Yes dat kan! Zij hebben 1 voorraadsysteem
En ik maar uitstellen dat scheren blijkt het geluk te brengen haha.
Ik doe nu ook een mbo opleiding en er zijn inderdaad echt veel jonge mensen maar het is heel fascinerend om te zien.
Ik vond er een bij de hema van 4,50 en toen las ik dit. Dan maar eenmalig 17 euri

Volgens mij gaat het wel specifiek om Den Bosch, zo begreep ik ât. Want hier in Limburg bestond dat AL LANG
@Jauregui nee, gelukkig niet! Tientje bij de Xenos, dus ik haal zaterdag wel een nieuwe. Maar baalde er wel van
@Kamerbreed ook theepotten van de Xenos?
Ik heb last van mijn tanden, alsof mijn tandvlees wat terugtrekt. In plaats van Google te doorzoeken heb ik meteen een afspraak gemaakt bij de tandarts
(Even buiten beschouwing gelaten dat ik al meerdere herinneringen heb genegeerd dat het weer tijd was voor controle)
Aaah ok. Vond het al zo mega raar.
Ah top! Dat scheelt me heel wat kilometers.
Hoop wel dat ze me geloven want het is natuurlijk moeilijk aan te tonen dat ik dit niet heb gedaan
Ik kan echt gek worden van mijn directe collega en hij maakt ook zulke racistische opmerkingen, ik durf er eigenlijk niet echt iets van te zeggen omdat 90 procent van at hij zegt nergens op slaat⊠en ik direct met hem werk.
Ah dat is niet best nee! Een vriendin van me heeft ook lang gezocht naar zoân fles en heeft uiteindelijk toch die duurdere gekocht omdat veel anderen bleven lekken hopelijk bevalt hij als je hem hebt
Ahhh, ja soms is het makkelijk om iemand die wat verder van je af staat ergens op aan te spreken. En als ik hem er op aanspreek is de hele sfeer gelijk gedraaid. Ik zit de hele week alleen met hem en wordt echt gek!
Ik ben de laatste dagen echt obsessed door oorbellen door een poll in het andere topic en nu wil ik mn hele oren piercen, vind het ineens zooo mooi. Waar komt dit ineens vandaan haha
Dit is mega laat (want lees het nu pas) en misschien heb je ondertussen al lang dit gevoel niet meer maar ik heb heel erg hetzelfde gevoel dus misschien kunnen we elkaar daarin helpen? Ik woon wel in de buurt
Hoe kun je kinderen gebruiken in een reclame voor PombÀren? Iedereen is tegen kindermarketing op ongezonde producten maar dit bedrijf denkt: joh, kan makkelijk
Haha ik heb dit nu ook. Heb al 5 gaatjes per oor in mân oorlel en probeer nu nog een plek te vinden voor een 6e want schiet ze er zelf in en heb nog schietmachientjes liggen haha.
Jezus, ik ben één keer niet bij de briefing en vergeet dat ik een patiënt een depot moest zetten. Gelukkig kom ik er nu achter en kan ik het morgen zetten.
Oooo je schiet ze zelf. Lijkt me moeilijk! Maar ik heb nu nog maar 1 gaatje in ieder oor dus ik ben nu aan het kijken wat ik als eerst wil haha. Lees dat er iets van 24 plekken op je oor zijn waar je iets kunt schieten, dus je hebt nog keuze zat
Haha zonder achtergrondinformatie kan dit heel anders opgevat worden
(maar ben nu wel benieuwd naar je baan)