trouwens wat de term inhoudt, maar er zijn ook vrouwen die op deze manier communiceren, en dat vind ik net zo onuitstaanbaar.)
Bonus: de reactie van mijn vriend
“Ooooo, iemand die jou dingen die overduidelijk zijn gaat uitleggen op een toon alsof je een kleuter bent!”